Gå til innhold

Har begynt å spå i runer. Noen som vil være forsøkskaniner?


Gjest Løvemusene

Anbefalte innlegg

Gjest Løvemusene
Hei, jeg heter Marie og er fryktelig spent på hva jeg får og om det går bra?

 

Trakk tre runer for deg. Sammen tolker jeg de til et positivt svangerskap, jeg ser mye velstand og kos med din kjære i svangerskapet. Noe jeg tolker til at du ikke vil komme til å ha mye plager fremover. Runene landet også på gutt, to av tre runer. Så heller mot det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig hvis du vil se på meg også :)

 

Jeg lurer på når gutten min kommer? Har termin 28. august. Lurer også på hvordan fødselen går og hvordan tiden etterpå blir :) mitt navn er Ingrid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,runer ja dette virker jo spennende..kansje du kan prøve på meg også..jeg venter baby i mars 2013 å lurer på hva som skjuler seg i magen å om jeg føder lenge før denne gangen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
jeg vil også være prøvekanin :) Er også nysgjerrig på når jeg får mitt neste barn. Hva må du vite for å kunne se det?
Kun ditt fornavn, takk :)
Ok :) Mitt navn er Jeanette, så det var dette med når jeg kan forvente mitt neste barn

 

Hei! Dette var litt merkelig, fordi jeg fikk opp totalt tre runer på brettet mitt, to av de er noen av de mest positive runene for graviditet, bjarka og ingwas. Men de landet på to forskjellige måneder, både starten av oktober og desember, tror du vil ha to meget sterke muligheter til å bli gravid i disse månedene, om du ikke blir det innen oktober så er i det minste 2012 året for deg.

 

Den siste runen som landet i februar forteller om kreativitet og inspirasjon, du vil kanskje måtte ta en avgjørelse, og runen viser til at din klokskap gjør at du velger det riktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Hei:) Jeg heter Marit og lurer på hvilket kjønn jeg har i magen, og når det blir fødsel.Termin 12.april. Lurer også på økonomien fremover. Tusen takk:)
Hei Marit. Dette her er merkelig, steinen din landet i midten av sirkelen min, midt på, det går ikke ann å telle antall dager før eller etter termin, jeg tror jammen meg du føder på termin! Feminin rune. Jeg tror du får en jente :) Jeg fikk desverre ikke opp noe ang. økonomi. Hvis det er greit for deg ønsker jeg å spørre om dette ved en egen anledning senere, oki? :) Gratulerer forresten ;)
Så spennende! Tusen takk;) Kan jeg spørre hvilken rune du trakk? Ja, kjempefint om du vil se nærmere på økonomi senere. Vi sliter litt på det området for tiden.... Takk igjen!

 

Hei igjen, har kastet runer for deg og spurt om økonomi. Fikk en rune som står for god belønning for hardt strev, i slutten av september. Runen står for forandring og vekst, dere vil muligens måtte anstrenge dere litt nå i august, men gode tider fra neste måned er på vei for å bli. I månedsskiftet september/oktober venter det en positiv nyhet til din mann, han vil kunne seire i noe og han vil fortjene rettferdighet. Det kan tolkes som at din man forventer en oppgang i innkommende penger for dere. Masse lykke til. Jeg håper at ting ordner seg for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:) Så spennende:)!!! Jeg heter Silje, og lurer på om jeg blir/ evt. når jeg blir gravid?:) Og hvor mange barn jeg får eller noe annet spennende du får opp:)
Runen som lander i grenseland november/desember symboliserer oppnåelse av endelig mål. sammen med den andre runen som står for vekst og positive resultater tror jeg dette virkelig kan bety gode nyheter for deg innen det du ønsker aller aller mest. Graviditet? :) En annen rune forteller meg også at i slutten av denne måneden her så vil du seire over noe. Du vil oppnå rettferdighet i en sak du kanskje har kjempet med eller rett og slett noe som har plaget deg vil slippe taket. Dette kan dreie seg om en kroppslig plage du eller noen nær deg har hatt, sykdom osv. også. Runen som landet ved siden av tilsier det, at det er noe negativt som vil tape :) I februar 2013 ser jeg kontraktsinngåelse... ny jobb, hus eller noe slikt :)

 

Tuuuuuuuusssen takk for at du tok deg tid til å se på meg, virkelig spennende og lese:):):) Da krysser jeg virkelig fingrene for november/desember-graviditet:) Og er spent på hva som skjer i februar 2013:):):) Tusen, tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg heter Marie og er fryktelig spent på hva jeg får og om det går bra?

 

Trakk tre runer for deg. Sammen tolker jeg de til et positivt svangerskap, jeg ser mye velstand og kos med din kjære i svangerskapet. Noe jeg tolker til at du ikke vil komme til å ha mye plager fremover. Runene landet også på gutt, to av tre runer. Så heller mot det.

 

Takk :D Venter i spenning her..... Smerter og spotting i dag har gjort meg urolig:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Heisann:) Så spennende:)!!! Jeg heter Silje, og lurer på om jeg blir/ evt. når jeg blir gravid?:) Og hvor mange barn jeg får eller noe annet spennende du får opp:)
Runen som lander i grenseland november/desember symboliserer oppnåelse av endelig mål. sammen med den andre runen som står for vekst og positive resultater tror jeg dette virkelig kan bety gode nyheter for deg innen det du ønsker aller aller mest. Graviditet? :) En annen rune forteller meg også at i slutten av denne måneden her så vil du seire over noe. Du vil oppnå rettferdighet i en sak du kanskje har kjempet med eller rett og slett noe som har plaget deg vil slippe taket. Dette kan dreie seg om en kroppslig plage du eller noen nær deg har hatt, sykdom osv. også. Runen som landet ved siden av tilsier det, at det er noe negativt som vil tape :) I februar 2013 ser jeg kontraktsinngåelse... ny jobb, hus eller noe slikt :)
Tuuuuuuuusssen takk for at du tok deg tid til å se på meg, virkelig spennende og lese:):):) Da krysser jeg virkelig fingrene for november/desember-graviditet:) Og er spent på hva som skjer i februar 2013:):):) Tusen, tusen takk:)

 

Bare hyggelig! Du forresten, kanskje jeg skrev litt utydlig, men akkurat den delen med å overvinne noe er i slutten av denne månedenen her, var i august.. :)

Endret av Løvemusen venter på gull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg heter Marit og lurer på hvilket kjønn jeg har i magen, og når det blir fødsel.Termin 12.april. Lurer også på økonomien fremover. Tusen takk:)
Hei Marit. Dette her er merkelig, steinen din landet i midten av sirkelen min, midt på, det går ikke ann å telle antall dager før eller etter termin, jeg tror jammen meg du føder på termin! Feminin rune. Jeg tror du får en jente :) Jeg fikk desverre ikke opp noe ang. økonomi. Hvis det er greit for deg ønsker jeg å spørre om dette ved en egen anledning senere, oki? :) Gratulerer forresten ;)
Så spennende! Tusen takk;) Kan jeg spørre hvilken rune du trakk? Ja, kjempefint om du vil se nærmere på økonomi senere. Vi sliter litt på det området for tiden.... Takk igjen!
Hei igjen, har kastet runer for deg og spurt om økonomi. Fikk en rune som står for god belønning for hardt strev, i slutten av september. Runen står for forandring og vekst, dere vil muligens måtte anstrenge dere litt nå i august, men gode tider fra neste måned er på vei for å bli. I månedsskiftet september/oktober venter det en positiv nyhet til din mann, han vil kunne seire i noe og han vil fortjene rettferdighet. Det kan tolkes som at din man forventer en oppgang i innkommende penger for dere. Masse lykke til. Jeg håper at ting ordner seg for dere.

 

Tusen takk kjære du:) Det høres veldig bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er veldig frustrert og forvirra for tiden! Håper du kan svare/se noe! :) hadde vært morsomt!

 

Mitt navn er Anniken, har testet positivt siden ca 10. juni, (også digitest) men testene blir aldri helt sterke! Er nå ca 7+2, tok en test i dag som var ganske svak, så er så redd noe er galt.

Jeg lurer på om du klarer å se om vi er gravide? Evt. når vil vi bli det igjen? Og klarer du å se kjønn? :)

Endret av Anniken20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil også være prøvekanin :) Er også nysgjerrig på når jeg får mitt neste barn. Hva må du vite for å kunne se det?
Kun ditt fornavn, takk :)
Ok :) Mitt navn er Jeanette, så det var dette med når jeg kan forvente mitt neste barn
Hei! Dette var litt merkelig, fordi jeg fikk opp totalt tre runer på brettet mitt, to av de er noen av de mest positive runene for graviditet, bjarka og ingwas. Men de landet på to forskjellige måneder, både starten av oktober og desember, tror du vil ha to meget sterke muligheter til å bli gravid i disse månedene, om du ikke blir det innen oktober så er i det minste 2012 året for deg. Den siste runen som landet i februar forteller om kreativitet og inspirasjon, du vil kanskje måtte ta en avgjørelse, og runen viser til at din klokskap gjør at du velger det riktige.

 

Takk for at du tok deg tid :) Dette blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ser du en til?

ønsker veldig svar på om jeg er gravid med nr 4? kom litt brått på siden lillen er bare 18 mnd:) event kjønn?

Hilsen Linda Helen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så artig med runer! Hvis du har litt tid til overs må du gjerne prøve meg :)

 

Jeg bheter Madeleine og lurer på når lillejenta kommer ut og om fødselen går bra om du ser det? :) Termin 3 oktober!

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Heisan. ser du graviditet på meg snart? Marianne:-))

 

Runen jara lander i septembers siste halvdel for å varsle om at ventes resultater og belønning for strevet ditt. Runen står for fruktbarhet, glede og vekst. Noen uker etterpå får du opp runen for partnerskap og forpliktelse, du vil inngå en avtale som vil gi deg en forandring til det bedre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Kom inn litt for sent ser jeg:-/ Men blir veldig glad om du kunne ta deg tid til å se på meg også! Heter Michele, og lurer på om du kan se når jeg blir gravid? Tusen takk hvis du tar deg tid:-)

 

 

Jippi, to meget positive runer lander i slutten av august og slutten av september, har du en eggløsning mellom disse vil du absolutt kunne ha gode sjanser her! Runen Bjarka sammen med jara varsler fruktbarhet og nye begynnelser og ikke minst graviditet. Lykke til. I november ser det ut som at du blir med i en slags gruppe, klasse eller lignende for å din kreative side eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Jeg kan også være prøvekanin hvis du vil prøve deg på flere senere :) Lurer på kjønn, tidspunkt for fødsel og ca varighet. Kjersti er navnet :)

 

I og med at jeg ikke kjenner din termin og ikke vet om jeg skal telle dager eller måneder ut i fra dagens dato så velger jeg heller å trekke rune for deg for å se kjønn og noe om hvordan fødsel blir.

 

Når jeg kaster runen din på brettet mitt lander den på gutt. Runen forteller om at du vil bli testet på din styrke og utholdenhet, men til slutt lykke og oppnåelse av det du ønsker. Er usikker på hvordan jeg skal tolke den, men at mulig fødsel vil være treg med å komme i gang. Uansett, lykke til fordi til syvende og sist er dette en positiv rune som bringer lykke og beskyttelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Hei, hadde vert fint om du har lyst å se på meg og, heter Lene og lurer på når jeg blir gravid? Tusen takk :-))

 

Runen pert forteller varsler om muligheter for graviditet allerede i slutten av september, sammen med gifu som også er en veldig heldig rune innen partnerskap, sex og fruktbarhet. Den bringer velsignelse. Sammen med disse kommer også runen for reise. Skal dere ut og reise kan dette binge ekstra hell for deres forsøk.

Noen ganger trenger man å være under en annen himmel for at ting skal lykkes, i sær hvis dere har prøvd lenge hjemme. Prøve nye ting :) Du fikk meget positive runer utover året, november-desember er en meget positiv periode for deg uten bekymringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Hvis du har tid senere så vil jeg også gjerne være prøvekanin! :) Anna er navnet og jeg lurer på kan du se om jeg kan bli gravid, hvis positivt svar - evt. når? :)

 

Ja du skal bli gravid, trakk solens rune for deg! Den bringer suksess og oppnåelse av dine største ønsker. Den forteller at du må ha styrke og tolmodighet, energi.. kastet den på runebrettet mitt og den landet i desember. Jeg vet at det er lenge til, men runen gir deg styrke og tolmodighet til å klare dette. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Løvemusen! Katten min har ikke kommet hjem idag, og den har 3 små unger som venter på den. Kan du spørre runene om den kommer tilbalke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj. Spennende. Jeg vil gjerne være forsøkskanin også. Heter Veronika. Lurer på om det vil komme et femte barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
hei :) har du lyst å prøve meg også? lurer litt på når jeg føder(termin 3.nov), om det blir vanlig fødsel og lengde på fødselen. og litt om tiden etter fødsel????? navnet er hege kristin :)

 

Hei, jeg tror du føder rundt termin, pluss tre dager. For å reprensentere fødselen din kom runen gifu frem, en rune som bringer hell og gode tider. Du får langt i fra en lang og vanskelig fødsel. Etter fødsel så blir det igjen varslet for gode tider, god helse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Prøver meg selv om jeg ligger laaangt bak i lista :) Heter Karianne og lurer på om du ser hvem som gjemmer seg i magen min? :) vi ville ikke vite kjønn, men grubler jo for det :) Og ser du om baby kommer før eller etter termin som er 28.11.12, og kaaanskje noe ang vekt? Storebror ble tatt 10dager før og var 3130g 48cm :) Ble litt mye her, men takk hvis du får tid :)

 

Jeg får opp gutt, 4-5 dager før termin. Lurer på om neste mann kan være bittelitt større enn forrige barn, får desverre ikke opp noe mer presist enn det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Hei hei:) så spennende! Nå kom jeg litt sent inn i tråden, men hvis du vil kikke så blir jeg veldig glad:) Nina er navnet, og jeg lurer på om du ser noe graviditet på meg snart? Eventuelt kjønn?

 

Hva jeg ikke rekker i dag :)

Runen daeg lander i septembers første halvdel og symboliserer et gjennombrudd, og den varsler at mørket snart slipper taket Meget positiv rune så du vil absolutt ha muligheter til å bli gravid ganske snart. Runen står også for positive resultater og hell :) Den landet på jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har tid senere så vil jeg også gjerne være prøvekanin! :) Anna er navnet og jeg lurer på kan du se om jeg kan bli gravid, hvis positivt svar - evt. når? :)
Ja du skal bli gravid, trakk solens rune for deg! Den bringer suksess og oppnåelse av dine største ønsker. Den forteller at du må ha styrke og tolmodighet, energi.. kastet den på runebrettet mitt og den landet i desember. Jeg vet at det er lenge til, men runen gir deg styrke og tolmodighet til å klare dette. Lykke til

 

Tusen takk for svar! Jeg håper virkelig at dette slår inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...