Gå til innhold

Har begynt å spå i runer. Noen som vil være forsøkskaniner?


Gjest Løvemusene

Anbefalte innlegg

Gjest Løvemusene
Hei! Dette så jo moro ut. Ønsker du deg enda flere prØvekaniner kan du jo prØve deg på meg? Jeg heter Lena og funderer litt på om mitt ferske forhold kommer til å bli en suksess, samt hvordan Økonomien fremover vil bli.

 

Hei! Runen gifu varsler om gaver, partnerskap og kjærlighet. det kan se ut som at denne nye flammen din har evner og talenter som du finner sjarmerende og at dere har det bra i forholdet deres. Men sammen med denne runen lander også runen Is, og når den lander så nær gifu tolker jeg det som at denne kan holde igjen godheten i gifu, den fryser det på en måte, det er en kald stein. Det betyr at forholdet deres kan absolutt fungere, men det kan se ut som at dere må gi og ta litt, det kan bli en liten utfordring med at noen ting kommer dere ikke overens på, andre ting passer perfekt. Dette forholdet kan ha absolutt gode sjanser fordi Gifu er så sterk i seg selv, så lenge dere overvinner forskjellene og husker å gi og ta. Fikk desverre ikke opp noen runer som kan fortelle noe om Økonomi, kanskje vi kan prØve på nytt ved en senere anledning. kos deg med det ferske forholdet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Løvemusene

[quote name=Alessandro+baby i magen :)' timestamp='1344383540' post='144447383] Hei :) jeg lurer veldig på kjønn ? Du skjønner jeg har vært på to ultralyder og den ene var det gutt og i den andre var det jente . Så nå er jeg veldig konfused ! :) kan du hjelpe meg / oss ? :)

 

Du hadde et veldig fint navn jeg faktisk ikke har hørt før :)

Runen din forteller gutt! Så det kan bli spennende ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Alessandro+baby i magen :)' timestamp='1344383540' post='144447383] Hei :) jeg lurer veldig på kjønn ? Du skjønner jeg har vært på to ultralyder og den ene var det gutt og i den andre var det jente . Så nå er jeg veldig konfused ! :) kan du hjelpe meg / oss ? :)

 

Du hadde et veldig fint navn jeg faktisk ikke har hørt før :)

Runen din forteller gutt! Så det kan bli spennende ja :)

 

Hei , tusen takk for det :)

Jeg har litt guttefølelse selv så det blir spennende å se :) tusen takk fro at du tok deg tid :) ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:D

Jeg er førstegangs gravid, 7 uke nå, og litt nærvøs på om alt går bra!

Lurer også veldig på kjønn om det er mulig:P

 

Håper du kan hjelpe meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og tusen takk for svar:)! Nå skal du høre: vi gifter oss 5 oktober og har planer om å dra til Danmark rett etter bryllupet:). Det er kanskje det du fanger opp?;) min samboer er på utkikk etter ny jobb, og jeg tror det ligger en lønnsforhøyelse i min jobb etterhvet her:). Håper selvfølgelig at du har rett angående alt dette, økonomien er jo viktig den også, selv om ønsket om barn kommer forran:). Kan du se noe i forhold til om det kommer ett eller to barn? Ser du for eksempel fødsel?;)

Tusen takk iallefall:)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Hei:D Jeg er førstegangs gravid, 7 uke nå, og litt nærvøs på om alt går bra! Lurer også veldig på kjønn om det er mulig:P Håper du kan hjelpe meg:)

 

Jeg fikk opp jente, samt runen for sammensveiset familie, alt det du har oppnådd i livet, sikkerhet osv. Sammen med denne runen ligger Ing, ing symboliserer blant annet fødsel som avslutning på svangerskap, tror du meg ikke kan du google denne runen, det er kjempe positivt!! :) wiii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei!

 

Håper du tar deg tid til å se litt på meg og. Er og førstegangsgravid, og spent på både hvilket kjønn, og om hvordan svangerskapet vil bli.

 

Kan du se hvor langt jeg er på vei?

 

Håper på tilbakemelding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Hei og tusen takk for svar:)! Nå skal du høre: vi gifter oss 5 oktober og har planer om å dra til Danmark rett etter bryllupet:). Det er kanskje det du fanger opp?;) min samboer er på utkikk etter ny jobb, og jeg tror det ligger en lønnsforhøyelse i min jobb etterhvet her:). Håper selvfølgelig at du har rett angående alt dette, økonomien er jo viktig den også, selv om ønsket om barn kommer forran:). Kan du se noe i forhold til om det kommer ett eller to barn? Ser du for eksempel fødsel?;) Tusen takk iallefall:)!!

 

Oj så spennende da! Vet du, jeg vet desverre ikke hvordan jeg skal bruke runene for å se antall barn, det under utarbeidelse å lære seg det, skulle gjerne ha kunnet det, da jeg fikk satt inn to egg på mandag, og jeg lurer på om jeg får 1 eller 2, aner ikke hvordan jeg skal benytte runene for å finne ut det enda :( sorry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
hei! Håper du tar deg tid til å se litt på meg og. Er og førstegangsgravid, og spent på både hvilket kjønn, og om hvordan svangerskapet vil bli. Kan du se hvor langt jeg er på vei? Håper på tilbakemelding!

 

Hei, jeg tror du er rundt 2 måneder på vei, kan det stemme med dine mistanker? Runen pert er en veldig feminin sterk rune, den representerer kvinnelig positiv kraft, den viser til svangerskap og fødsel, ser ingen farer i svangerskapet ditt :) Jeg fikk desverre ikke opp noe spesifikt kjønn for deg, runen ladet utenfor brettet to ganger :) Sånt skjer, noen ting er bare blokka, beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Da tar jeg en liten pause, takk for at jeg fikk spådd dere alle sammen! :)

 

Ha en fin kveld videre.

 

Klem

Løvemusen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;)! Dette høres spennende ut:). Jeg vet jeg er langt bak i køen, men prøver likevel. Ser du om jeg får barn noen gang? Driver med prøverør.... Skal igang i løpet av senhøsten. Drar muligens til Danmark da. Håper det klaffer snart. Ser du eventuelt kjønn og antall? Se gjerne på økonomi og forhold generelt:). Tusen takk;). Mitt nanvn er Monica

 

Runen jara dukker opp i september allerede, den varsler resulater av ditt harde arbeid, positiv forandring, fruktbarhet og vekst. Er det i september dere reiser til danmark? Kan virke veldig positivt dette altså.

 

Runen Feoh er ekstremt sjelden jeg har fått opp, den aller første runen som står for penger. Den ligger i oktobers siste halvdel, så hvis en av dere søker nye jobber eller ønsker lønnsforhøyelse ligger det gode muligheter her. Kan også være at dere investerer i noe som har en materiell verdi. Denne hadde jeg nevnt for deg selvom du ikke hadde spurt etter økonomi, vi liker denne runen her altså!! :)

Sammen med denne runen ligger odal, som står for eiendom, arv foretningsavtaler osv. Sammen med Feoh blir bare dette enda mer klart for meg, det skjer noe meget positivt for dere i slutten av denne måned økonomisk sett.

 

I januars siste halvdel får jeg opp en rune som symboliserer forpliktelse og tillit mellom to personer. :)

 

Hei og tusen takk for svar:)! Jeg glemte meg helt og svarte deg i en ny tråd;), dumme meg;). Så nå svarer jeg her isteden:). Her kommer litt info:): vi gifter oss 5 oktober og tenker å dra til Danmark etter dette:). Samboer er på utkikk etter ny jobb og jeg venter på lønnsforhøyelse:). I tillegg har det blitt solgt en hytte som vi venter oppgjør på:). Det er arv på hans side av familien:). Du har truffet veldig masse her!! Godt jobba:)!!Når det gjelder barn og fødsel så lurer jeg på om du kan se noe angående tidspunkt på det? Eventuelt om det kan bli flere enn en;)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei! Håper du tar deg tid til å se litt på meg og. Er og førstegangsgravid, og spent på både hvilket kjønn, og om hvordan svangerskapet vil bli. Kan du se hvor langt jeg er på vei? Håper på tilbakemelding!
Hei, jeg tror du er rundt 2 måneder på vei, kan det stemme med dine mistanker? Runen pert er en veldig feminin sterk rune, den representerer kvinnelig positiv kraft, den viser til svangerskap og fødsel, ser ingen farer i svangerskapet ditt :) Jeg fikk desverre ikke opp noe spesifikt kjønn for deg, runen ladet utenfor brettet to ganger :) Sånt skjer, noen ting er bare blokka, beklager.

 

Takk for tilbakemelding :o)

 

Iflg mine beregninger er jeg nå 12+4, så da er det vel heller tre mnd som blir riktig. Jeg håper du har rett om runen pert, hittil har jo alt gått veldig bra (bank i bordet for det), men det var resten da :P

 

Begynner å bli nyskjerrig på hva som skjuler seg der inne, om det er gutt, jente, eller om det kan være to der inne. Håper du kan huske meg en senere gang og ta en ny titt om en stund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og tusen takk for svar:)! Nå skal du høre: vi gifter oss 5 oktober og har planer om å dra til Danmark rett etter bryllupet:). Det er kanskje det du fanger opp?;) min samboer er på utkikk etter ny jobb, og jeg tror det ligger en lønnsforhøyelse i min jobb etterhvet her:). Håper selvfølgelig at du har rett angående alt dette, økonomien er jo viktig den også, selv om ønsket om barn kommer forran:). Kan du se noe i forhold til om det kommer ett eller to barn? Ser du for eksempel fødsel?;) Tusen takk iallefall:)!!

 

Oj så spennende da! Vet du, jeg vet desverre ikke hvordan jeg skal bruke runene for å se antall barn, det under utarbeidelse å lære seg det, skulle gjerne ha kunnet det, da jeg fikk satt inn to egg på mandag, og jeg lurer på om jeg får 1 eller 2, aner ikke hvordan jeg skal benytte runene for å finne ut det enda :( sorry

 

Hehe:)! Det går helt fint det altså;)! Jeg svarte deg to ganger jeg, rakk ikke å poste innlegget før du hadde svart meg tilbake;). Er bare så innmari nysgjerrig;). Kanskje det du så i forhold til januar kan være graviditet:). Eller kanskje vi klarer det selv i september:)? Tusen takk for at du tok deg tid:)! Og lykke lykke til med to superegg!! Jeg heier som en gal på deg nå altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Hei og tusen takk for svar:)! Nå skal du høre: vi gifter oss 5 oktober og har planer om å dra til Danmark rett etter bryllupet:). Det er kanskje det du fanger opp?;) min samboer er på utkikk etter ny jobb, og jeg tror det ligger en lønnsforhøyelse i min jobb etterhvet her:). Håper selvfølgelig at du har rett angående alt dette, økonomien er jo viktig den også, selv om ønsket om barn kommer forran:). Kan du se noe i forhold til om det kommer ett eller to barn? Ser du for eksempel fødsel?;) Tusen takk iallefall:)!!
Oj så spennende da! Vet du, jeg vet desverre ikke hvordan jeg skal bruke runene for å se antall barn, det under utarbeidelse å lære seg det, skulle gjerne ha kunnet det, da jeg fikk satt inn to egg på mandag, og jeg lurer på om jeg får 1 eller 2, aner ikke hvordan jeg skal benytte runene for å finne ut det enda :( sorry
Hehe:)! Det går helt fint det altså;)! Jeg svarte deg to ganger jeg, rakk ikke å poste innlegget før du hadde svart meg tilbake;). Er bare så innmari nysgjerrig;). Kanskje det du så i forhold til januar kan være graviditet:). Eller kanskje vi klarer det selv i september:)? Tusen takk for at du tok deg tid:)! Og lykke lykke til med to superegg!! Jeg heier som en gal på deg nå altså:)

 

Hei! Hmm jeg tror du blir gravid i 2012, det er noe annet som skjer i januar... ikke noe med svangerskap å gjøre tror jeg, dere inngår en avtale med noe som har å gjøre med noe annet enn jobb å gjøre.. Kanskje hvis du husker meg om noen uker så kan vi prøve på nytt, kanskje vi får litt klarere svar da, og i tillegg kan jeg kanskje ha funnet ut en fin måte å spå antall barn på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
hei! Håper du tar deg tid til å se litt på meg og. Er og førstegangsgravid, og spent på både hvilket kjønn, og om hvordan svangerskapet vil bli. Kan du se hvor langt jeg er på vei? Håper på tilbakemelding!
Hei, jeg tror du er rundt 2 måneder på vei, kan det stemme med dine mistanker? Runen pert er en veldig feminin sterk rune, den representerer kvinnelig positiv kraft, den viser til svangerskap og fødsel, ser ingen farer i svangerskapet ditt :) Jeg fikk desverre ikke opp noe spesifikt kjønn for deg, runen ladet utenfor brettet to ganger :) Sånt skjer, noen ting er bare blokka, beklager.
Takk for tilbakemelding :o) Iflg mine beregninger er jeg nå 12+4, så da er det vel heller tre mnd som blir riktig. Jeg håper du har rett om runen pert, hittil har jo alt gått veldig bra (bank i bordet for det), men det var resten da :P Begynner å bli nyskjerrig på hva som skjuler seg der inne, om det er gutt, jente, eller om det kan være to der inne. Håper du kan huske meg en senere gang og ta en ny titt om en stund?

 

Hvis du husker det, ta kontakt med meg om noen uker så kan vi se nærmere på antall og kjønn. Jeg prøver å finne ut en grei måte å finne antallet på, er selv ruger på 2 egg og skulle gjerne visst hvor mange det ble hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har du tid å se på meg? Vi har ett barn fra før, og ønsker oss gjerne ett til. Mulighet for å se om vi kommer til å få ett til? Og evnt når skjer det? Født 160580?

 

Videre har vi vært inne på tanken å flytte til et annet sted av landet, men det er mye som holder oss igjen her vi er. Kan du se om det blir noe flytting, og går det greit med jobb?

 

Tusen takk om du har muligheten:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg lar meg gjerne bruke som forsøkskanin på dette :D Spennende! Heter Tone.

Er gravid ca 10 uker (venter nr. 3) og lurer på om jeg får jente eller gutt og om alt er bra med barnet. Hører også gjerne litt om hvordan du ser for deg familieliv/samboerforhold også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og tusen takk for svar:)! Nå skal du høre: vi gifter oss 5 oktober og har planer om å dra til Danmark rett etter bryllupet:). Det er kanskje det du fanger opp?;) min samboer er på utkikk etter ny jobb, og jeg tror det ligger en lønnsforhøyelse i min jobb etterhvet her:). Håper selvfølgelig at du har rett angående alt dette, økonomien er jo viktig den også, selv om ønsket om barn kommer forran:). Kan du se noe i forhold til om det kommer ett eller to barn? Ser du for eksempel fødsel?;) Tusen takk iallefall:)!!
Oj så spennende da! Vet du, jeg vet desverre ikke hvordan jeg skal bruke runene for å se antall barn, det under utarbeidelse å lære seg det, skulle gjerne ha kunnet det, da jeg fikk satt inn to egg på mandag, og jeg lurer på om jeg får 1 eller 2, aner ikke hvordan jeg skal benytte runene for å finne ut det enda :( sorry
Hehe:)! Det går helt fint det altså;)! Jeg svarte deg to ganger jeg, rakk ikke å poste innlegget før du hadde svart meg tilbake;). Er bare så innmari nysgjerrig;). Kanskje det du så i forhold til januar kan være graviditet:). Eller kanskje vi klarer det selv i september:)? Tusen takk for at du tok deg tid:)! Og lykke lykke til med to superegg!! Jeg heier som en gal på deg nå altså:)

 

Hei! Hmm jeg tror du blir gravid i 2012, det er noe annet som skjer i januar... ikke noe med svangerskap å gjøre tror jeg, dere inngår en avtale med noe som har å gjøre med noe annet enn jobb å gjøre.. Kanskje hvis du husker meg om noen uker så kan vi prøve på nytt, kanskje vi får litt klarere svar da, og i tillegg kan jeg kanskje ha funnet ut en fin måte å spå antall barn på? :)

 

 

Hei igjen;)! Dette blir veldig spennende! Lurer fælt på hva det kan være altså;)... Liker å lese at jeg blir gravid i 2012:):)! Håper det blir slik også, har mye å se frem til med både bryllup og nytt forsøk:). Jeg skal følge med deg og spørre deg når du har fått øvd deg litt mere:).

Tusen tusen takk skal du ha:). Håper spirene dine holder seg godt plantet i magen:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Hei og tusen takk for svar:)! Nå skal du høre: vi gifter oss 5 oktober og har planer om å dra til Danmark rett etter bryllupet:). Det er kanskje det du fanger opp? ;) min samboer er på utkikk etter ny jobb, og jeg tror det ligger en lønnsforhøyelse i min jobb etterhvet her:). Håper selvfølgelig at du har rett angående alt dette, økonomien er jo viktig den også, selv om ønsket om barn kommer forran:). Kan du se noe i forhold til om det kommer ett eller to barn? Ser du for eksempel fødsel? ;) Tusen takk iallefall:)!!
Oj så spennende da! Vet du, jeg vet desverre ikke hvordan jeg skal bruke runene for å se antall barn, det under utarbeidelse å lære seg det, skulle gjerne ha kunnet det, da jeg fikk satt inn to egg på mandag, og jeg lurer på om jeg får 1 eller 2, aner ikke hvordan jeg skal benytte runene for å finne ut det enda :( sorry
Hehe:)! Det går helt fint det altså ;)! Jeg svarte deg to ganger jeg, rakk ikke å poste innlegget før du hadde svart meg tilbake;). Er bare så innmari nysgjerrig;). Kanskje det du så i forhold til januar kan være graviditet:). Eller kanskje vi klarer det selv i september:)? Tusen takk for at du tok deg tid:)! Og lykke lykke til med to superegg!! Jeg heier som en gal på deg nå altså :)

 

Hei! Hmm jeg tror du blir gravid i 2012, det er noe annet som skjer i januar... ikke noe med svangerskap å gjøre tror jeg, dere inngår en avtale med noe som har å gjøre med noe annet enn jobb å gjøre.. Kanskje hvis du husker meg om noen uker så kan vi prøve på nytt, kanskje vi får litt klarere svar da, og i tillegg kan jeg kanskje ha funnet ut en fin måte å spå antall barn på? :)

 

 

Hei igjen;)! Dette blir veldig spennende! Lurer fælt på hva det kan være altså ;)... Liker å lese at jeg blir gravid i 2012:) :)! Håper det blir slik også, har mye å se frem til med både bryllup og nytt forsøk:). Jeg skal følge med deg og spørre deg når du har fått øvd deg litt mere:).

Tusen tusen takk skal du ha:). Håper spirene dine holder seg godt plantet i magen:)!

 

Du får kose deg med bryllupsplanlegging og tenke på andre ting fremover så går tiden og plutselig er du gravid :)

ååå tusen takk for det, håper også at det går bra :) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og tusen takk for svar:)! Nå skal du høre: vi gifter oss 5 oktober og har planer om å dra til Danmark rett etter bryllupet:). Det er kanskje det du fanger opp? ;) min samboer er på utkikk etter ny jobb, og jeg tror det ligger en lønnsforhøyelse i min jobb etterhvet her:). Håper selvfølgelig at du har rett angående alt dette, økonomien er jo viktig den også, selv om ønsket om barn kommer forran:). Kan du se noe i forhold til om det kommer ett eller to barn? Ser du for eksempel fødsel? ;) Tusen takk iallefall:)!!
Oj så spennende da! Vet du, jeg vet desverre ikke hvordan jeg skal bruke runene for å se antall barn, det under utarbeidelse å lære seg det, skulle gjerne ha kunnet det, da jeg fikk satt inn to egg på mandag, og jeg lurer på om jeg får 1 eller 2, aner ikke hvordan jeg skal benytte runene for å finne ut det enda :( sorry
Hehe:)! Det går helt fint det altså ;)! Jeg svarte deg to ganger jeg, rakk ikke å poste innlegget før du hadde svart meg tilbake;). Er bare så innmari nysgjerrig;). Kanskje det du så i forhold til januar kan være graviditet:). Eller kanskje vi klarer det selv i september:)? Tusen takk for at du tok deg tid:)! Og lykke lykke til med to superegg!! Jeg heier som en gal på deg nå altså :)

 

Hei! Hmm jeg tror du blir gravid i 2012, det er noe annet som skjer i januar... ikke noe med svangerskap å gjøre tror jeg, dere inngår en avtale med noe som har å gjøre med noe annet enn jobb å gjøre.. Kanskje hvis du husker meg om noen uker så kan vi prøve på nytt, kanskje vi får litt klarere svar da, og i tillegg kan jeg kanskje ha funnet ut en fin måte å spå antall barn på? :)

 

 

Hei igjen;)! Dette blir veldig spennende! Lurer fælt på hva det kan være altså ;)... Liker å lese at jeg blir gravid i 2012:) :)! Håper det blir slik også, har mye å se frem til med både bryllup og nytt forsøk:). Jeg skal følge med deg og spørre deg når du har fått øvd deg litt mere:).

Tusen tusen takk skal du ha:). Håper spirene dine holder seg godt plantet i magen:)!

 

Du får kose deg med bryllupsplanlegging og tenke på andre ting fremover så går tiden og plutselig er du gravid :)

ååå tusen takk for det, håper også at det går bra :) Klem

 

Så snill du er;)! Tusen takk for det, jeg skal kose meg masse og glede meg til den store dagen som kommer;), og som du sier: vips så sitter spiren(e). Satser på to egg jeg også;). Stor klem;)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Om du har tid etterhvert; termin 5 april. Lurer på hvordan dette går. Har ikke samme lykkerus som forrige og er litt av"smånervøs". Kjønn? Vet du satt strek men ble så nysgjerrig. Hilsen Vera
Runen Daeg symboliserer oppfyllelse, lys og styrke, ikke minst vekst. Runen landet midt mellom gutt og jente, så jeg vet desverre ikke om det blir gutt eller jente, skjedde to ganger. :)

 

Tusen takk. Spennende med kjønn da! Kanskje du kan kaste igjen om noen uker? Synes dette er gøy. Lykke til, du fikk hvertfall mange forsøkskaniner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sånn, du må gjerne prøve på meg også.

 

Når kan jeg bli gravid igjen? Evnt. antall og kjønn? F. 311071.

 

Tusen takk for din tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei:) Jeg har termin 5.sep, men begynner å bli noe utolmodig.Kan du se når lille jenta våres kommer??:) Mitt navn er Christel. På forhånd takk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...