Gå til innhold

Har begynt å spå i runer. Noen som vil være forsøkskaniner?


Gjest Løvemusene

Anbefalte innlegg

Gjest Nestegang:)

Hei!

Jeg heter Bente:) lurer på når jeg blir gravid igjen. Går det bra med babyen denne gangen og får du opp noe om kjønn?

 

Så gøy at du har lært deg dette!! Og at du vil hjelpe oss:)

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Løvemusene

Søte jentene! Jeg lover å kaste runer for dere i morgen, alle som har skrevet frem til nå! :) Nå må jeg desverre gå, mannen er hjemme :)

 

Ha en flott fredagskveld så snakkes vi i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom inn litt for sent ser jeg:-/ Men blir veldig glad om du kunne ta deg tid til å se på meg også!

Heter Michele, og lurer på om du kan se når jeg blir gravid?

Tusen takk hvis du tar deg tid:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også være prøvekanin hvis du vil prøve deg på flere senere :) Lurer på kjønn, tidspunkt for fødsel og ca varighet. Kjersti er navnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hadde vert fint om du har lyst å se på meg og, heter Lene og lurer på når jeg blir gravid?

Tusen takk :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har tid senere så vil jeg også gjerne være prøvekanin! :)

Anna er navnet og jeg lurer på kan du se om jeg kan bli gravid, hvis positivt svar - evt. når? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :) har du lyst å prøve meg også?

 

lurer litt på når jeg føder(termin 3.nov), om det blir vanlig fødsel og lengde på fødselen. og litt om tiden etter fødsel?????

 

navnet er hege kristin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter Gun, og lurer på når jeg blir gravid. Hadde vært artig å vite hvor mange barn jeg får, og hva som må til :)
Hei Gun, runen du fikk opp heter GIFU, dette er en av de fineste runene som signaliserer lykke og gode tider, og du vil få det du ønsker deg. Den landet i begynnelsen desember. Jeg tror du vil få to barn, et av hvert kjønn. Det ene kjønnet kommer frem før det andre, så hvis du er interessert kan jeg fortelle deg det ;) Pleier ikke fortelle kjønn hvis ikke folk spør.. ikke alle som vil vite det :) Jeg må bare si fra om en rune som gir deg en liten advarsel i august, du kan oppleve forsinkelser innen noe du venter på. Denne runen gir deg tolmodighet, det ordner seg til slutt og du får det du venter på! Lykke til

 

Tusen takk for svar :) Lykke er jo absolutt ikke ille <3 Betyr resultatet at det blir graviditet i desember? JA, vil gjerne vite hvilket kjønn som kommer først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammantil2prinser

Ønsker gjerne fem forsØkskaniner for denne helgen her.

Forbehold om at jeg er fersk i runer, har hittil kun benyttet tarot. Har brukt tid til å bli kjent med runene og har spådd både bekjente og ubekjente hittil.

 

Det eneste jeg trenger om dere er fornavet. Og spØr meg gjerne direkte spØrsmål om situasjoner og Ønsker dere har. Dere må gjerne spØrre om tidspunkter for et år frem i tiden. Ønsker kun seriØse spØrsmål!

 

Ønsker dere at jeg bare trekker en rune for fortid, nåtid og fremtid kan jeg gjØre det også ;)

 

Har desverre ikke tid til mer en 5 stykker denne helgen her, så hvis det blir mer fem stykker på lista så hjelper jeg de fØrste, sorry har litt andre planer i helgen også :)

 

Klem fra LØvemusen!

Prøver meg selv om jeg ligger laaangt bak i lista :)

Heter Karianne og lurer på om du ser hvem som gjemmer seg i magen min? :) vi ville ikke vite kjønn, men grubler jo for det :)

 

Og ser du om baby kommer før eller etter termin som er 28.11.12, og kaaanskje noe ang vekt?

 

Storebror ble tatt 10dager før og var 3130g 48cm :)

 

Ble litt mye her, men takk hvis du får tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:) så spennende! Nå kom jeg litt sent inn i tråden, men hvis du vil kikke så blir jeg veldig glad:) Nina er navnet, og jeg lurer på om du ser noe graviditet på meg snart? Eventuelt kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil også være prøvekanin :) Er også nysgjerrig på når jeg får mitt neste barn. Hva må du vite for å kunne se det?
Kun ditt fornavn, takk :)

Ok :)

Mitt navn er Jeanette, så det var dette med når jeg kan forvente mitt neste barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Så spennende :) jeg er gjerne forsøkskanin! Mitt navn er Silje og lurer på når jeg blir gravid, evt hva som må til? :)
Hei Silje. For deg så fikk jeg opp tre steiner, og de sentrerte seg rundt oktober-november. Den ene runen heter Bjarka, det er fruktbarhetssteinen, en veldig sterk rune som sier at graviditet er til stede! Fikk også opp en rune som reprensenterer reise. Hvis dere prøver hjemme og eggløsning lander i en helg, ta en weekend på hotell eller hytta, reis bort hjemmefra og kos dere to alene, fokuser på hverandre. Den siste runen forteller at du må sette pris på det du har, derfor jeg syns det kan være lurt å ta en romantisk weekend bare dere to :) Du spurte meg hva som måtte til, jeg konsentrerte og spurte mine hjelpere akkurat dette, og jeg anser svaret som, sett pris på det du allerede har ;) Lykke til Silje :)

 

Tusen takk :) Dette var gode råd jeg skal ta til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marita her :) har termin 27 august.. lurer på om du ser gutt eller jente? (vet selv kjønne ut fra ul) men di sier jo at man ikke kan stole på dette 100%.. åsså lure eg på om du ser en spes dato der baby kommer :D å om det blir en lang fødsel?
Hei! Er spent på hva UL din har sagt, runene mine forteller gutt i hvertfall :) Men tror nok UL er mer pålitelig enn en nybegynner på runer hihi. Datoene jeg fikk opp var termin + 3 dager. Altså mellom 27-30 august. Masse lykke til med fødsel Marita!

 

UL mener også gutt :) så du har rett dær i allefall!

håper jeg slipper å gå over termin :P hehe..

har en gutt fra før, han kom 3 dager før termin :D

han har bursdag 26 august, dagen før terminen med nr 2. blir spennende dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Heter Gun, og lurer på når jeg blir gravid. Hadde vært artig å vite hvor mange barn jeg får, og hva som må til :)
Hei Gun, runen du fikk opp heter GIFU, dette er en av de fineste runene som signaliserer lykke og gode tider, og du vil få det du ønsker deg. Den landet i begynnelsen desember. Jeg tror du vil få to barn, et av hvert kjønn. Det ene kjønnet kommer frem før det andre, så hvis du er interessert kan jeg fortelle deg det ;) Pleier ikke fortelle kjønn hvis ikke folk spør.. ikke alle som vil vite det :) Jeg må bare si fra om en rune som gir deg en liten advarsel i august, du kan oppleve forsinkelser innen noe du venter på. Denne runen gir deg tolmodighet, det ordner seg til slutt og du får det du venter på! Lykke til
Tusen takk for svar :) Lykke er jo absolutt ikke ille <3 Betyr resultatet at det blir graviditet i desember? JA, vil gjerne vite hvilket kjønn som kommer først!

 

Når runen lander i begynnelsen av desember føler jeg at det betyr at du kan vente oppdagelse av graviditet i denne perioden ja :) Den feminine runen ladet i desember i år, gutt neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Hei! Lurer på om du ser frisk gutt som kommer, hvordan fødselen blir og evt når? Takk mvh SPB

 

Hei. Når det gjelder runebrettet mitt så må jeg velge et startpunkt for tid. I og med at jeg ikke kjenner din termin velger jeg å ikke kaste runene på brettet men heller trekke runer for å representere fødselen din :)

 

Det ble til at jeg måtte trekke tre runer for å få et helhetlig bilde.

Får først opp en veldig positiv rune, som tilhører elementet vann, er det noe du kunne tenke deg, å føde i vann? Den neste steinen brukes ofte til å beskytte mot sykdommer, en veldig god trygg og sterk rune, som forteller meg at du får en meget velskapt sunn og frisk baby. Den siste steinen forteller meg forsinkelser. Kan se ut som at fødselen din vil dra litt ut i tid, at du vil komme til å bli utolmodig. Hold motet ved deg og vent på barnet ditt, for det barnet kommer til å være så perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Heisann:) Så spennende:)!!! Jeg heter Silje, og lurer på om jeg blir/ evt. når jeg blir gravid?:) Og hvor mange barn jeg får eller noe annet spennende du får opp:)

 

Runen som lander i grenseland november/desember symboliserer oppnåelse av endelig mål. sammen med den andre runen som står for vekst og positive resultater tror jeg dette virkelig kan bety gode nyheter for deg innen det du ønsker aller aller mest. Graviditet? :)

En annen rune forteller meg også at i slutten av denne måneden her så vil du seire over noe. Du vil oppnå rettferdighet i en sak du kanskje har kjempet med eller rett og slett noe som har plaget deg vil slippe taket. Dette kan dreie seg om en kroppslig plage du eller noen nær deg har hatt, sykdom osv. også. Runen som landet ved siden av tilsier det, at det er noe negativt som vil tape :) I februar 2013 ser jeg kontraktsinngåelse... ny jobb, hus eller noe slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Hei, visst du får tid kan du prøve på meg. Navnet er Merete, jeg er gravid og spent på kjønn. :)

 

Trakk en meget maskulin rune for deg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Ragnhild. Er gravid i uke 7 nå. Har hatt mange Sa. Lurer på om du kan se om det går denne gangen, og eventuellt hva det blir.

 

Du fikk runen gifu, en meget positiv stein for hell og velsignelse. Når jeg spurte om kjønn landet den på jente. Min tolkning er at dette kommer til å gå meget bra for deg. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Hei. Ta gjerne meg og. Heter Merete og lurer på når jeg blir gravid og hva fremtiden viser?

 

Solens rune lander i starten av november, den reprensenterer seier, styrke og fruktbarhet, tror du vil oppnå graviditet innen dette tidspunktet! To andre runer lander i siste halvdel av februar, noe som forteller meg en feiring, dere oppnår noe uventet og positivt. Kan være så mye, men det første som slo meg var frieri eller noe slikt, hvis du ikke er forlovet/gift, eller feiring av noe annet som inngår familie/kjærlighet. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Hei! Jeg heter Ina,og jeg lurer veldig på om du kan se en graviditet snart? Og om dette går bra denne gang? På forhånd takk for svar.:)

 

Hei. Fra midten av september: Du kan oppnå hva du vil, hvis du anstrenger deg. Til vanlig gir jeg rådet "slapp av så kommer graviditeten" men denne runen forteller meg om ikke være helt slapp i forhold til det. Forteller deg ikke at du skal stresse for å oppnå graviditet, men at du muligens må gjØre noe. Bruker du foreksempler hjelpemidler som el-tester og lignende så vil det kunne være en god ide. GjØr noe ut av det og bruk hjelpemidlene du har. Les gjerne litt om ting som kan hjelpe. Kan det være en ide for han å spare seg noen dager osv. Det finner dere ut av. Månendene etter viser mange positive runer etter hverandre, så ja, hvis dere greier det i september så tror jeg dette vil gå meget bra. Ikke stress :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Hei! Jeg heter Bente:) lurer på når jeg blir gravid igjen. Går det bra med babyen denne gangen og får du opp noe om kjønn? Så gøy at du har lært deg dette!! Og at du vil hjelpe oss:) God helg!

 

Aller først, skal du ut på tur i oktober? Kan dukke opp noe slikt her, med jobben, weekendtur med venner eller lignende :)

 

Ang. graviditet, får opp meget positive runer fra årskiftet. Jeg vet det er veldig lenge til, men du vil kunne oppnå det du ønsker deg innen årsslutt/tidlig januar. Kan gjerne være innen dette så ikke slutt å håp hvis dere prøver. Det er en del runer som representerer fruktbarhet og svangskap, du fikk tre av de!! :)

De landet pent på rad og rekke på nyttår og utover hver måned etter det. Det tolker jeg som at du vil få et vellykket svangerskap! Når det gjelder kjønn fikk jeg svaret meget klart og tydelig: jente.

 

Ps. bare hyggelig og takk for at jeg fikk kaste runer for deg :) God helg <3

Endret av Løvemusen venter på gull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei snuppa :) jeg hadde ELSKA å få lagt noen runder :P Lurer på om jeg blir mamma snart :) Men tar i mot all info jeg kan få :P Bare å øve på meg med andre ord :P

 

:D :D Takk!!! :D :D

 

f.dato: 03.11.83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...