Gå til innhold

Har begynt å spå i runer. Noen som vil være forsøkskaniner?


Gjest Løvemusene

Anbefalte innlegg

Spennende!!! :) ! Har du mulighet på å se på meg også ?? Jeg er gravid med nr tre, jente og gutt fra før. Lurer på hva slags kjønn dette blir?? Jeg er født 16.07.77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom inn litt for sent ser jeg:-/ Men blir veldig glad om du kunne ta deg tid til å se på meg også! Heter Michele, og lurer på om du kan se når jeg blir gravid? Tusen takk hvis du tar deg tid:-)
Jippi, to meget positive runer lander i slutten av august og slutten av september, har du en eggløsning mellom disse vil du absolutt kunne ha gode sjanser her! Runen Bjarka sammen med jara varsler fruktbarhet og nye begynnelser og ikke minst graviditet. Lykke til. I november ser det ut som at du blir med i en slags gruppe, klasse eller lignende for å din kreative side eller lignende.
Tusen takk, så spennende:-) Og vedr klasse i november så har du helt rett! Begynner på videreutdanning i ledelse til høsten og i november skal vi på en ukessamling på gol med masse rollespill ol! Klem til deg:-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Wow, nå har jeg kastet runer for mange forsøkskaniner! :)

Takk for at dere gav meg sjansen!

 

Ser det er 10 igjen som ikke har fått svar, skal forhåpentligvis få svart dere de nærmeste dagene. Nå må jeg desverre gå, får ikke tatt i mot noen nye med det første, skal si i fra når jeg får tid igjen!

 

Takk igjen :)

Hilsen

Løvemusen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Kom inn litt for sent ser jeg:-/ Men blir veldig glad om du kunne ta deg tid til å se på meg også! Heter Michele, og lurer på om du kan se når jeg blir gravid? Tusen takk hvis du tar deg tid:-)
Jippi, to meget positive runer lander i slutten av august og slutten av september, har du en eggløsning mellom disse vil du absolutt kunne ha gode sjanser her! Runen Bjarka sammen med jara varsler fruktbarhet og nye begynnelser og ikke minst graviditet. Lykke til. I november ser det ut som at du blir med i en slags gruppe, klasse eller lignende for å din kreative side eller lignende.
Tusen takk, så spennende:-) Og vedr klasse i november så har du helt rett! Begynner på videreutdanning i ledelse til høsten og i november skal vi på en ukessamling på gol med masse rollespill ol! Klem til deg:-)

 

Hehe, moro slikt gir meg selvtillit ;) Tusen takk for tilbakemeldingen, skal krysse fingrene for at du blir gravid snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:) så spennende! Nå kom jeg litt sent inn i tråden, men hvis du vil kikke så blir jeg veldig glad:) Nina er navnet, og jeg lurer på om du ser noe graviditet på meg snart? Eventuelt kjønn?

 

Hva jeg ikke rekker i dag :)

Runen daeg lander i septembers første halvdel og symboliserer et gjennombrudd, og den varsler at mørket snart slipper taket Meget positiv rune så du vil absolutt ha muligheter til å bli gravid ganske snart. Runen står også for positive resultater og hell :) Den landet på jente.

Tusen tusen takk for at du kikket:) blir gøy å se utover høsten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Løvemusen :) Hvis du har lyst på en ekstra prøvekanin, så er jeg her :)

 

Lurer på om jeg noen gang kommer til å bli gravid?

Om det vil skje et jobb bytte i nærmeste framtid?

 

Heter Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :-)

Jeg lurer på når vi lykkes med å bli gravide og om vi beholder ( mistet sist ). Hvorfor tar det så lang tid.. Evt jobb

...vil gjerne være forsøkskanin ja. 130979

 

synnøve :-)

sendt deg pm tidligere, så du skal slippe å svare på 2 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende!!! :) ! Har du mulighet på å se på meg også ?? Jeg er gravid med nr tre, jente og gutt fra før. Lurer på hva slags kjønn dette blir?? Jeg er født 16.07.77

 

Og jeg heter Nina. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også være prøvekanin hvis du vil prøve deg på flere senere :) Lurer på kjønn, tidspunkt for fødsel og ca varighet. Kjersti er navnet :)

 

I og med at jeg ikke kjenner din termin og ikke vet om jeg skal telle dager eller måneder ut i fra dagens dato så velger jeg heller å trekke rune for deg for å se kjønn og noe om hvordan fødsel blir.

 

Når jeg kaster runen din på brettet mitt lander den på gutt. Runen forteller om at du vil bli testet på din styrke og utholdenhet, men til slutt lykke og oppnåelse av det du ønsker. Er usikker på hvordan jeg skal tolke den, men at mulig fødsel vil være treg med å komme i gang. Uansett, lykke til fordi til syvende og sist er dette en positiv rune som bringer lykke og beskyttelse.

 

Tusen takk for svar! Jeg syns dere som spår fortjener å få tilbakemelding - så jeg skal gi deg beskjed om kjønn når jeg har født :) Men har veldig guttefølelse selv.

 

Jeg har menstermin 10/8 og ul-termin er satt til 14/8. Det kan godt være at tolkningen din er rett, startet med regelmessige rier som kom hyppigere og hyppigere 1/8, og har hatt sterke smertefulle kynnere og mye murringer siden. Sitter enda her med smertefulle tak, men de er ikke så vonde at jeg tror det er noen fødsel på gang riktig enda. Det er jo noen prosesser i gang, det kjenner jeg godt, men aktiv fødsel er ikke noe tema enda tror jeg. Selv om jeg hadde 3cm åpning uten å ha kjent noe som helst forrige fødsel. Hvis du har svar på ca dato for fødsel nå som du har fått terminen tar jeg gjerne i mot :)

 

Igjen, tusen takk for tiden din! Setter stor pris på det.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammantil2prinser
Prøver meg selv om jeg ligger laaangt bak i lista :) Heter Karianne og lurer på om du ser hvem som gjemmer seg i magen min? :) vi ville ikke vite kjønn, men grubler jo for det :) Og ser du om baby kommer før eller etter termin som er 28.11.12, og kaaanskje noe ang vekt? Storebror ble tatt 10dager før og var 3130g 48cm :) Ble litt mye her, men takk hvis du får tid :)

 

 

Jeg får opp gutt, 4-5 dager før termin. Lurer på om neste mann kan være bittelitt større enn forrige barn, får desverre ikke opp noe mer presist enn det :)

Tuusen takk! :) fikk ikke opp mer presist, setter bare pris på at du tok deg tiden jeg! :)

Har blitt spådd jente av alle bortsett fra ei og deg nå, sitter selv med guttefølelse! :) dette blir spennende, kan gi deg en oppdatering om et par mnd på hvordan du traff! :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :) har du lyst å prøve meg også? lurer litt på når jeg føder(termin 3.nov), om det blir vanlig fødsel og lengde på fødselen. og litt om tiden etter fødsel????? navnet er hege kristin :)
Hei, jeg tror du føder rundt termin, pluss tre dager. For å reprensentere fødselen din kom runen gifu frem, en rune som bringer hell og gode tider. Du får langt i fra en lang og vanskelig fødsel. Etter fødsel så blir det igjen varslet for gode tider, god helse.
dette lover godt etter 3 år med bekkenplager fra førstemann :) og førstemann kom på 4,5 time fra vannet gikk og riene starter selv. så må vel vare snart til føden ved fødselstart :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nestegang:)
Hei! Jeg heter Bente:) lurer på når jeg blir gravid igjen. Går det bra med babyen denne gangen og får du opp noe om kjønn? Så gøy at du har lært deg dette!! Og at du vil hjelpe oss:) God helg!

 

Aller først, skal du ut på tur i oktober? Kan dukke opp noe slikt her, med jobben, weekendtur med venner eller lignende :)

 

Ang. graviditet, får opp meget positive runer fra årskiftet. Jeg vet det er veldig lenge til, men du vil kunne oppnå det du ønsker deg innen årsslutt/tidlig januar. Kan gjerne være innen dette så ikke slutt å håp hvis dere prøver. Det er en del runer som representerer fruktbarhet og svangskap, du fikk tre av de!! :)

De landet pent på rad og rekke på nyttår og utover hver måned etter det. Det tolker jeg som at du vil få et vellykket svangerskap! Når det gjelder kjønn fikk jeg svaret meget klart og tydelig: jente.

 

Ps. bare hyggelig og takk for at jeg fikk kaste runer for deg :) God helg <3

 

Hei!

Takk for svar:) håper på graviditet før nyttår, men at graviditeten varer denne ganger er bra!!

 

Har ingen planlagt tur i oktober, men vi har snakket om en høsttur:) kanskje vi faktisk klarer å kaste oss rundt for en tur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Hadde blitt kjempeglad hvis du har tid til å spå meg. Er gravid og lurer på kjønnet? Blir det jente eller gutt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Om du har tid etterhvert; termin 5 april. Lurer på hvordan dette går. Har ikke samme lykkerus som forrige og er litt av"smånervøs". Kjønn? Vet du satt strek men ble så nysgjerrig.

 

Hilsen Vera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt bak i køa, men dette hørtes veldig spennende ut :) Hvis du har tid, heter jeg Nina, og lurer på kjønn og om babyen er frisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;)! Dette høres spennende ut:). Jeg vet jeg er langt bak i køen, men prøver likevel. Ser du om jeg får barn noen gang? Driver med prøverør.... Skal igang i løpet av senhøsten. Drar muligens til Danmark da. Håper det klaffer snart. Ser du eventuelt kjønn og antall? Se gjerne på økonomi og forhold generelt:).

Tusen takk;).

Mitt nanvn er Monica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :) Løvemusen søtt nick ;) VIsst du trenger er jeg også gjerne forsøks kanin, synes det er utrolig spennende, har aldri prøvd å spå i runer før, og heller aldri blitt spådd med runer.

Om du får mulighet kan du jo se om du får opp om jeg blir gravid snart, og eventuelt hvor mange barn jeg kommer til å få.

 

Tusen takk på forhånd.

Hilsen Trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Koselig hvis du vil se på meg også :) Jeg lurer på når gutten min kommer? Har termin 28. august. Lurer også på hvordan fødselen går og hvordan tiden etterpå blir :) mitt navn er Ingrid.

 

Da er jeg tilbake etter noen dager pause, håper jeg ikke har hoppet over noen nå!

 

Hei Ingrid, runen som jeg trakk for å beskrive fødselen din heter Wunja, en veldig positiv rune, betydningen av den er faktisk glede! Den er positiv når det gjelder helse, og forandring til det bedre. Jeg tror du vil få en veldig fin tid under og etter fødsel. Når jeg kastet den på brettet landet den på 3 dager før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Østfold-80

Jooooo,meg!!! Spurte deg for mange dager siden.:(

Navnet mitt er Ina,spurte om du kunne se en gravididtet snart og om det ville gå bra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Hei, er veldig frustrert og forvirra for tiden! Håper du kan svare/se noe! :) hadde vært morsomt! Mitt navn er Anniken, har testet positivt siden ca 10. juni, (også digitest) men testene blir aldri helt sterke! Er nå ca 7+2, tok en test i dag som var ganske svak, så er så redd noe er galt. Jeg lurer på om du klarer å se om vi er gravide? Evt. når vil vi bli det igjen? Og klarer du å se kjønn? :)

 

Fikk opp en rune som forteller meg at du trenger styrke for å komme over et hinder nå i nærmeste fremtid. Den landet på nåtid. Jeg fikk desverre ikke opp noen flere runer for deg Anniken, det er jeg veldig lei meg for. Kanskje jeg kan prøve en gang til ved en senere anledning. Uansett syns jeg du skal komme deg til legen å få tatt en blodprøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Jooooo,meg!!! Spurte deg for mange dager siden.:( Navnet mitt er Ina,spurte om du kunne se en gravididtet snart og om det ville gå bra??

 

Hei Ina, du står på lista mi med strek over, betyr jeg har spådd deg! Har blitt en lang tråd, så let litt, svaret ditt ligger her et sted hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Østfold-80
Jooooo,meg!!! Spurte deg for mange dager siden.:( Navnet mitt er Ina,spurte om du kunne se en gravididtet snart og om det ville gå bra??
Hei Ina, du står på lista mi med strek over, betyr jeg har spådd deg! Har blitt en lang tråd, så let litt, svaret ditt ligger her et sted hihi

 

Hihi,beklager..jeg fant det.:) Tusen takk,da får vi se i september.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Hei ser du en til? ønsker veldig svar på om jeg er gravid med nr 4? kom litt brått på siden lillen er bare 18 mnd:) event kjønn? Hilsen Linda Helen

 

Hei du! Emm... fikk ikke opp noe "svangerskaps" runer på nåtid desverre, men to stykker i perioden september-oktober... Kan det hende dere kommer til å prøve veldig snart om du ikke skulle være gravid nå :) For her var det mye fruktbarhet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Kan du se hvilket kjønn babyen i magen har, og når den vil komme? terminen er 22.des. Navnet er Inger.

 

Hei! Jeg runen sol lander 5 dager etter termin og på jente. :) Stemmer det med hva du vet fra før ang. kjønn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Så artig med runer! Hvis du har litt tid til overs må du gjerne prøve meg :) Jeg bheter Madeleine og lurer på når lillejenta kommer ut og om fødselen går bra om du ser det? :) Termin 3 oktober! Takk :)

 

Fikk opp runen som symboliserer god helse og bedring. En fin rune som også kan bety at du er på den rette stien. Jeg tror ikke du skal ha noen bekymring for hvordan fødselen går :) Den ladet 6-7 dager før termin her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...