Gå til innhold

er fotobok fra fotoknudsen bra?


karianne-29

Anbefalte innlegg

tenkte å bestille den med stivt omsslag, noen som har erf. med dem?

 

hvor mye kom kostadene totalt på? merker at jeg må velge omslag, og da ble det jo ikke "så" billig, stemmer det?

 

taaaaaaaaaaaaaak for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Filifjonka

Vi bestilte akkurat en fra sommerferine. Vi hadde tenkt å velge stivt omslag, men hadde trykket feil og fikk mykt. Boka er flott, den, og omslaget er som på en pocketbok. Vi er velidg fornøyd.

 

Den kostet 127 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget mange fotobøker, her er det besteforeldre og oldeforeldre som ønsker seg minst en i året i tillegg til at barna selv gjerne får noen små med mykt omslag fra ferier o.l som de viser frem i barnehagen, til bestemor osv.

 

Fotoknutsen er helt ok, det er mye å velge mellom av bakgrunner og effekter, men det blir ikke den beste fotoboken.

 

De fineste bøkene har jeg fått fra Fujidirekte, tykke gode ark, god innbinding og klare fine farger. Veldig fornøyd, om du

følger med har de stadig kampanjer på fotobøkene sine også.

http://www.fujidirekte.no/

 

På andre plass kommer Cewe fotobok, de bestiller du enten hos Japan foto eller fra Elkjøp. Ikke så tykke og gode (barnevennlige) sider som fujidirekte, men klare fine farger på sidene.

 

På tredjeplass kommer Fotoknutsen.

 

Det er min erfaring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filifjonka

Vi prøvde oss på Japan Photo da vi skulle lage fotobok, men husets tenåring (!) måtte gi opp fordi programmet var så vanskelig å få til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvde oss på Japan Photo da vi skulle lage fotobok, men husets tenåring (!) måtte gi opp fordi programmet var så vanskelig å få til....
Da vil du slite med Fotoknudsen, for det er vanskeligere.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filifjonka
Vi prøvde oss på Japan Photo da vi skulle lage fotobok, men husets tenåring (!) måtte gi opp fordi programmet var så vanskelig å få til....
Da vil du slite med Fotoknudsen, for det er vanskeligere.

 

Eh,nei. For den fotoboka har vil allerede i hus. Fiks ferdig. Og det var mye lettere enn Japan Foto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi prøvde oss på Japan Photo da vi skulle lage fotobok, men husets tenåring (!) måtte gi opp fordi programmet var så vanskelig å få til....
Da vil du slite med Fotoknudsen, for det er vanskeligere.
Eh,nei. For den fotoboka har vil allerede i hus. Fiks ferdig. Og det var mye lettere enn Japan Foto.
Ok. Jeg brukte i alle fall lengre tid på å få boken fra Fotoknudsen slik jeg ville enn boken jeg bestilte fra Japan foto.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filifjonka
Vi prøvde oss på Japan Photo da vi skulle lage fotobok, men husets tenåring (!) måtte gi opp fordi programmet var så vanskelig å få til....
Da vil du slite med Fotoknudsen, for det er vanskeligere.
Eh,nei. For den fotoboka har vil allerede i hus. Fiks ferdig. Og det var mye lettere enn Japan Foto.
Ok. Jeg brukte i alle fall lengre tid på å få boken fra Fotoknudsen slik jeg ville enn boken jeg bestilte fra Japan foto.

 

Jeg er mamma til en tenåring og satte h*n på saken. Tenåringen ga opp Japan Foto etter omtrent fem timer, men Foto Knutsen gikk helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fra fotoknudsen, eller oldemor fikk den i gave.. den ble kjempefin, men dyr? betalte 450 for hele morroa..ink porto..

Men det tar himmel og hav for meg å laste opp bilder til fotoknudsen.. vet ikke om det kun er min pc osv men.. det tar laaang tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira med en av hver

Jeg har lagd mange fotobøker, men kun bestilt en fra Foto Knutsen. Synes den hadde dårligere kvalitet enn de andre.

 

Jeg sverger nå til Cewe fra Japan Photo (du kan også bestille dem fra Elkjøp, da er de billigere). Super enkelt program, og layout og blder blir av god kvalitet.

 

Men det er nå bare min erfaring da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forresten ingen andre leverandører som har så dyr porto og gebyrer som Fotoknudsen.

 

Akkurat nå har de halv pris på noen av fotobøkene sine, så jeg tenke jeg skulle lage en liten feriebok til jentene mine som de kan ha selv. Boka kostet 118 kr, men med porto, ekspedisjonsavgifter osv måtte jeg betalt 250 kr for den! Det er et ganske sykt prispåslag altså...

 

Jeg har aldri hatt problemer med å klare noen av disse programmene, og jeg er virkelig helt datanerd så det kan ikke være så vanskelig?

 

Men igjen, anbefaler å prøve Fujidirekte, den er ihvertfall enkel å få til og bøkene blir kjempefine.

 

Neste gang tenkte jeg at jeg skulle prøve Elite foto, de har butikk rett ved der jeg jobber og hos de kan du velge å hente i nærmeste butikk å slippe porto i det hele tatt. Du kan det hos Fotoknudsen også, men de har så få butikker at jeg må kjøre en time for å komme til nærmeste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotobøkene jeg har bestilt fra fotoknudsen har vært veldig fine. Men det tar lang tid å laste opp bildene, og det irriterer meg at de ikke kommer i riktig rekkefølge vnår de endelig er lastet opp. Dessuten tar fotoknudsen sykt høyt porto- og ekspedisjonsgebyr.

Men bøkene har blitt veldig fine, mange bakgrunner, rammer og cliparts å velge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har mange fotobøker fra Fotoknudsen, jeg har liksom lært meg programmet deres, og alle funksjonene. Mye å velge i av bakgrunner, redigeringer etc. Jeg abonnerer på nyhetsbrev, så jeg bestiller når de har halv pris. Ellers er det ganske dyrt! Sist var det en feil i fargene på noen av sidene, men det er jo bare å si fra så får jeg ny. Er generelt ganske fornøyd.

 

Jeg har ikke prøvd andre, men er nå villig til å prøve f.eks. Fujifilm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...