Jump to content
Venter på bitteliten

2013-babyer i Tromsø?

Recommended Posts

KristinH29

Eg bli 30 i november:) e mitt første barn! Glede oss veldi, og alt e så spennende no fremover :) stort! Er i jobb, e på UNN og jobbe som spl.

Fortsetter under...

flue

Vært på ul idag:) sprellende kropp med bankende hjerte:) ny termin 30 mars..men blir vel endret på ordinær ul tenker jeg....Er dere på andre forum? kommer i gruppa på fb når har fortalt familie å venner :)

min.lille
Vært på ul idag:) sprellende kropp med bankende hjerte:) ny termin 30 mars..men blir vel endret på ordinær ul tenker jeg....Er dere på andre forum? kommer i gruppa på fb når har fortalt familie å venner :)

Så hærlig!!! Da har du termin 2 daga ætter mæ :D æ e kun litt aktiv på marsforumet hær på bim. Ellers blir det mæst bare læsing på andre forum.

KristinH29

Herlig me UL! Ikke lenge til eg skal, om knappe 2 uker!! åhh la det gå fort :) e den ordninære UL! E ikke på andre forum, meldte meg inn her og kom over dette diskusjonsforume:) ja, e bare og melde deg inn når du kan i gruppa! e jo arti me litt store-maga-treff:)

Kristina_77

Heia alle sammen! Jeg satser på en 2013-baby; termin er satt til 10.januar og forhåpentligvis blir det kring det :-). Jenta er det sagt og det gleder vi oss til (vi har en gutt på 2,5 år som helst hadde sett at det hva en stor lastebil i mammas mage...:-))

Jeg går gjerne med i fb-gruppa!