Gå til innhold

Baby til høsten i Gjøvik?


skiberta

Anbefalte innlegg

Hei! Bare lurer på om det er noen andre fra Gjøvik her inne med termin til høsten? Har selv termin i slutten av oktober og hadde vært hyggelig å bli kjent med noen som er klar for trilleturer mm i permisjonstiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle, så hyggelig det er flere med termin til høsten i området. Har selv termin 25 oktober så ligger litt bak dere andre da. Noen som er i permisjon allerede kanskje?

Hadde vært hyggelig å møtes snart. Når på dagen passer det best for dere? Er dere førstegangs eller flergangsfødende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er tredjemann på vei :)

For min del passer det best å møtes på formiddagen, til lunsj på en kafe eller for en spasertur langs Mjøsa kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Her er også 3mann på vei :)

Har permisjon så passer hele dagen for meg, bortsett fra de kvelder min samboer jobber..

Hadde vært hyggelig å møtes før babyene kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg ligger litt foran dere og har allerede fått ei lita jente som er 1 måned. Vi blir gjerne med på kafé eller trilletur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

termin i november ... hadde vært koselig å treffe andre med småtasser her .... har 3 og venter nr 4 men ei er på skole og 2 ibhg så dagene blir stille framover vil jeg tro.. sykmeldet pga bekkenløsning,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt i jobb selv om jeg kjenner på bekkenløsningen at jeg nok ikke holder it mye lengre! Er unge nr.2 på meg, førstemann er 16mnd.

Torsdager har jeg mulighet til å treffes på dagtid. Hva med dere andre? Skal vi prøve å få til en kafétur? Førstkommende torsdag eller neste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Førstkommende torsdag kan ikke jeg, men neste passer fint. Har forresten ei fra før, men hun går på skolen så passer stort sett å møtes på dagtid for min del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har termin litt senere enn dere andre jeg har termin 4 januar.hadde vært artig å bli kjent med flere med baby i magen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle, blir det noe av på torsdag? Vil bare sjekke at det kommer noen hvis ikke har jeg fått tilbud om andre planer som jeg vil takke ja til.

Så, gi lyd dere som har bestemt dere og kommer helt sikkert:-)

Blir hyggelig å møte dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...