Gå til innhold

Vektøkning?


Bells

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 13+1 uker på vei og har fortsatt ikke gått opp i vekt. Jeg gikk ned 1,5 kg for noen uker siden. Er fortsatt 1 kg under det jeg veide når jeg ble gravid.

 

Hvordan er det med dere? Har dere gått mye opp? Noen som har det/eller har hatt det slik som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg er 12 uker i dag og har nok gått opp et par kilo. Jeg synes ikke det er så om å gjøre enda, men så har jeg ferie og har vært i frankrike å spist godt, så det var vel egentlig å forvente! Men det er ikke noe fare med å ikke ha gått opp noe, vet av mange som ar vært under startvekt på dette tidspunktet, babyen vokser jo og trives uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12+5 og omtrent som startvekta. Kanskje minus en halv kg. Jeg vet at bebbis i magen har det fint, og jeg har ikke hatt vondt av det heller ;) Nå begynner formen å ta seg opp, så satser på litt mer trening fremover. mer enn ingenting burde ikke være så vanskelig :P Håper at jeg skal slippe +30kg ;)

 

Vær fornøyd du :) (ja, du også ele)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 12+0, har gått ned et par kg jeg, skal ikke klage på det, de kommer tidsnok på igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 11+3 å har gått ned 8 kg.. Har hyperemesis da, så er ikke helt etter normalen. Men som legene sa, det går kun utover med selv. Babyen får det den skal ha. kg legger jeg vel påmeg fort nok når bare hyperemesisen går over.. forhåpentligvis heller før enn siden;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

13 uker i morgen, og har gått opp 2 kg. Den andre kiloen kom nok av litt for mye god feriemat og ikke graviditet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror mange går ned i begynnelsen hvis man ikke har vann i kroppen og pga man blir mer bevisst på hva man spiser + at man ikke drikker alkohol, mye kalorier der! selv vet jeg ikke helt hva jeg veide fra før av så vet ikke, men tror nok det er kommet på litt;) 11 uker idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nådd 13+4 i dag og veide meg i morges, +2,5 kilo her!! Jeg har vært stor før, så jeg er bekymra for å legge på meg mye, det er så vondt, jeg plagdes spesielt med føttene, vonde hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...