Gå til innhold

Inspirert! Noen som husker pålegget nøtte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Laget av hasselnøtter tror jeg. Husker det var fest lørdag morgen da det kom på bordet. Vil ha, men finner ikke noen plass. Noen som vet om det engang produseres lengere ?

Skrevet

Laget av hasselnøtter tror jeg. Husker det var fest lørdag morgen da det kom på bordet. Vil ha, men finner ikke noen plass. Noen som vet om det engang produseres lengere ?

Det finnes fortsatt. Sønnen min elsker det, men det er ikke ofte vi ar det. Tror eg har kjøpt det på Meny-butikker. Er nok ikke spesielt sunt...

Skrevet

Nøtte lever i beste velgående, det får du overalt! :)

Skrevet

Altså den nøtte som har en gul, gjennomsiktig litt rennende konsistens ? En beige boks med masse hasselnøtter utenpå ? Eller den nyeste versjonen. Ser ut som sjokkopålegg og smaker litt papp. :-/ ?

Skrevet

Nøtte fåes ikke overalt! Vet coop ekstra og obs har det for ferdig kjøper jeg det:-)

Skrevet

Det er fast pålegg her i huset. Men den holder lenge da.

Skrevet

Nøtte på fersk loff! med masse smør. Da er det kos :)

Skrevet

Å, elsker nøtte!

Jeg har slektninger i danmark, og når de er i norge så kjøper de alltid med seg 5 - 6 bokser hjem. Det finnes ikke i danmark. Jeg kjøper på meny forresten :)

Skrevet

Nam nam, dette fikk jeg lyst på!! Skal lete på ICA, mener jeg har sett det der...

Skrevet

Nøtte betyr hyttetur for min del, og har sikkert ikke smakt det på 6-7 år nå. Men veit at det fins på Rimi :)

Skrevet

Spar har det i alle fall her jeg bor:)

Skrevet

Obs,meny,mega er butikker her jeg bor som selger nøtte ihvertfall. Spiste det på skiva til kvelds i dag :-) Namme :-)

Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Nøtte får du fremdeles tak i :) Kjøpte det senest igår på coop obs.

Skrevet

De har det på både rema og på ica, her jeg bor i alle fall. Jeg kjøper det ikke, men blir alltid så nostalgisk når jeg ser nøtte, banos, sunda og hapå. Gleder meg nesten litt til gutten min blir gammel nok til å kunne få usunt pålegg av og til, bare for å se om han vil like de samme tingene jeg likte.

Skrevet

Vi kjøper det på Kiwi.

Skrevet

Banos var min favoritt :) Kjøpte det i et anfall av nostalgi for 6-7 år siden. SKUFFA!!

Tror det er mye pålegg unger liker og som voksne smaksløker fint klarer seg uten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...