Gå til innhold

Sykemeldingsdilemma, har ikke lyst, men legen lurer på om jeg kan tilgi megselv om det går galt en gang til

Håpefull77

Anbefalte innlegg

har hatt 5 spontanaborter, et vellykket svangerskap som resulterte i en herlig jente. Nå er jeg gravid igjen. Jeg skal få samme behandling som sist, pregnyl sprøyter og abyl E. Også ville legen at jeg skal være sykemeldt. Det var jeg sist.

Jeg har ikke lyst, jeg kjedet meg noe sinsykt forrige svangerskap, og graviditet er jo ingen sykdom, også er det denne jobbstoltheten, samtidig så trives jeg med å jobbe. Men tenk om det er det som hjalp meg sist............... De har aldri funnet noe galt med meg/oss.

Så dere som har gjennomført svangerskap etter 3 eller flere spontanaborter, hva er deres erfaringer med sykemelding? Hvis det er noen som har gjennomført flere svangerskap etter habituell abort diagnose, hva er erfaringer med senere svangerskap?

Kvalmen har jo begynt å komme, så det kan jo hende jobbingen stopper seg selv etterhvert.

Fortsetter under...

Hvordan startet spontanabortene dine? Hvis du feks løfter tungt på jobben og/eller har en stresset arbeidsdag så kan jo dette provosere til en sa har jeg hørt. Jeg har ikke erfart at det endrer noe. Nå studerer jeg så jeg har ikke behov for noe sykemelding, men hvis jeg hadde jobbet så hadde jeg tatt det. Men det er fordi jeg er bekymret for å gå gjennom det igjen. Jeg har hatt fire MA.

Men hvis du ønsker å jobbe, så hvorfor ikke? Det er som du sier - en graviditet er ingen sykdom.. Du kjenner din kropp best.

Og gratulere med spire i magen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...