Gå til innhold

Våkner om natten


solhilsen

Anbefalte innlegg

Jeg er uke 9.0 i dag. Har i den siste tiden sovet veldig lett, som om jeg aldri kommer i en dyp søvn. Våkner av alle lyder. Og jeg våkner nesten konsekvent i 05-tiden hver morgen. Da er jeg ofte sulten (selv om jeg spiser før jeg legger meg), og står opp for å spise en banan eller liknende. Andre som har det slik? Håper ikke jeg skal våkne kl 05 hver dag i 9 måneder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Våkner vel 5-6 ganger hver natt.

Enten fordi jeg må snu meg(vondt pga bekenløsning), tisse, tørst, sulten osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Ja, har det likt. Er 11+1 i dag og drømmer svært mye, våkner lett, er oppe på do 3-4 ganger for natten av og til.. Våkner som regel i 7-tiden, men ligger på trass og smådupper til kl 10 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 9,3 og våkner om natta og får ikke sove igjen,

i natt ble jeg veldig lei meg da jeg fant ut at vi ikke er epler igjen.

snakk om å være hormonell.

 

sliter veldig med å sove skikkelig om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11+0 her i dag og er i snitt opp 4 ganger hver natt på do, i tillegg våkner jeg bare for ingenting noen ganger i tillegg... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ekstremt trött om dagen, så sovner ganske lett. Men så var det denne tissinga da - må opp ca 3 ganger om natta for å gå på do! Merker ikke at jeg går noe spesielt oftere på dagen, men om natta derimot...

Hadde det for 1-2 uker siden at jeg våknet 5-6 tida og ikke fikk sove igjen.

Er 11+3 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sliter også litt med nattesøvnen, og aner ikke hvor lenge jeg kunne sovet om morgenen. Blir vekt av snart-treåringen i 5-6 tiden... :P

Jaja, kanskje det er meningen å trene oss opp til lilleknerten kommer og holder oss nattvåkne... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig at det er flere som sliter med det! Trodde det bare var meg! Jeg har alltid sove supertungt og vekkes knapt av noe, men nå derimot så bare ligger jeg der og glor i taket i lange tider før jeg sovner for deretter å sove 1-1.5t sammenhengende med tissepauser før neste runde... Holder på å klikke for meg! Har slitt en del med vondt i korsrygg (bekkenplager kanskje??) som gjør at jeg vårner om jeg prøver å snu meg.. Største problemer er at jeg oftere jeg våkner, jo mer kvalm er jeg når dagen endelig starter på ordentlig.. Er forresten 11+3!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...