Gå til innhold

Dere med erfaring med sytrådstreker på CB

Anbefalte innlegg

Hei. Har et spørsmål ang Cb testene. Jeg sluttet på p pillene ca 15. Juni og blødde fra 17. juni (Ca..husker ikke helt eksakt).

Tok en Cb test på dagtid og det kom opp en loddrett strek med en gang. Blå, men tynn som en sytråd. Vet at dette kan bety begge deler, men dere som har fått dem var di positive eller negative? Min strek var veldig sterk, og når testen var tørka en del timer etterpå så er sytråd streken mye skarpere enn den loddrette tilogmed. En liten stund etter tidsfrist var den like bred som den skal være, men veeldig svak, men så forsvant d igjen og kun sytråden består:P

Tok en Rfsu på morgenen i dag, men denvar negativ. Kunne se en antydning til en svak skyggestrek, men det gjør man jo som oftes alltid:)

Fortsetter under...

Hei du!

Opplevde sytråd på cb for ca tre uker siden. Grenseløst irriterende! Var ikke gravid, fikk mensen et par dager etter. Men altså. Det kom opp et kryss med en gang. Først så det ut som en tykk strek, men som etter veldig kort tid ble til en klart blå sytrådstrek. Den holdt seg og var veldig sterkt blå. Leste litt på nett. Og kom frem til at min test var negativ da den hadde null farge på resten av feltet hvor det skulle vært farge. Og da jeg demonterte den var den helt fargeløs på feltet, bortsett fra sytråden. Som visstnok er farge som flyter ut fra et annet sted (eller noe...). Ble så irritert at jeg tok testen med på apoteket. Dama bak disken så klart at det var et kryss der. Men "de hadde aaaaldri fått klage på cb sine tester noen sinne". Dermed hadde de ikke reklamasjonspapirer der en gang. Jaja. Var jo bare meg som var skuffa og lot dte gå ut over testen;)

Men høres jo litt lovende ut for deg da? Og rfsu testene har aldri skyggestrek hos meg!

Årh ja kjenner det er veldig irriterende. Har lest mye pÅ nett nÅ og sett at de fleste har sytrÅden betydd negativt for, sÅ da regner jeg med det. Den skyggestreken pÅ rfsu tror jeg er fargeløs, sÅ dte er nokingenting, men ettersom jeg har hatt litt svie i brystene, og nÅ for litt si fikk jeg flere stikk i lysken. Fikk ligamentsmerter da jeg reiste meg fra sofaen ene dagen og fÅr kvalmebølger i lpet av dagen sÅ begynner jeg jo Å lure. Men kroppen har lurt meg flere ganger før, i tillegg har jeg veldig lite jern, sÅ tror dte ogsÅ kan gjøre at jeg forveksler noen av symptomene. Vet jo liksom ingenting. Mensen hadde ikke komt tilbake etter fødsel før jeg begynte pÅ pillene. Glemte noen piller i ny Å ne og da fikk jeg "mens", men vet ikke om den er tilbake nÅ, eller om den kanskje er forskøvet pga bruk av p piller 1,5 mnd. Pleier Cb eller Rfsu Å slÅ ut først? Cb kom d sytrÅdstrek pÅ pÅ ettermiddagen Å ingen pÅ Rfsu pÅ morgenurin. Takk for svar forresten:) Syns det er dÅrlig at testene tuller sÅnn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...