Gå til innhold

Noen flere "nye" her inne som vil skravle, vi har jo ganske mange uker igjen ;)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Jeg skal til manuellterapeuten for bekkenet straks. Nydelig sol i dag også (vet vi er heldige i Vestfold) så blir nok en ute-dag :) best å nyte dem så lenge de er her :) skal tapetsere rommet til mini i magen,men kan nok hende det får vente til i morgen,gitt ;) ha en flott dag,hvor enn dere befinner dere - og sov godt dere som har jobbet natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter :)

 

Ute skinner sola og jog har sovet nesten hele natten. :)

 

Ryggen klarer ikke mer sengeligging, så koser meg med siste dille, havrevelling, (!), og håper godværet skal holde seg utover dagen.

 

Vi hadde 18. - 19 grader her i går, mye bedre en torden og hagl.

Kom meg ut en liten tur i skogen er går, og kan melde at kantarellen såvidt har begynt å komme, og blåbæra fortsatt er sur. ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, så herlig Grynet! havrevelling og sure blåbær fikk løftet smilet hos meg :) kos deg! :)

Vi har ikke hatt mye fint vær på østlandet siste tiden! kan ikke kjøre hjemmefra uten å dra ut kontaktene til internett en gang. selv om sola skinner så skifter det før vi er hjemme igjen, torden og regn støtt! litt gråere her igjen nå og vi har ikke rukket å komme oss ut enda! :/

Har surfet internett og bestilt varer til baby på nett, håper jeg blir fornøyd! ;)

 

Ha en fin dag HeidiL, hørtes godt ut å få litt hjelp for plagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Ligger i senga enda og slapper av, har vært oppe ørten ganger på do i i natt så deilig å sove lengre. Planen for i dag er å pakke den berømte føde/sykehus bagen og ut å shoppe de siste ting som skal med:) Ellers bursdag hos svigermor med masse kaker namm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, slenger meg med jeg også. Er nå 27 +3 dager :)

Lille Blomst - ser du skriver at du har mye kynnere. Har begynt å merke de mer og mer jeg også nå. Hvor mange om dagen har du sånn ca? Jeg har nok mer enn 10 stk om dagen nå, men de er ikke så vonde at de 'plager' meg. Ringte jordmor og fikk beskjed om å ta det mer med ro, dersom de ble verre måtte jeg komme for en sjekk.

Litt nysgjerrig å høre hvordan andre opplever kynnere?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svært mye kynnere. Hadde det med første også, var redde for at hun skulle komme tidlig. Hun kom to dager før ul-termin, så er mer avslappet denne gangen. Har i alle fall flere enn 10 om dagen. Dersom jeg reiser meg så får jeg, når jeg setter meg så får jeg - generelt er 3 tri en laang kynner for meg... Og hjelper ikke at jeg har ei aktiv ei på 2,5 heller :) selve kynneren er ikke vond,men snuppa ligger i tverrleie og det gjør at "revnefølelsen" blir forsterket mens jeg har kynner (bekkenløsning) og det er VONDT! Håper hun snur seg med hodet ned snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei:-)hiver meg på jeg og.Er 34+2.Min 4, bare jenter:-)barna er ganske store blitt så føler meg litt som 1 gangsfødende;-)Har ferie nå fram til permisjonen,pga bekkenløsning så er dagene lange.Koselig me ei skravlesida:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig at vi blir flere! :) syns bim-sidene har vært så "stille" så nå ville jeg prøve meg på en skravle tråd! godt å se at det blir satt pris på! :)

 

Jeg har masse kynnere, helt sikkert mer enn 10 om dagen ja! :) heller 10 i timen av og til ;) Heldigvis ikke så ille hele dagen, men har noen dager som er skikkelig ille, spesielt hvis jeg er trøtt og Må gjøre noe ;) fikk også beskjed av legen om å stresse ned. Gikk tur for noen uker siden og på 1,5 time med rolig tur hadde jeg 20+- kynnere, da sa han at jeg måtte gå kortere turer. etter det så har det også blitt værre hvis jeg går mye/stresser/er veldig aktiv, så ja, jeg må ta det med ro.. :/

Litt forskjell på kynnerne, men kjenner alt kniper sammen og får gjerne litt trøbble med å gå, iallefall må jeg roe ned tempo. kan få de når jeg sitter rolig også, men da er det ikke så plagsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar... godt å høre det er flere ;) Hadde noen ekstra enn vanlig her om dagen men da etter en lang gåtur, så det kan jo ha hatt noe med det å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er på tide, på tide, på tide å stå opp!

 

God morgen :P

 

Ble vekt før klokka var 06 i dag, av en guttunge som frøys fordi han alltid sparker av seg dyna om natta.

 

Og etterpå fikk jeg selvsagt ikke sove. Håper på en litt mer uthvilt dag i dag, for nå kjenner jeg at det er på tide å komme i mål med forberedelser snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen og god natt for min del :) Nå blir det godt å få legge seg etter å ha vært på nattevakt igjen. Blir godt å ligge i sin egen seng lag med mannen min i natt :D

Men må bare inn hit før jeg kryper under dyna.

Så dere alle får ha en fin dag imens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov godt Elsa! :) du er kjempe flink som fortsatt går nattevakter! :)

 

Håper du får en fin dag i mer uthvilt modus Celcius :)

 

Jeg skal levere mini til besta i dag, skal på "miniferie" der i noen dager :) Skal bli godt for mor å slappe av litt helt alene også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-) Jeg er 34+2 så jeg er med andre ord høygravid idag :D Jeg har en gutt på 5 år fra før. Er hjemmeværende da min sønn ikke har barnehageplass før i August! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg titter innom her jeg også. Er 34+4 i dag. Formen er fin, men bekkenet krangler litt og jeg kan ikke gjøre så veldig mye før jeg får problemer med å røre meg, men enn så lenge er jeg ved godt mot.

Tilbringer endel tid foran tv med Tour de France, men de neste tre ukene har jeg ferie med lillegutten min på 2 år. Koser oss hjemme og har planer om noen små utflukter noen dager. Han begynner å spørre veldig om når babyene skal komme ut, Spørs om han er lei av at mamma ikke klarer å leke så mye med han på gulvet mer, og heller ikke løfte han og løpe. Er vel ikke sikkert han helt skjønner omfanget av å få to babyer i hus, men :) Været er ikke strålende her heller, men har hatt et par dager som sola har tittet frem nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble soving på meg likevel! Klarer ikke å holde ut lenger enn til klokka er ni, dia må jeg bare krype til sengs igjen ;)

 

Men det gjorde godt! Har fått vaska litt klær, rydda litt, og spist lunsj :)

 

Det er snart ferietid her også. Tror guttungen skal få seg en miniferie hos besteforeldrene slik at vi kan få noen fine dager alene, meg og mannen...ja, og tid tid til å få gjort litt større vasking og rydding, og få mannen til å gjøre noen småjobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei synne og all by myself :) Blir spennende uker nå frem mot fødsel :) Håper dere får kost dere skikkelig i dagene og ukene fremover! :)

 

Deilig med litt barnepass Celcius! :)

Jeg er helt skutt jeg, kjørte mini og tok en tur innom byen og handlesenter etterpå... Sliiiiiten nå! Bena opp og gjøre ikkenoe! phu...

Gleder meg til å sove lenge i to dager! :) men blir rart å være uten jentungen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her nyter jeg gode feriedager, må likevel innrømme at et tosifret antall dobesøk om natten etterfulgt av konstant halsbrann på dagtid påminner meg om at jeg kanskje ikke kan fortrenge tanker om den forestående fødselen lenger ;) Likevel: fantastisk gave disse barna <3 ha en flott sommerkveld jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit at storebror sover en times tid på dagen og legger seg før sju på kvelden kjenner jeg. Så kan mamma`n bare legge seg på sofaen. Ha en flott kveld du også Mammaigjen. Premien for dobesøk og halsbrann er vel verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det *lille blomst* :)

Var godt å sove nå ja. Blir artig å se hvor lenge jeg klarer å holde meg på jobb, for det sliter litt på kroppen med å holde seg våken en hel natt.

Men for min del så er det mindre å gjøre på natt enn å få tilrettelagt jobb på dagtid. Skal klare å holde på så lenge jeg klarer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu... jeg har sløvet foran tven noen timer nå jeg. først tv i stua, men så gikk jeg likegodt opp i senga og så film! hehe, deilig å kunne følge innfall av og til! ;)

Håper jeg får litt mer energi i morgen! :)

 

Ha en fin kveld alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på denne tråden jeg og...

 

Er 29+2 i dag, men en jente på 15 mnd... Ser det er flere som sliter med kjynnere nå. Er det noen av dere som er sykemeldt pga det?

merker nå at de kommer hyppigere, å baer det å gå en tur med tulla er ett ork, da de lett kommer. Vurederer om det er virs å ta kontakt med lege for å høre om sykemelding. Har for tiden ferie, så det går på ett vis, men om en uke er det tilbake i full jobb i barnehage, så skal jeg ta meg av tulla når jeg kommer hjem (mannen min er på havet) Gruves litt til å begynne på jobb igjen, selv om jeg til nå har vært innstilt på å jobbe til permisjonsstart.

 

Glad for alle meninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mamma 2011 og 2012! velkommen! Så flink du er som jobber fult i barnehage enda! :) jeg har vært fult sykemeldt, mye pga kynnerne... har en jobb hvor jeg må gå mye og forte meg, så merket fort at kynnerne var plagsomme der. begynte med kynnere i uke 17, de kom da jeg var på jobb og fortsatte på kvelden og dagen etter da jeg hadde fri. var sånn hele tiden de dagene jeg jobbet, så det ble for mye... manglende tilrettelegging til roligere arb. har ført til at jeg nå går på sv.skaps penger. (blir dårlig av å jobbe, men er ikke "syk")

Endret av *lille blomst*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ul og sett lillejenta en gang til :) Alt var fint og dennegangen var gyn 100% sikker på kjønn :)

Feiret med å handle stellematte, ammepute og bilstolpose :) de to første var på tilbud og posen fant jeg billigere enn jeg hadde sett den før, så godt fornøyd med handelen ;)

 

Hvordan går det jenter? Er det feriekos det går i? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere hjemme og håper at alle dere får sove en god natt :) For nå drar jeg på nattevakt igjen :P Men vis John Blund vil komme til meg så får jeg bare sende den videre til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på sofaen i kveld med noe så pokkers vondt i skambeinet (eller hva det nå heter) Ha vært vondt i bekkenet en stund og jeg har vært skikkelig vraltende noen dager nå, men i kveld er det enda verre. Og jeg må bare klage :) Skal hjem til foreldrene mine i helga og satser på litt oppvartning. Hehe. God vakt Elsa88. Hørtes ut som en fin dag lille blomst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...