Gå til innhold

Må jeg ha støttestrømper på fly allerede?


Ele

Anbefalte innlegg

Jeg ser helst at jeg slipper.... :P

Er jo bare 9+5 når jeg er på tur, og det er bare snakk om max 3 timer i fly. Fløy et par timer for tre uker siden og merka ikke noe av noe da, og det er jo ikke så mye forandring å merke på kroppen siden da. Hva tror dere?? Har dere fått noen lege-råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker alltid støttestrømper om jeg skal ut og fly langt (som til usa), men ikke for kortere turer innad i Europa. Hadde jeg sikkert ikke gjort nå heller, selv om jeg ikke har fått noen lege-råd på når det lønner seg og ikke (altså fra hvilken uke). Men du kan jo alltids høre på apoteket.

 

Så lenge du kommer deg opp og går litt rundt i flyet et par ganger vil jeg tro at det er greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skader nok ikke. Jeg har kjøpt for en flytur til Paris i august, men har ikke brukt til reiser innland. Spurte legen som ikke sa noe særlig bortsett fra at det "sikkert var lurt", men at det viktigste var å bevege seg på flyet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

jeg hadde støttestrømper når vi dro til tyrkia nå, var 8 uker på vei når vi dro, og de var gull verdt.. andre dagen hadde jeg ikke ankler lenger, bare meloner, så da endte det opp med at jeg sov med strømpene på nettene og, og da fikk jeg anklene tilbake. Hovne føtter og ankler var vondt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida! Jeg valgte å droppe det jeg, gikk helt fint, bittelitt hoven akkurat når vi landa men gikk det fort av meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...