Gå til innhold

Pendler kjønn, for de som vil :)


Silly80

Anbefalte innlegg

Trenger å øve meg mer på pendling, så pendler kjønn på de som ikke vet og de som vet;)

Har hatt rett på 5 av 5 til nå, så da får vi se:)

Er bare for gøy, siden jeg trenger øvelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv på meg? 100382
Jente :)

 

Kult! Vet ikke engang om jeg er gravid enda, men har det på følelsen. Har også jentefølelse.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv på meg? 100382
Jente :)
Kult! Vet ikke engang om jeg er gravid enda, men har det på følelsen. Har også jentefølelse.....

 

Får opp at du er gravid og venter jente, så hyl når du har tatt test;)

Jeg visste jeg var gravid fra egget festet seg og har hele tiden ment det blir gutt, så får se på ultralyd neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må prøves ;-) 190680

Hmm.. av en eller anne grunn får jeg både gutt og jente.. Du er vel ikke med tvillinger??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve på meg? 260182
Får gutt på deg :)
Kan du se om det blir 1 eller 2??

 

Bare 1 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nei er ikke det, var på ul i dag ( er i 10 uke) og så da bare en da ;-) men kanskje det lurer seg en til der inne.. hihi

Endret av tommeliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter selv på svar på fra legen, tok hcg prøve i går.. Har fådt negativ test, men fortsatt ingen mens.. Den er 17 dager forsen.. Føler meg gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv på meg? 100382
Jente :)
Kult! Vet ikke engang om jeg er gravid enda, men har det på følelsen. Har også jentefølelse.....
Får opp at du er gravid og venter jente, så hyl når du har tatt test;) Jeg visste jeg var gravid fra egget festet seg og har hele tiden ment det blir gutt, så får se på ultralyd neste uke :)

 

Spennende! Skal melde fra når jeg vet:) Veldig tidlig enda så får ikke testet før om en drøy uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Barn 3 :)' timestamp='1341328188' post='144365869] meg da?? :) 18.05.86

Jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nei er ikke det, var på ul i dag ( er i 10 uke) og så da bare en da ;-) men kanskje det lurer seg en til der inne.. hihi

Rare greier, får opp begge når jeg prøver igjen.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Barn 3 :)' timestamp='1341328188' post='144365869] meg da?? :) 18.05.86
Jente :) oki :) var en annen som spådde meg her inne og ho og fikk opp jente :) og ei fikk opp gut :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Barn 3 :)' timestamp='1341328442' post='144365882]

[quote name=Barn 3 :)' timestamp='1341328188' post='144365869] meg da?? :) 18.05.86
Jente :) oki :) var en annen som spådde meg her inne og ho og fikk opp jente :) og ei fikk opp gut :)

Du må gjerne prøve å pendle meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...