Gå til innhold

Pendler kjønn, for de som vil :)


Silly80

Anbefalte innlegg

Tusen takk! Det blir spennende å se :) Kan du se ca varighet på fødsel også? Skal gi de tilbakemelding på kjønn, dato og vekt når jeg har født :)

Kjapp og lett fødsel på under 4 timer :o

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wææææow! Det får'n si! Takker ja til den gitt ;) Gikk 9 timer med nr 1, enkelt og greit uten komplikasjoner, så håper jo på en fødsel som ikke er noe værre i alle fall. Og så håper jeg det ikke starter på natta denne gangen! Tusen takk for alle svar, veldig snilt av deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamma til 1+spire2012<3
Jente eller gutt? Vil du prøve på fødsel også? født 230291 termin 9/8
Gutt, 18/8, 4150 gram :)

 

Spennende å se om det blir en gutt da :) har hatt følelse av det hele svangerskapet.

Men håper virkelig jeg slipper overtid, fødte dagen før termin sist, og nå begynner jeg allerede å bli smålig lei :P Hehe.

 

Spennende, kan du se ca varighet på fødsel hos meg også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente eller gutt? Vil du prøve på fødsel også? født 230291 termin 9/8
Gutt, 18/8, 4150 gram :)
Spennende å se om det blir en gutt da :) har hatt følelse av det hele svangerskapet. Men håper virkelig jeg slipper overtid, fødte dagen før termin sist, og nå begynner jeg allerede å bli smålig lei :P Hehe. Spennende, kan du se ca varighet på fødsel hos meg også? :)

Under 9 timer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, du hoppet over meg... Gutt eller jente på meg? Jeg er født 080390.

Jente, innen 3 mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, du hoppet over meg... Gutt eller jente på meg? Jeg er født 080390.
Jente, innen 3 mnd :)

 

Jeg er faktisk allerede gravid da, 8+5 på vei ;) Jeg har fått se bankende hjerte for bare et par dager siden også... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du se om det er jente eller gutt? Er gravid, siste mens var 16 mai. Jeg er født 20.01.1983

jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også (spent:)) Gutt eller jente? Hvor lenge vare fødselen?:) 26.09.82

Gutt og 6 timer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gutt eller jente? og hvor lenge varer fødselen? eventuelt om du ser dato dær babyen kommer!? har termin 27 august :D 13.01.84 er min fødselsdato :)

Endret av mamma'n til E
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutt eller jente? og hvor lenge varer fødselen? eventuelt om du ser dato dær babyen kommer!? har termin 27 august :D 13.01.84 er min fødselsdato :)

Jente, på termindato og 12 timer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger å øve meg mer på pendling, så pendler kjønn på de som ikke vet og de som vet;) Har hatt rett på 5 av 5 til nå, så da får vi se:) Er bare for gøy, siden jeg trenger øvelse:)

 

Du hoppet over meg visst :P Prøver igjen :)

 

Må gjerne prøve på meg. Har jente fra før og fått beskjed om jente nå, men hva med eventuelt neste barn? Kanskje du får opp når jeg blir gravid igjen og? Eller når ho her i magen kommer? 30+4 i dag :)

 

18.07.90

far: 05.09.84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg mamma?
Kan du pendle meg og :) 280676
Jente :)
oi, dette blir spennende, har ikke positiv test enda. Har testdato om noen dager :)
Får opp at du er gravid og alt kommer til å gå bra :) Blir spennende :)

 

Var nok ikke gravid, testet negativt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du pendle meg og :) 280676
Jente :)
oi, dette blir spennende, har ikke positiv test enda. Har testdato om noen dager :)
Får opp at du er gravid og alt kommer til å gå bra :) Blir spennende :)
Var nok ikke gravid, testet negativt :(

Fått mensen? Prøv igjen om noen dager :) Jeg testet ikke positivt før 3 dager etter forventet mens ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg mamma?
Kan du pendle meg og :) 280676
Jente :)
oi, dette blir spennende, har ikke positiv test enda. Har testdato om noen dager :)
Får opp at du er gravid og alt kommer til å gå bra :) Blir spennende :)
Var nok ikke gravid, testet negativt :(
Fått mensen? Prøv igjen om noen dager :) Jeg testet ikke positivt før 3 dager etter forventet mens ;)

 

Jepp, fått mensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har en følelse av at det blir gutt :) 210884. Kan du også se når det er termin? Var visst mindre på vei enn antatt i følge gynekolog.. Takk på forhånd :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...