Gå til innhold

Nytt treff Tønsberg/Horten?


Mammahjerte

Anbefalte innlegg

Så koselig :) Tenker dere Jordbærpikene på Farmanstredet? ..Jeg er ikke sååå kjent så må spørre så jeg møter opp på rett plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jeg har nettopp flyttet til holmestrand og det hadde vært hyggelig med nye bekjentskap! Jeg kunne tenkt meg å tatt en tur innom, men det spørs når dere har tenkt til å møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den dagen kan jeg og når som helst:) men for noen er det kanskje jobb eller barn som gjør at noe passer bedre enn det andre?:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aprikos Syltetøy

Da ser det desverre ut som jeg må melde avbud :(

Fikk nå greie på at svigermor hadde planer om å ta oss med ut i Sandvika og spise sammen med oss etterfulgt av en Ikea tur. Trudde alt det der skulle skje på mandag eller tirsdag jeg :/ Hun blir visst til torsdags morgen.. Ikke til onsdags morgen slik jeg trodde. Herremin for ei surre jeg er om dagen..

 

 

Blæh..

 

Hadde igrunn gledet meg til Jordbærpikene sammen med dere, men kan nesten ikke si nei til svigermor siden det er så skjelden hun er her.. :(

 

Håper at det vil bli flere treff?

Nestegang SKAL jeg iallefall på det!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, kl 16 :) Skal vi vente på hverandre ved inngangen til Jordbærpikene (øverst ved trappen)? Så vi skjønner hvem hverandre er ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bli med neste gang! :) Har termin 21 september og går hjemme og surrer nå, er sykemeldt og permisjon starter på fredag;) er desverre opptatt i morgen selvfølgelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som dette blir et treff for dere unge, så jeg kommer heller en gang det er noen flere gamle som skal. Kos dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som dette blir et treff for dere unge, så jeg kommer heller en gang det er noen flere gamle som skal. Kos dere:)

 

Hvem er gamle? Jeg er 28, kvalifiserer jeg som gammel eller ung? (snart trebarnsmor)

 

Ikke at jeg tror jeg klarer å komme meg på noe treff før baby er ute da, jeg bare sover og gjør de tingene som MÅ gjøres i hverdagen...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unge? Jeg er vel yngst tørr jeg påstå. Trådstarter skriver at hun er 30. Resten har skrevet 22 og oppover.. Er vel heller jeg som er den yngre her på 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...