Gå til innhold

Nytt treff Tønsberg/Horten?


Mammahjerte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

 

Jeg er ny her, hyggelig å se at det er flere fra Horten :)

Selv er jeg innflytter, 27 år gammel og venter mitt første barn i september :) Jeg blir gjerne med på treff!

Hei, det er bare å henge seg på! Det ser ut som onsdag kveld er det som passer best til nå. Håper du kan komme :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Er dere med på formiddagen på onsdag? Jeg trenger en unnskyldning for å komme meg ut på dagtid :) skal vi si kl 12 på den nye kafeen på det nye senteret ( husker ikke hva kafeen eller senteret heter)

 

Hvem er med?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Beklager at jeg ikke dukket opp i dag og heller ikke fikk gitt beskjed. Endte med en tur på sykehuset i natt, så har ikke vært i form! Håper dere hadde det koselig :)

Blir gjerne med på ett eventuelt neste treff om det blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Beklager at jeg ikke dukket opp i dag og heller ikke fikk gitt beskjed. Endte med en tur på sykehuset i natt, så har ikke vært i form! Håper dere hadde det koselig :)

Blir gjerne med på ett eventuelt neste treff om det blir :)

Hei, håper alt er bra? Vi ble en liten gjeng som hadde det veldig hyggelig i dag og håper vi får til et treff snart igjen! Rart at man kan være så forskjellige og allikevel ha så mye å prate om :-D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg er fra Larvik, men jobber og bor i Bærum.

Nå har vi derimot akkurat kjøpt hus, og vi flytter til Larvik igjen allerede 1.oktober.

Jeg er den første av mine nære venninner til å få barn, blir gjerne med på et treff!

Jeg er 25 år. Sykemeldt for andre måned på rad med ekstrem svangerskapskvalme, så jeg blir gjerne med på treff i september/oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg født jenter! I går 14 september kl 17.47 kom lille skatten!:) helt ut av det blå faktisk:) blir gjerne med på treff når vi kommer hjem og har fått dagene i gang:)

 

Det er så stort at jeg har ikke ord!<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg født jenter! I går 14 september kl 17.47 kom lille skatten!:) helt ut av det blå faktisk:) blir gjerne med på treff når vi kommer hjem og har fått dagene i gang:)

 

Det er så stort at jeg har ikke ord!<3

Å så hærlig! Gratulerer så mye! Jeg gleder meg til å se vidunderlig og høre alt om fødsel ;-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Vært stille fra meg en stund.. Lille prinsen ble født 13 september kl 21.22 :-) Så har vært noen hektiske dager etter det! Så alt står bra til, mammahjerte. Gratulerer til deg også, yumyum2:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...