Gå til innhold

Nytt treff Tønsberg/Horten?


Mammahjerte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fått inntrykk at av de som skal på treff er under 25... Jeg spurte om det var noen flere over 30 som skulle men ingen svarte, derfor har jeg gått ut i fra at dette er et treff for de litt yngre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som dette blir et treff for dere unge, så jeg kommer heller en gang det er noen flere gamle som skal. Kos dere:)
Hvem er gamle? Jeg er 28, kvalifiserer jeg som gammel eller ung? (snart trebarnsmor) Ikke at jeg tror jeg klarer å komme meg på noe treff før baby er ute da, jeg bare sover og gjør de tingene som Må gjøres i hverdagen...;)

Jeg var jo ikke seriøs da jeg sa "de gamle", men det hadde vært fint å truffet noen som er nærmere min alder og gjerne også gravid fleregangsfødende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år, venter barn nr 2. Men er kun i uke 13, så har lenge igjen!

Vil gjerne treffe flere gravide, men kl 4 passer nok ikke helt for meg. Må nok bli senere på kvelden om jeg skal få det til. Eventuelt ved lunsj tider.

Jeg følger med på siden her, så er der noen skal treffes en dag så blir jeg nok med om jeg kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått inntrykk at av de som skal på treff er under 25... Jeg spurte om det var noen flere over 30 som skulle men ingen svarte, derfor har jeg gått ut i fra at dette er et treff for de litt yngre:)

 

Jeg føler meg ikke spesielt ung lenger... :P men om "over 30" betyr nærmere 40 så kan jeg jo forstå at 28 er ungt, altså.

 

For min del handøer det kanskje mer enn noe annet om livssituasjon.

Jeg er gift på åttende året, er snart ferdig med svangerskap nr fire og bekymrer meg for hus, oppussing og valg av skoleplass for eldste ;)

Sammenlignet med mange jevnaldrende føler jeg meg iallefall ganske gammel,samtidog som jeg er ung.

 

Første gang jeg dro på BIM-treff var jeg 22, førstegangsgravid og i startgropa av utdanningen min. Da syns keg de på mesten 30 var veeldig voksne.hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke meningen at dette skulle starte en diskusjon, jeg bare noterte meg de som skulle på treff var ca. 10 år yngre enn meg. Selvfølgelig handler det mest om livssituasjon, men jeg er har vært gift i 7 år, skal ha barn nr. 3, og har fullført en lengre utdannelse. Derfor er det nok få som er i begynnelsen av 20-årene som vil være i samme livssituasjon som meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nesten jeg må melde avbud jenter. Har et bekken som verker uten like så frister lite å sette seg på en buss til Tønsberg da jeg ikke har bil:( gjorde litt for mye i går tror jeg, men ville se det an:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 30, bor i Horten (innflytter) og har termin med min første i januar. Ønsker å bli kjent med flere gravide i nærheten, kjempekoselig at det er flere her rundt min alder:) Håper på treff etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært inaktivitet en stund på nett, men ser at det er lenge siden det har vært noe treff for Tønsberg/Horten jenter? Går snart ut i permisjon og kunne vært fint med noen nye venner! Jeg er 30 år, er gravid med barn nr 3 med mann nr 2, ny innbygger i Horten og jobber i Tønsberg.

 

Hei! Jeg er også innflytter i Horten, 30år og gravid med nr.1. Hadde vært koselig å bli kjent med flere på samme alder som skal ha barn:) Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke noe annen grense enn hva folk mener selv her tror jeg.. Men venter spent på neste treff og håper jeg kan da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er ny her inne og kunne ønske å treffe noen av dere.

 

Litt om meg.

Jeg er en dame på 29år og venter barn nr 3. har to jenter fra før av. Bor i Tønsberg.

Er i uke 26 nå

Endret av Hanne.m.lill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at det samler seg en gjeng! Jeg fødte på tirsdag og er fortsatt litt mør, men regner med å kunne komme meg på treff snart! Når og hvor de neste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er forresten 30 år ung og tenker at alder ikke spiller noen trille for meg, men det er jo hyggelig om jeg ikke blir gamla i gjengen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært inaktivitet en stund på nett, men ser at det er lenge siden det har vært noe treff for Tønsberg/Horten jenter? Går snart ut i permisjon og kunne vært fint med noen nye venner! Jeg er 30 år, er gravid med barn nr 3 med mann nr 2, ny innbygger i Horten og jobber i Tønsberg.

 

Hei! Jeg er også innflytter i Horten, 30år og gravid med nr.1. Hadde vært koselig å bli kjent med flere på samme alder som skal ha barn:) Når har du termin?

Hei! Jeg hadde termin 16 aug, men fødte på tirsdag. Jeg vil veldig gjerne treffe flere i Horten. Når har du termin da??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært inaktivitet en stund på nett, men ser at det er lenge siden det har vært noe treff for Tønsberg/Horten jenter? Går snart ut i permisjon og kunne vært fint med noen nye venner! Jeg er 30 år, er gravid med barn nr 3 med mann nr 2, ny innbygger i Horten og jobber i Tønsberg.
Hei! Jeg er også innflytter i Horten, 30år og gravid med nr.1. Hadde vært koselig å bli kjent med flere på samme alder som skal ha barn:) Når har du termin?
Hei! Jeg hadde termin 16 aug, men fødte på tirsdag. Jeg vil veldig gjerne treffe flere i Horten. Når har du termin da??

 

Gratulerer! :) Ja det hadde vært veldig koselig å bli kjent med flere av dere her inne:) Jeg har termin 12.januar. Så det er noen mnd igjen. Gleder meg veldig, og håper på noen koselige trilleturer utover våren. Men er jo bare koselig å bli kjent på forhånd og;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er ny her inne og kunne ønske å treffe noen av dere. Litt om meg. Jeg er en dame på 29år og venter barn nr 3. har to jenter fra før av. Bor i Tønsberg. Er i uke 26 nå

 

Hei! Jeg er i uke 22, så da er du bare noen uker lenger meg:) Koselig at det er flere som har termin i vinter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange kan på dagtid og hvor mange kan kun på kveldstid? Jeg kan f.eks bare på dagtid på torsdager, ellers jobber jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med både dagtid og kveldstid. Jeg foreslår at vi setter to datoer til treff også ser vi hvor flest kan stille?

 

Hva om vi treffes et sted i Horten førstkommende tirsdag kl 12 og onsdag kl 18?

 

Jeg kan begge!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er ny her, hyggelig å se at det er flere fra Horten :)

Selv er jeg innflytter, 27 år gammel og venter mitt første barn i september :) Jeg blir gjerne med på treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...