Gå til innhold

Nytt treff Tønsberg/Horten?


Mammahjerte

Anbefalte innlegg

Har vært inaktivitet en stund på nett, men ser at det er lenge siden det har vært noe treff for Tønsberg/Horten jenter? Går snart ut i permisjon og kunne vært fint med noen nye venner! Jeg er 30 år, er gravid med barn nr 3 med mann nr 2, ny innbygger i Horten og jobber i Tønsberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Har vært inaktivitet en stund på nett, men ser at det er lenge siden det har vært noe treff for Tønsberg/Horten jenter? Går snart ut i permisjon og kunne vært fint med noen nye venner! Jeg er 30 år, er gravid med barn nr 3 med mann nr 2, ny innbygger i Horten og jobber i Tønsberg.

 

Gjør sånn jeg så ser du at jeg har svart :) Jeg er 22 og gravid med nr 2 med mann nr 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er hjemme hele neste uke og har mulighet både dagtid og kveldstid. har du noe kontakt med barselgruppen i Tønsberg? Der har det ikke vært aktivitet på en stund ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Huff, jeg glemmer alltid å sjekke her! Jeg har ferie fra neste uke så da kan jeg nesten når som helst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Aprikos Syltetøy

26 fra Holmetrand her :) slenger meg på :)

Termin er 24 januar

Endret av Aprikos Syltetøy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig! :) Når passer det da? Og hvor? Jeg er litt kjent i Tønsberg så skal klare å finne frem der, men i Horten har jeg bare såvidt vært innom fergeleie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aprikos Syltetøy

Jeg går faktisk på friuke den 25.aug og har fri så og si i 6 dager! (med unntak av et par dager besøk av svigermor da) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da passer det kanskje ganske bra den uka da? Jeg har legetime mandagen, vekstkontroll tirsdag og øre nese hals sjekk på dattera mi på fredagen, men alt dette er jo på dagtid og tar jo ikke hele dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aprikos Syltetøy

Jeg har nå alltid hatt en forkjærlighet for kafferiet i Horten jeg da :) Kjenner ikke til så mange sånna steder i Tønsberg, bortsett fra Jordbær pikene, evnt? Forslag? :)

 

Svigermor blir i noen dager... Med mindre vi kunne tenke oss selskap av farmor fra Mo i Rana, så passer det for meg Onsdag og Torsdag den 31/8 og 1/9 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noe som helst kjent i Horten, så da trenger jeg isåfall en skikkelig veiforklaring ;) Men Jordbærpikene i Tønsberg er også veldig koselig ja :)

 

Jeg kan som regel hver dag fremover, og hvilket som helst klokkeslett, da jeg er hjemme om dagene. Så jeg kan tilpasse meg etter dere som har litt flere hensyn å ta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aprikos Syltetøy

Mmmmm jordbær pikene <3 rart det der, når jeg satt her å begynnte å tenke på det fikk jeg så innmari lyst på ett eplekake stykke derfra :D De hadde det sist jeg var der med mamma, naaaammmmmm ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kafferiet er koselig ja, og stallen:) jordbærpikene liker jeg også! Nå fikk jeg og lyst på kake...!

Forresten 31 og 01 sept er fredag og lørdag. Bare så du ikke bommer med farmor:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aprikos Syltetøy

Æsj.. Tenkte mer i rettning onsdag og torsdag jeg.. 29.og30. da for min del.. Fant nettop ut av at kallenderen på pcen i stua begynner uka med en søndag istede for mandag :P Så litt feil første gangen :P Da skal det gå bra mht svigermor. Hun blir bare et par dager var det vel sambo sa.. Hu skal videre med fly fra Torp til det store utland, så hun pittstopper her et par dager for å hilse på :)

Endret av Aprikos Syltetøy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan når som helst den onsdagen, men bare dagtid på torsdagen. Ellers kan jeg mandag og tirsdag ettermiddag/kveld :) Kan også fredag(etter 16). lørdag og søndag når som helst ser jeg haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...