Gå til innhold

Graviditeten begynner å bli virkelig nå :)


Gjest Thunder Road

Anbefalte innlegg

Gjest AnneS

I dag er jeg 8+0 uker på vei, og i dag var jeg på min første kontroll hos lege :) Kjenner han godt og det var koselig å snakke med graviditeten med noen. Har ikke fortalt at jeg er gravid til andre enn min mann, så det er litt rart at nå vet legen og legesekretæren det :P Det ble plutselig mer virkelig nå som litt av omverdenen har fått vite om det :)

 

Hadde legetimen som et mål langt der fremme for mange uker siden, og nå er jeg plutselig 8 uker på vei. Herlig altså! Synes plutselig tiden har gått litt raskere. Om mindre enn en uke får mamma og pappa vite det også, og om en måned forteller vi det til barna, som skal få fortelle det til svigers og tanter og onkler selv. Gleder meg så mye til det!!! :D Det er veldig mye babysnakk på begge to for tiden, de ønsker seg veldig en lillesøster eller lillebror og spør om vi ikke skal prøve snart :P Jeg lyver aldri til barna mine, men nå har jeg desverre måttet gjort det. Regner med de tilgir meg ;)

 

Det var dagens gladmelding fra meg :) Ha en fin dag alle februar-damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fantastisk:D deilig å ha kommet så langt. dagene går uffatelig tregt, men de går nå fremover;) Tror nok barna vil tilgi deg ja;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra:) Jeg selv er passert 9 uker og syns også det er kjempehærlig!! Jeg har sagt det til noen, men ikke sønnen min. Har hatt to aborter, og første gang sa jeg til han at vi skulle ha baby. Han ble jo så lei seg, og prata om det i flere mnd. Så jeg vil vente noen uker til før jeg sier det, så er det litt mere sikkert at det går bra.... Han er enebarn 4år, og ønsker seg veldig søsken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...