Gå til innhold

Herregud jeg har slutta å røyke, drikke alkohol, propper i meg folat å andre vitamintabletter

Anbefalte innlegg

Når jeg først begynnte å lese her inne på forumene så klarte jeg ikke helt forstå hvorfor det var så frustrerende å gå å vente på " å bli gravid". Skulle ikke det være en hyggelig opplevelse, en periode med spenning og kos? Men nå har jeg deres fulle forståelse....

Fy F*** å lei jeg er , å vi har bare prøvd i litt over 6 måneder!!!!.Hvorfor tar det så lang tid? Herregud jeg har slutta å røyke, drikke alkohol, propper i meg folat å andre vitamintabletter. Prøver å spise sundt så langt det lar seg gjøre. Samtidig som vi har sex som kaniner...

Jeg begynner å lure på om det er noe galt med meg! Eller kanskje det er samboeren? Herregud er dette noe som er normalt? Eller er jeg helt forstyrret? Hva gjør dere for å "få tiden til å gå smertefritt? " :P

Fortsetter under...

Jeg har nok desverre ikke noen råd å gi deg. Vil bare du skal vite at du ikke er alene. Selv synes jeg det er uutholdelig. Trist det skal ta så lang tid, når det eneste en ønsker er å bli gravid. Men det er fint å ha dere her på forumet, å snakke om dette med. Håper det ordner seg for deg snart, at du blir gravid. Og at ventetiden blir kort. Lykke til!

Jeg tror det er viktig å leve som normalt. Ikke stresse for mye. Jeg tar folat og trener. Tar meg et glass vin og koser meg som før. Lykke til ! Håper ikke ventetiden blir for lang:)

Jeg og tenkte som deg, og det allerede på de 2 første prøveperiodene.

Hadde vært forsiktig med alkohol, prøvd å være sunn, trene endel og fikk press på at vi måtte ha oss så og så ofte for å få det til å klaffe.

Endte med at jeg innså at det kunne ta tid, så jeg reiste på fester, hadde det moro som før. Vi hadde kun sex et par ganger iløpet av mnd, blant annet når jeg hadde el. Og bang der satt den:) Akkurat når vi ikke tenkte noe særlig på det engang.

Desverre endte denne i SA, men skal prøve igjen så fort ting er normalt her igjen, og skal ikke stoppe helt å leve nå heller. Bare vil være mere forsiktig med alkohol i prøveperioden enn jeg var sist.

jeg har også slutta å røyke men,fokuserer ikke så mye på d,er selv i 2 pp nå å nettop ferdig me el men stresser ikke med å bli gravid selv om jeg ønsker d mest av alt. vi har sex når vi føler for d å legger ikke press på noen av oss at nå er el så da må vi men,vi har d jo hver dag uansett fordi vi liker d :) å har vi d ikke så er en av oss syk rett å slett..leeeeeeeeer :) nei da men,som sagt d er viktig å ikke stresse me d,ha troen på at den kommer til å sitte snart. Denne pp følte jeg meg roligere å mer avslappa så d er denne gang jeg tror den vil sitte hos meg,ikke fordi jeg stresset på noen måte men for at kroppen trengte denne perioden også :) håper jeg da å visst ikke så nei vel da får jeg jo bare vente da! Lykke til å jeg har et bryllup å glede meg til så mye av tiden min går til d,i august skal jeg stå brud :)

Ja jeg får bare innse at dette er jo ingenting å stresse for. Men jeg gleder meg på en måte så mye at jeg ikke helt klarer å la tankene rundt det forsvinne....

Uansett, takk for svar og støtte! Godt å høre at det ikke bare er meg ;)

Gratulerer så mye med bryllup @spire ønskes!!! Skjønner godt at du gleder deg! Hvem ville ikke gjort det :D

Annonse

Nesten som aa lese om meg selv dette (bortsett fra at vi har proevd mye lengre enn 6mnd). Utrolig frustrerende! Mannen tar det hele med knusende ro og type "det skjer naar det skjer"-holdning, men jeg er saa utaalmodig at jeg holder paa aa gaa paa veggene!!! (Og den falske positive testen forrige mnd gjorde ikke saken noe bedre..)

Foeler saa absolutt med deg!

Nesten som aa lese om meg selv dette (bortsett fra at vi har proevd mye lengre enn 6mnd). Utrolig frustrerende! Mannen tar det hele med knusende ro og type "det skjer naar det skjer"-holdning, men jeg er saa utaalmodig at jeg holder paa aa gaa paa veggene!!! (Og den falske positive testen forrige mnd gjorde ikke saken noe bedre..) Foeler saa absolutt med deg!

Falsk pos? Kva test brukte du? Sjølvsagt noko eg også er redd for...

Den ble kjoept da vi var paa ferie i utlandet, kan ikke huske aa ha sett den i Norge. Tror den het Predictor eller noe saant. Ifoelge damen paa apoteket skulle den vaere like paalitelig som CB, men saa feil kan man ta gitt...

Den ble kjoept da vi var paa ferie i utlandet, kan ikke huske aa ha sett den i Norge. Tror den het Predictor eller noe saant. Ifoelge damen paa apoteket skulle den vaere like paalitelig som CB, men saa feil kan man ta gitt...

Så utrolig kjedelig! :*( Krysser fingrene for deg i neste PP.

Så utrolig kjedelig! :*( Krysser fingrene for deg i neste PP.

Tusen takk for det, trenger all kryssing jeg kan faa naa etterhvert.. :)

sorry jenter.. men nå gir jeg opp å kutte ut alt her.. Er så lei av å spise og drikke som om jeg var gravid. Selvfølgelig spiser jeg vanlig sunn mat og spiser folat og vitaminer, men drikker alkohol når vi er sammen med venner i helgene og spiser sushi, spekemat og alt annet vanlig.. er så lei.... :/

Jeg har sluttet å røyke nå og begynt på folat. Skal prøve på en spirevipp snart:) Bare kos dere damer! Bare sørg for å slutt med alkoholen og røyken når dere blir gravid, og noe av maten!:D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...