Gå til innhold

ang bryllup. knapphullsblomst. hva koster det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi betaler 3300 for brudebuketten, to oppsatser til bordene og leie av store lysestaker til kirken :) brudebuketten koster 2000-2500 litt usikker :P

Vi skal ha ei til å synge i kirken, hun tar 1000 kr. Brenner cd'er til selve festen for da kan vi mikse litt av alt :)

Endret av solstråle- g09 og ?12

Min brudebukett kosta 2000-2500 kr, veldig søt hjertebukett med orkideer, hortensia, perler osv. (hadde 3 orkideer i buketten, en for hvert familiemedlem; meg, mannen min og sønnen vår).

Mannen min + forloveren hans + faren min hadde en orkide som knapphullsblomst (veldig fint!!), det kosta 100 kr. pr.pers.

Min forlover hadde blomsterarmbånd med de samme blomstrene som i min bukett, den kosta vel rundt 400-500 kr. mener jeg å huske:)

Vi dekorterte kirka med store hortensia'er og 2 digre oppsatser (som vi også brukte der festen var etterpå), så hadde vi 3 lange, store dekorasjoner på bordene på festlokalet.

Tror det ble rundt 8000-10000 for de dekorasjonene:)

Vi hadde ikke live musikk på festen, men i kirka leide vi en fra bandet VON til å synge og spille, det var fint det:) Sangene der var Hellbillies sin <den finast eg veit> og <Lykkeliten> (hadde kombinert dåp/bryllup) +sangene i kirkeprogrammet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...