Mimmi84 Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 vi går med gifteplaner. Stedet må være litt estetisk, men trenger ikke ha med servering. tror vi vil ordne det selv. Prøver å gjøre det så billig som mulig. noen tips? kommer til å ha ca 70 gjester.
Gjest Kira med en av hver Skrevet 23. juni 2012 #2 Skrevet 23. juni 2012 Har vært i bryllup i roklubben sitt lokale på Kalvøya, der synes jeg det var koselig. Brudeparet bestilte mat og egne servitører, men aner ikke hva leie av lokalet kostet. Ellers har jeg også vært i bryllup på Haga restaurant (i nærheten av golfbanen på østerås). Det tror jeg ikke er så billig, men der var det helt fantastisk. Og maten var strålende!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #3 Skrevet 23. juni 2012 Bærum seilforening har fine lokaler nede ved sjøen ved Sarbuvollen. Der må dere ordne alt selv, men det er ikke så altfor dyrt. Litt usikker på om dere får plass til 70 på middag, men dere kan jo sjekke det ut. www.baerumseilforening.no
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 24. juni 2012 #4 Skrevet 24. juni 2012 Veldig flott på Strand restaurant også, det blir med Mat da. Samme med odonata på Fornebu. Sarbuvollen vet jeg flere som har giftet seg, hyggelig. Mange som køyrer over veggennog hopper i vannet fra huset da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå