Gå til innhold

Hva synes folk om navnet Vårrull


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er så dumt at alle må velge så internasjonale navn nå for tiden!

 

Hva med heller å gå for noe helnorsk som Kålrull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Husfrua

Datteren min skal hete Vårrull. Basta! Vi, dvs. foreldrene, liker navnet. Hadde ikke hørt om matretten og bryr meg ikke om det finnes en ukjent kinesisk matrett som heter det.

 

 

Haha!Ukjent kinesisk matrett faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pusikatt

Min datter heter Makaronia, min sønn heter Omelett. Får noen reaksjoner ja, men folk venner seg til det. Bare kall ungen din for Vårrull du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å kalle min lille for Vårrull. Vet ikke hvor jeg hørte det, men synes det er så fint :)

 

Fantastisk flott :D Høres ut som datteren deres er til å spise opp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Ajax er jo et velbrukt hundenavn, så hvorfor ikke? På tide vi får en motvekt til disse nymotens konstruerte navnene...gode gamle matretter må jo slå an, gir jo i alle fall positive assosiasjoner! Oksesmåsteik og Seibiff ville slått godt an her hjemme!

 

Takk, dere har åpnet en hel verden av nye navn for meg!

 

 

Endret av UndrendeUllteppe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ukjent kinesisk matrett"? NÅ er jeg overbevist om at dette er et troll.

 

Hallo! Ikke alle liker/spiser/har hørt om vÅrrull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Ukjent kinesisk matrett"? NÅ er jeg overbevist om at dette er et troll.
Hallo! Ikke alle liker/spiser/har hørt om vÅrrull.

 

Jeg hadde heller ikke hørt om navnet VÅril, men det tok meg et halvt minutt Å sjekke det.

 

Hvis HI er seriøs (som jeg ikke tror), er det et klassisk eksempel pÅ at dyslektikere burde be om hjelp før de fyller ut skjemaer som skal vare for evig. For eksempel guttenavnet "Jhon".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville stavet det med W. Ellers blir det kjempeharry.

 

Ikke glem h-ene. Det må bli Wåhrruhll om det skal bli noe schwong over det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så dumt at alle må velge så internasjonale navn nå for tiden! Hva med heller å gå for noe helnorsk som Kålrull?

 

Det heter kålrullett. Og det er jo et flott navn! Hvis det blir en jente kan man jo slenge på en e: Kålrullette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut
Jeg synes det er så dumt at alle må velge så internasjonale navn nå for tiden! Hva med heller å gå for noe helnorsk som Kålrull?
Det heter kålrullett. Og det er jo et flott navn! Hvis det blir en jente kan man jo slenge på en e: Kålrullette!
Sorry, jeg har forsømt meg :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med Crisspizza? Eller Spagettander? Eller rett og slett Kebab?

Haha dauer av latter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker mest på en matrett av det "navnet". Foreldre nå til dags. Nesten like ille som Liam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker mest på en matrett av det "navnet". Foreldre nå til dags. Nesten like ille som Liam.

 

Liam er jo faktisk kortversjonen av navnet William. Har ikke noe med en matrett å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet et par som møttes på nett og fikk en sønn sammen. Han heter Liam, på grunn av det navnet blir baklengs. Men at Liam er en matrett, visste jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker mest på en matrett av det "navnet". Foreldre nå til dags. Nesten like ille som Liam.
Liam er jo faktisk kortversjonen av navnet William. Har ikke noe med en matrett å gjøre.

 

Jeg sa ikke at det har noe med en matrett å gjøre, bare at det et grisestygt, blodharry og absurd navn. Akkurat som Vårrull. Virker som alle foreldre i dag skal finne på de mest outrerte tullenavnene til barna sine, jo mer absurde desto bedre (Carosander (som høres ut karosseri), Leander (som minner om Salamander), Crissander, Liam ("laim"?) og nå også Vårrull).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...