Gå til innhold

Hva synes folk om navnet Vårrull


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det første jeg tenkte når jeg leste overskriften var :vær så snill ikke si at noen tenker på navn til babyen sin!!! Nåe det var fakta så tenker jeg mobbeoffer!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det første jeg tenkte når jeg leste overskriften var :vær så snill ikke si at noen tenker på navn til babyen sin!!! Nåe det var fakta så tenker jeg mobbeoffer!!!!!!

 

Det er bare foreldrene sine holdninger som lager mobbeoffer. Hvis Våril er greit (eller Crissander og Liam), hvorfor ikke Vårrull? Navnet er koselig, litt som Solveig, og jeg assosierer det ikke noe særlig med en eller annen obskur asiatisk rett som få har hørt om uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et stygt navn! Jeg vil heller anbefale Dorull, det er mye penere.
For en stygg ting å si! Synes navnet er fint jeg! Uttales jo omtrent likt som Våril.

 

La meg si det klart å tydelig du lille trollmor :P

DET--ER--IKKE--ET--NAVN!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET--ER--IKKE--ET--NAVN!!

 

JO, det er et navn, minst like mye som alle disse originale guttenavnene. Hvorfor er det liksom greit å finne på helt nye navn for gutter (som Crissander), men ikke jenter? Og mange navn er også navn på planter, matretter, dyr og mye annet.

 

Det eneste som betyr noe er at foreldrene liker navnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper du tuller for å understreke hvor rare internett mennesker kan være. Vårrull er forferdelig som navn (enda jeg fortsatt tror du tulelr med oss). Jeg har noe som likner et mat navn i mitt etternavn og husker hvor slitsomt det var på barneskolen da folk tullet med det. Vårrull er mord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda HI, vi skjønner at du ikke liker Carosander-Nathaniel type navn og prøver å være vittig..... Gjesp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du tuller for å understreke hvor rare internett mennesker kan være. Vårrull er forferdelig som navn (enda jeg fortsatt tror du tulelr med oss). Jeg har noe som likner et mat navn i mitt etternavn og husker hvor slitsomt det var på barneskolen da folk tullet med det. Vårrull er mord.

 

Kebap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET--ER--IKKE--ET--NAVN!!
JO, det er et navn, minst like mye som alle disse originale guttenavnene. Hvorfor er det liksom greit å finne på helt nye navn for gutter (som Crissander), men ikke jenter? Og mange navn er også navn på planter, matretter, dyr og mye annet. Det eneste som betyr noe er at foreldrene liker navnet!

 

Men er det at andre har gjort noe tilsvarende en god forklaring? Det er det ungene mine sier det og som jeg ikke godtar. "Det var ikke bare jeg som gjorde det!" eller "Det var ikke jeg som fant på det".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at det er en feilstavelse i overskriften din Hi. Det skrives vel vårull og ikke vårrull som i matrettern?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis poenget er å finne opp et nytt navn, kan du få noen gratis av meg.

 

Brem

Ralde

Skrofian

Iskmar

Olvar

 

Her er noen andre i mat-kategorien

 

Lefs

Sause (Evt. Salsa hvis det er jente)

Vaffel

Pastile

 

 

Noen du likte? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan finne mange herlige navn om man leser innholdsfortegnelser. LanoLin, DextrRose, XylitOle eller, om man liker lange og eksotiske navn, min personlige favoritt Butyrospermum. Han blir garantert barnehagens eneste. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis poenget er å finne opp et nytt navn, kan du få noen gratis av meg.

 

Brem

Ralde

Skrofian

Iskmar

Olvar

 

Her er noen andre i mat-kategorien

 

Lefs

Sause (Evt. Salsa hvis det er jente)

Vaffel

Pastile

 

 

Noen du likte? smile.png

 

Olvar er da et eksisterende navn (39 heter det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min skal hete Vårrull. Basta! Vi, dvs. foreldrene, liker navnet. Hadde ikke hørt om matretten og bryr meg ikke om det finnes en ukjent kinesisk matrett som heter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...