Gå til innhold

Hvor SENT har dere testet positiv?


Mammadrømmen

Anbefalte innlegg

De har også hcg på 10. Så er kanskje like de da :)

 

Nei så merkelig! Trodde ikke det var mulig å få begge deler jeg. Da blir man jo iallefall forvirra :) Da skjønner jeg godt at ikke skjønner så mye. Man får jo lissom ikke gledet seg over positiv testen heller, når du har fått negativ også..

 

Håper legen kan gi deg noe svar da.. Skal du ta hcg prøve da eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Helle_Høygir

Det var lurt med emla for det ble hcg tester og alt mulig annet - hun sa at når jeg først måtte gjennom styret, så kunne hun likesågodt sjekke hormoner, stoffskifte osv. Ny blodprøve mandag.

 

Ble også henvisning til gyn for ul. uprøven hos legen var neg, så jeg anser dette for ferdig nå i prinsippet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du hadde embla plaster med da :)

Tatt ny prøve idag?

 

Jeg skal ta ny imorgen, så dette blir endelig for meg. Er den negativ vet jeg løpet er kjørt. Men må vente til torsdag på svar..

 

Vært hos gyn for UL eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solskinn86; Her er TR på vei! Blod på papiret idag! Såå nå lar jeg ting bare gå sin gang, så ser vi hva som skjer! :) Tror egentlig det er det beste.. selvom jeg veit at jeg sikkert kommer til å tenke mye på det, når både EL og IKM nærmer seg! Håpe du også snart får et svar, slik at du veit hva du har å gå ut ifra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre Mavat :( Men som du sier kanskje godt også, bli ferdig med denne ventetiden og kunne starte på nytt :)

 

Imorgen er det hcg prøve her, med svar på torsdag. Regner med negativt, så venter bare på tr. Håper den kommer snart, så jeg kan se fremover og begynne på nytt kapittel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er igrunn godt.. tvilte veldig på ne graviditet! Ja, håper du får det svaret du vil, og hvis ikke.. får du og starta på nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helle_Høygir

Jeg tok ny hcg idag og litt stolt av meg selv siden jeg klarte det uten å grine :) dog med en solid dose emla, men likevel!

Fikk også resultatene av første prøverunden; alt hun testet for var normalt - hun tok med hormoner, stoffskifte - det meste.

 

Hcg var negativ - kan man ha det og likevel ha en ma?

 

Jeg har ikke fått ul time enda; den klinikken hun henviste meg til har sommerstengt (hun visste ikke det), så jeg ringte de for å si fra og hun ringte meg opp på ettermiddagen fredag; da sendte hun henvisning direkte til sykehuset siden jeg trolig må dit uansett om det er en ma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er på 6. dagen over mens nå.

Har hatt masse mensenmurringer, men ikke de vanlige tegnene.

Jeg pleier å ha så vondt i puppa at jeg ikke klarer å gå uten å få vondt. Nå har bare brystvortene mine vært vonde... hmmm.

 

MEN jeg har to negative tester bak meg. En på 1 dagen mensen ikke kom og en på søndagen.

 

I går og i dag er jeg kvalm, men det kan jo være kroppen som kødder med meg!!

Hvor lenge bør jeg gå før jeg kontakter legen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØnskerBIM87: Du har det akkurat sånn som meg! Murringer men ikke de vanlige tegnene, pleier å ha vonde pupper, men ingenting nå. Har vært kvalm, og merket mange graviditetstegn, de er nå borte. Også negative tester. Tok hcg test mandag forrige uke, negativ. Og tok en ny idag som jeg må vente på svar på.

 

Noen bruker lang tid på å skille ut hcg, så løpet er ikke kjørt for deg enda :) Men ville anbefalt deg å ta en hcg test. Den juger ikke :)

 

Gynekologen anbefalte at jeg bestilte time om hcgen idag ble negativ, men jeg er 15 dager over mens. Mest sannsynlig er det bare forsinket mens på meg.

 

Lykke til! :)

Endret av solskinn86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØnskerBIM87: Du har det akkurat sånn som meg! Murringer men ikke de vanlige tegnene, pleier å ha vonde pupper, men ingenting nå. Har vært kvalm, og merket mange graviditetstegn, de er nå borte. Også negative tester. Tok hcg test mandag forrige uke, negativ. Og tok en ny idag som jeg må vente på svar på. Noen bruker lang tid på å skille ut hcg, så lØpet er ikke kjØrt for deg enda :) Men ville anbefalt deg å ta en hcg test. Den juger ikke :) Gynekologen anbefalte at jeg bestilte time om hcgen idag ble negativ, men jeg er 15 dager over mens. Mest sannsynlig er det bare forsinket mens på meg. Lykke til! :)

 

Hadde det bare vært så vell.

 

Fikk migrene i går og det får jeg alltid når jeg får mensen.

Og utpå dagen kom jævelskapen.

Må nok bare finne meg i at jeg trenger IVF... så da håper jeg bare ventelisten går fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre ønskerBIM87 :( Men på den positive siden, så når den først skulle komme, var det fint den kom nå! :)

 

Er over en mnd siden EL her, og jeg har ikke fått tr enda. Og det er ikke morro!

 

Jeg kan ingenting om IVF, men håper du kommer fort inn og at spiren sitter! Lykke til iallefall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ hcg test her idag. Så da må jeg bare innse at løpet er kjørt :( Da synes jeg tr bare kan komme!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helle_Høygir

Håper tr kommer fort da Solskinn slik at dere kan prøve igjen:)

 

Jeg venter enda, 26 dager på overtid - litt smålei nå. Har fått ul time torsdag om en uke, så da blir det vel en løsning på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper det! Kjennes ut som den er på vei, så krysser alt jeg har for at det stemmer :)

 

Æsj så kjedelig! Får håpe de finner ut av noe på UL da! Skjønner godt at du er lei av å vente nå!

Tror jeg skal ta meg en tur til gyn jeg og, og sjekke at alt er i orden. Skader jo ikke :)

 

Lykke til på UL da! Håper å høre hvordan det gikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Testet positivt først 1 dag etter IKM denne gang :)

Anonymkode: e2c89...7ef

Gratulerer så mye😊

Anonymkode: b0a3d...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...