Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #26 Skrevet 21. juni 2012 HI: Jeg vil bare understreke at jeg ikke mente, antydet eller antok at du kjeftet på katten din. Bare så du ikke misforsto Ta med katten til vetrinær og diskuter problemet. Kanskje du får andre og ikke minst bedre ekspertsvar Lykke til, og som jeg sa sist: Skjønner det er frustrerende. Selv opplevd det og det er... ekkelt.. grøss - gjort akkurat det samme som deg og satt katta rett i bakken og sagt: æSJ,din ****. Forskjell på det og å kjefte og bli fra seg Kunne vel høres ut som jeg var ei stor kjeftsmelle hele tiden på stakkars pusen i det første innlegget jeg skrev, men det var bare for å få ut litt damp her inne på forumet :-) Har jo ikke hjerte til å være kjempesint på ham, for han er så god en pus ellers :-)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #27 Skrevet 21. juni 2012 Jeg vet ikke om dette er blitt nevnt her før; Men hvor gammel var katten din da den ble tatt fra moren? Hvis kattungen blir tatt vekk før den er 12 uker så kan den få "problemer" senere i livet. F.eks at den ikke vasker seg ordentlig. Vi hentet den da den var 12 uker fra oppdretter, så det skal ikke være det som gjør det.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 21. juni 2012 #28 Skrevet 21. juni 2012 HI: Jeg vil bare understreke at jeg ikke mente, antydet eller antok at du kjeftet på katten din. Bare så du ikke misforsto Ta med katten til vetrinær og diskuter problemet. Kanskje du får andre og ikke minst bedre ekspertsvar Lykke til, og som jeg sa sist: Skjønner det er frustrerende. Selv opplevd det og det er... ekkelt.. grøss - gjort akkurat det samme som deg og satt katta rett i bakken og sagt: æSJ,din ****. Forskjell på det og å kjefte og bli fra seg Kunne vel høres ut som jeg var ei stor kjeftsmelle hele tiden på stakkars pusen i det første innlegget jeg skrev, men det var bare for å få ut litt damp her inne på forumet :-) Har jo ikke hjerte til å være kjempesint på ham, for han er så god en pus ellers :-) Hehe, det skjønner jeg og det er lov Lykke til og håper katten blir bedre og får av seg dette "problemet". DA vil det iallefall bli verdens beste pus, vil jeg tro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå