Gå til innhold

Jeg HATER katta mi!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet
HI: Jeg vil bare understreke at jeg ikke mente, antydet eller antok at du kjeftet på katten din. Bare så du ikke misforsto :) Ta med katten til vetrinær og diskuter problemet. Kanskje du får andre og ikke minst bedre ekspertsvar :) Lykke til, og som jeg sa sist: Skjønner det er frustrerende. Selv opplevd det og det er... ekkelt.. grøss - gjort akkurat det samme som deg og satt katta rett i bakken og sagt: æSJ,din ****. Forskjell på det og å kjefte og bli fra seg ;)

Kunne vel høres ut som jeg var ei stor kjeftsmelle hele tiden på stakkars pusen i det første innlegget jeg skrev, men det var bare for å få ut litt damp her inne på forumet :-)

Har jo ikke hjerte til å være kjempesint på ham, for han er så god en pus ellers :-)

Skrevet
Jeg vet ikke om dette er blitt nevnt her før; Men hvor gammel var katten din da den ble tatt fra moren? Hvis kattungen blir tatt vekk før den er 12 uker så kan den få "problemer" senere i livet. F.eks at den ikke vasker seg ordentlig.

Vi hentet den da den var 12 uker fra oppdretter, så det skal ikke være det som gjør det.

Skrevet
HI: Jeg vil bare understreke at jeg ikke mente, antydet eller antok at du kjeftet på katten din. Bare så du ikke misforsto :) Ta med katten til vetrinær og diskuter problemet. Kanskje du får andre og ikke minst bedre ekspertsvar :) Lykke til, og som jeg sa sist: Skjønner det er frustrerende. Selv opplevd det og det er... ekkelt.. grøss - gjort akkurat det samme som deg og satt katta rett i bakken og sagt: æSJ,din ****. Forskjell på det og å kjefte og bli fra seg ;)
Kunne vel høres ut som jeg var ei stor kjeftsmelle hele tiden på stakkars pusen i det første innlegget jeg skrev, men det var bare for å få ut litt damp her inne på forumet :-) Har jo ikke hjerte til å være kjempesint på ham, for han er så god en pus ellers :-)

Hehe, det skjønner jeg og det er lov :)

Lykke til og håper katten blir bedre og får av seg dette "problemet". DA vil det iallefall bli verdens beste pus, vil jeg tro ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...