Gå til innhold

Hvilke kjønn venter vi i november?? :))


Nostalgia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har en storebror på snart 5 år, en lillebror på 1,5 år og i magen har vi ingen idè om hvem som bor - bare at det er vår siste, lille skatt som så frisk og fin ut på ultralyd. Vi vil ikke vite om det er gutt eller jente - det er den lille sin egen hemmelighet :)

 

Anbefaler de som klarer å holde ut om å vente med å se hvem som kommer - det gjør svangeskapet helt fantastisk. Siste prikken over i`en :)

 

Lykke til alle og kose dere med mage, sommer og jordbær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en storebror på snart 5 år, en lillebror på 1,5 år og i magen har vi ingen idè om hvem som bor - bare at det er vår siste, lille skatt som så frisk og fin ut på ultralyd. Vi vil ikke vite om det er gutt eller jente - det er den lille sin egen hemmelighet :)

 

Anbefaler de som klarer å holde ut om å vente med å se hvem som kommer - det gjør svangeskapet helt fantastisk. Siste prikken over i`en :)

 

Lykke til alle og kose dere med mage, sommer og jordbær :)

 

Så enig med deg! Blir litt mer spenning når en ikke vet hva som skjuler seg i magen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en storebror på snart 5 år, en lillebror på 1,5 år og i magen har vi ingen idè om hvem som bor - bare at det er vår siste, lille skatt som så frisk og fin ut på ultralyd. Vi vil ikke vite om det er gutt eller jente - det er den lille sin egen hemmelighet :)

 

Anbefaler de som klarer å holde ut om å vente med å se hvem som kommer - det gjør svangeskapet helt fantastisk. Siste prikken over i`en :)

 

 

Lykke til alle og kose dere med mage, sommer og jordbær :)

 

 

Så enig med deg! Blir litt mer spenning når en ikke vet hva som skjuler seg i magen:-)

 

 

Vet dere hva... For meg er det motsatt.. Rett etter ul fikk jeg en enorm kjærligheten for lille gutt i magen. Og føler på en måte at jeg blir mere knyttet mot han. Nå gleder jeg meg enormt og blir så spennende å se han, hvordan han ser ut, hvem han ligner på, hvor stor osv. Og det er utrolig praktisk å vite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en storebror på snart 5 år, en lillebror på 1,5 år og i magen har vi ingen idè om hvem som bor - bare at det er vår siste, lille skatt som så frisk og fin ut på ultralyd. Vi vil ikke vite om det er gutt eller jente - det er den lille sin egen hemmelighet :) Anbefaler de som klarer å holde ut om å vente med å se hvem som kommer - det gjør svangeskapet helt fantastisk. Siste prikken over i`en :) Lykke til alle og kose dere med mage, sommer og jordbær :)
Så enig med deg! Blir litt mer spenning når en ikke vet hva som skjuler seg i magen:-)
Vet dere hva... For meg er det motsatt.. Rett etter ul fikk jeg en enorm kjærligheten for lille gutt i magen. Og føler på en måte at jeg blir mere knyttet mot han. Nå gleder jeg meg enormt og blir så spennende å se han, hvordan han ser ut, hvem han ligner på, hvor stor osv. Og det er utrolig praktisk å vite...

 

Enig med deg også - veldig praktisk :) Men, dette er vår nr.3 og det er vår siste og det føles til nå (uke 20) helt riktig å ikke vite kjønn :)

Vi visste at både storebror og lillebror kom, men denne gangen vil vi ikke vite. Og hva praktisk angår, så har vi jo absolutt ALT og litt mer enn det til den lille som kommer uansett kjønn :)

Nøytrale klær, sprinkelseng, nøytrale sengklær, bagvogn m.m.

Jeg skal kun kjøpe inn to ting før fødselen - de minste tuttene og bleier fra 3-5kg ;)

 

Kose deg med lillegutt i magen - gutter er fantastiske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kommer det en gutt. Ganske så sikker etter 3xUL:) Vi visste ikke hva som kom når størstejenta kom. Da jeg fikk henne på brystet rett etter fødselen fikk jeg nesten ikke med meg hvilket kjønn hun hadde - jeg var helt overveldet av det lille mennesket; hvordan det så ut, de store øynene, det svarte håret!! Det var ikke det som betydde noe der og da.. Men vi er forskjellige heldigvis;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Mammantil2prinser

Har en storebror på snart 5 år, en lillebror på 1,5 år og i magen har vi ingen idè om hvem som bor - bare at det er vår siste, lille skatt som så frisk og fin ut på ultralyd. Vi vil ikke vite om det er gutt eller jente - det er den lille sin egen hemmelighet :)

 

Anbefaler de som klarer å holde ut om å vente med å se hvem som kommer - det gjør svangeskapet helt fantastisk. Siste prikken over i`en :)

 

Lykke til alle og kose dere med mage, sommer og jordbær :)

Samme tanke som deg, vi vet heller ikke:) bare gleeeder meg til å møte baby nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...