It's all about me Skrevet 15. juni 2012 #1 Skrevet 15. juni 2012 Husker hvor mye jeg elsket dette da jeg var liten, så klarte ikke la være å kjøpe en del til jenta mi. Hun elsker alt slikt dill dall, men hadde vært morsomt om flere sparte på det så det gikk an å sammenligne og bytte slik jeg husker jeg gjorde som liten, he he
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #2 Skrevet 15. juni 2012 Hehe! Er nok ikke samme glansen i det i dag! Husker det godt, det var så koselig:) Noen barnehager lar barna få lime lekre glansbilder på ark vet jeg. La merke til at de hadde slike jeg ønsket som liten, store engler og store jenter/gutter. Sjelden vi fikk tak i slike, kostet vel såpass mye den gangen. Nå kjøper barnehagene digre bøker, hundrevis i ei;)
It's all about me Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2012 Hehe! Er nok ikke samme glansen i det i dag! Husker det godt, det var så koselig:) Noen barnehager lar barna få lime lekre glansbilder på ark vet jeg. La merke til at de hadde slike jeg ønsket som liten, store engler og store jenter/gutter. Sjelden vi fikk tak i slike, kostet vel såpass mye den gangen. Nå kjøper barnehagene digre bøker, hundrevis i ei;) Var vel det at jeg fant de samme bildene jeg selv hadde som gjorde utfallet her. Ja ja, jenta kommer iallfall til å kose seg med de. Så får jeg satse på at hun smitter sine venninner, som igjen drar hjem og maser på sine foreldre om å få de også, he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå