Gå til innhold

Fortelle på jobben?


mirr

Anbefalte innlegg

Noen som har sagt noe på jobben allerede? Jeg tenker å vente til etter sommerferien. Har en vanlig kontorjobb, ikke noe helseskadelig sånn sett.

Tenker mest på om magen kommer til å synes før jeg finner anledning til å fortelle om det selv (og at jeg ikke drikker på sommerfesten imorgen, hehe). Har en 4åring fra før, kjøpt hus for noen uker siden osv... Ikke lett å skjule dette her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 6+1 og har sagt det til sjefen min bare, de jeg jobber sammen med får vente til etter ferien tror jeg :P er ca 12 uker når jeg går på ferie :) så da lurer jeg på å vente til etter ferien, og kjøpe meg en sånn t skjorte med skriften: jeg er ikke feit, jeg er gravid. Heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte det til sjefen og to kolleger da jeg var ca 4 uker på vei :)

De vet at jeg har mistet 4 ganger før, så godt med litt støtte. Dessuten blir jeg mye borte pga oppfølging. Spent på om jeg klarer å holde det skjult for de andre på kontoret, jeg er jo aldri borte til vanlig... Men mannfolk er jo ikke like kjappe til å skjønne slike ting, da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som vet det på jobb til meg, jeg var sykmeldt en måned i forbindelse med prøverør og var åpen om det, da var det mange spente som venta på nyheter når jeg kom tilbake, så det var veldig naturlig å fortelle det da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...