Gå til innhold

Mannen har dritt ut sengen vår


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal jeg ta på strømpebukse?

 

Regner det ute, forresten?

Her har vi sol. Skal ta med helseteppet på tur så jeg kan ha forran vognen, slik at ikke solen steker babyen når den skal sove!

 

Da er det nesten bedre å bruke bilen altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faen meg sjuke hele gjengen! Synes dere skal gå å se til de stakkars barna deres nå!! Lærer dere barna deres sånn språk? Hva slags verdier gir dere dem tror dere? Neper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sliten og syns så synd på meg selv. Har gjort husarbeid hele dagen og svart på 120 innlegg på BIM... Duste mann

 

Ja tror han er utro, som driter sånn. Ring barnevernet og nekt han samvær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg ta på strømpebukse?

 

Regner det ute, forresten?

Her har vi sol. Skal ta med helseteppet på tur så jeg kan ha forran vognen, slik at ikke solen steker babyen når den skal sove!

 

Da er det nesten bedre å bruke bilen altså.

Bilen kosta jo bare 740.000 og jenta på 2 år sitter i fremovervendt sete som vi kjøpte på finn.no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg ta på strømpebukse?

 

Regner det ute, forresten?

Her har vi sol. Skal ta med helseteppet på tur så jeg kan ha forran vognen, slik at ikke solen steker babyen når den skal sove!

 

Da er det nesten bedre å bruke bilen altså.

Bilen kosta jo bare 740.000 og jenta på 2 år sitter i fremovervendt sete som vi kjøpte på finn.no!

 

Det der er bare grusom lesning. BRUKT barnesete?!? Du kunne i hvertfall ha kjøpt et til 4550,- med isofix!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg ta på strømpebukse?

 

Regner det ute, forresten?

Her har vi sol. Skal ta med helseteppet på tur så jeg kan ha forran vognen, slik at ikke solen steker babyen når den skal sove!

 

Da er det nesten bedre å bruke bilen altså.

Bilen kosta jo bare 740.000 og jenta på 2 år sitter i fremovervendt sete som vi kjøpte på finn.no!

 

Det der er bare grusom lesning. BRUKT barnesete?!? Du kunne i hvertfall ha kjøpt et til 4550,- med isofix!!!

Isofix? Er ikke det bare til bakovervendte seter? Er jo på tur med verdens fineste søtaste prinsesse hele tiden, og hun bare spyr og spyr. Igår kjørte vi hele 3 mil, og vi så ikke noen annen vei enn å snu henne. Vi har gitt henne postafen bilsyktabeletter, saft, yoghurt.. Ingenting hjalp!

Også sitter hun jo med bena oppetter ryggen, og det må jo være så ubehagelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har så stygge BIFFGARDINER!!

 

Gynekologen mener de henger og blafrer rett under jodleknappen.

 

What to do???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så stygge BIFFGARDINER!!

 

Gynekologen mener de henger og blafrer rett under jodleknappen.

 

What to do???

 

Du er sikkert over 30 år og det er sånn som skjer når man er gammel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patetiske dib damer som sitter her med alle disse innleggene deres! Kryp tilbake under steinene dere kom ut fra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg ta på strømpebukse?

 

Regner det ute, forresten?

Her har vi sol. Skal ta med helseteppet på tur så jeg kan ha forran vognen, slik at ikke solen steker babyen når den skal sove!

 

Da er det nesten bedre å bruke bilen altså.

Bilen kosta jo bare 740.000 og jenta på 2 år sitter i fremovervendt sete som vi kjøpte på finn.no!

 

Det der er bare grusom lesning. BRUKT barnesete?!? Du kunne i hvertfall ha kjøpt et til 4550,- med isofix!!!

Isofix? Er ikke det bare til bakovervendte seter? Er jo på tur med verdens fineste søtaste prinsesse hele tiden, og hun bare spyr og spyr. Igår kjørte vi hele 3 mil, og vi så ikke noen annen vei enn å snu henne. Vi har gitt henne postafen bilsyktabeletter, saft, yoghurt.. Ingenting hjalp!

Også sitter hun jo med bena oppetter ryggen, og det må jo være så ubehagelig!

 

Har du prøvd ferbers metode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så stygge BIFFGARDINER!!

 

Gynekologen mener de henger og blafrer rett under jodleknappen.

 

What to do???

 

Du er sikkert over 30 år og det er sånn som skjer når man er gammel!

 

Tenk å komme med slike dømmende utsagn.. Nå synes jeg du skal roe deg et par hakk.

 

Til mamman: trener du? De fleste problemer forsvinner når en begynner å trene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange dumme innlegg.

Eier dere ikke jerne?????

 

Nei,eier ikke en jerne,men hjerne har jeg... ;)

 

Jeg tror kaaaaanskje det var ment som en spøk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TYPISK DIB-SVAR! Folk her inne kan ikke ha det bra med seg selv som må rakke ned på andre heeeele tiden. Dårligmoralarmen går. Ring barnevernet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest UndrendeUllteppe

Jeg har 65 kroner å fø familien på fem for i tre uker. Hvordan skal jeg klare meg? Har dere tips til middag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 65 kroner å fø familien på fem for i tre uker. Hvordan skal jeg klare meg? Har dere tips til middag?

 

Det er da mye mer enn hva jeg har til vanlig, og jeg er alenemor med 7 barn, 3 bikkjer og 2 katter også, så det burde gått helt fint!!!

 

Dessuten får du vel støtte fra NAV??

 

Eller:

 

Fatter ikke hvordan folk kan få barn når ikke de har økonomi til det!! Barn er ikke en menneskerett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo nettopp så jeg tisset litt. Kan jeg være gravid? Bør jeg ringe føden?

 

Typisk førstegangs!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å ha siste ordet.

Så her kommer det.

 

Tam-taaa!

 

 

Du høres deprimert ut. Ta kontakt med nærmeste helsesøster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om alle bøyer knærne og ler litt liksom(husk å ha på zebratruse) så vil alle problemer forsvinne. Om problemene fremdeles eksisterer så har dere ikke drukket nok hyllebærsaft. Da må dere drikke dette og i tillegg ha neslesuppe til kvelds. Det viktigste er å få skiftet fra zebratruse til sametruse før mannen har dretet. Ellers går det rett på lakenet. Og når du våkner vil du ikke huske hvor du har glemt bilen din, datteren din på 14 er gravid (og du synes det er helt greit fordi hun ikke fikk morsmelk eller hadde reima) og svigermor står utenfor med vaskebøtta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i alle fall glad, for jeg er såååå mye penere enn Tone Damli Aaberge og jeg har i alle fall INGEN grunn til å være sjalu! Ja, kanskje hun tjener mange millioner i året, men hun har i alle fall ikke gjort noe for å fortjene det! I motsetning til meg, som er utdannet barne-og ungdomsarbeider og faktisk jobber for penga!

 

Og uansett er det mangel på folkeskikk å lese sladder om kjendiser altså! Skulle tro voksne mennesker som dere skjønte det av dere selv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...