Gå til innhold

Mannen har dritt ut sengen vår


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan noen sjekke denne bloggen og si hva dere mener om layouten og silikonpuppene? Er ikke hun dama bare vakrest i verden? Selv etter å ha født 5 unger!

 

Www.undrendeullteppedetermeghemmeligsexy.blogg.com

 

Det må være en stavefeil, kommer ikke inn ;)

 

Haha, noen som glemte anonymknappen???

 

Haha har du ikke sjekket linken?

 

Jeg kom fint inn! Du må bare ta vekk mellomrommene og føye til xxxsex på slutten, så vips! Der står selveste undrendeullteppe i Evas drakt med struttepupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HVOR I HELVETE ER VASKEPULVERET MITT?!?

 

Jeg kan "se". Har du sjekket vaskeromet? Hørt jeg har emner, så jeg tror det er der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Kan noen sjekke denne bloggen og si hva dere mener om layouten og silikonpuppene? Er ikke hun dama bare vakrest i verden? Selv etter å ha født 5 unger!

 

Www.undrendeullteppedetermeghemmeligsexy.blogg.com

 

Det må være en stavefeil, kommer ikke inn ;)

 

Haha, noen som glemte anonymknappen???

 

Haha har du ikke sjekket linken?

 

Jeg kom fint inn! Du må bare ta vekk mellomrommene og føye til xxxsex på slutten, så vips! Der står selveste undrendeullteppe i Evas drakt med struttepupper.

 

Brølflirer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVOR I HELVETE ER VASKEPULVERET MITT?!?

 

Jeg kan "se". Har du sjekket vaskeromet? Hørt jeg har emner, så jeg tror det er der!

 

Finner det ikke:( Tror du det går greit å bruke morsmelkerstatning istedet? MÅ få vaska katta mi.. Ho er full av vaniljekrem:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVOR I HELVETE ER VASKEPULVERET MITT?!?

 

Jeg kan "se". Har du sjekket vaskeromet? Hørt jeg har emner, så jeg tror det er der!

 

Finner det ikke:( Tror du det går greit å bruke morsmelkerstatning istedet? Må få vaska katta mi.. Ho er full av vaniljekrem:(

 

Du høres veldig ung ut.

 

Husker da jeg også var førstegangs, skulle på død og liv vaske vaniljekremen av katta. Nå er jeg LITT mer erfaren, 57 og andregangs.

 

Synes førstegangsfødende er så IRRITERENDES.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer til å vekke hele distriktet av latterbrølene mine her!

 

Fantastisk tråd.. Oppsummerer alt det deilige som renner inn her gjennom årene :D :D :D Oh the memories

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVOR I HELVETE ER VASKEPULVERET MITT?!?

 

Jeg kan "se". Har du sjekket vaskeromet? Hørt jeg har emner, så jeg tror det er der!

 

Finner det ikke:( Tror du det går greit å bruke morsmelkerstatning istedet? Må få vaska katta mi.. Ho er full av vaniljekrem:(

 

Du høres veldig ung ut.

 

Husker da jeg også var førstegangs, skulle på død og liv vaske vaniljekremen av katta. Nå er jeg LITT mer erfaren, 57 og andregangs.

 

Synes førstegangsfødende er så IRRITERENDES.

 

Skal jeg bare la det være på da? Herregud - hun ser jo ut som en forbanna skolebolle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en enslig mor ta med seg en mann hjem i går, selv om hun er registrert som alenemor på Nav.

Jeg tok med meg teleskopet, kamera, notatblokk, hansker og støvkost, og skaffet alle nødvendige bevis for saken.

Slapp av jenter! Hun slipper ikke unna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Di som kan "se".. Hvorfor kunne du ikke forutsett at mannen til hi kom til å drite?? Og advart henne?

Ærlig talt! Litt medmenneskelighet kan man ha. Klarsyn eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Er det noen som kan se over planen vår for å sjekke at ungene ikke får panikk om vi vekker dem midt på natta med varme og røyk og får dem til å klatre ned brannstigen fra andre etasje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Di som kan "se".. Hvorfor kunne du ikke forutsett at mannen til hi kom til å drite?? Og advart henne?

Ærlig talt! Litt medmenneskelighet kan man ha. Klarsyn eller ikke.

 

Enig! Selv om jeg fikk 80 000 igjen på skatten, har verdens bete mann, to prakteksemplarer av noen avleggere og villa på Oslos beste vestkant betyr det ikke at jeg går rundt og SKRYTER av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, han kan jo ikkje ha ei billiseng fra Ikea!

Nu skal de bruk minst 75.000 fra sparekontoen på å kjøp ei ny seng, MEN d e enda minst 600.000 igjen så de skal bruk på å kos sæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest UndrendeUllteppe

Di som kan "se".. Hvorfor kunne du ikke forutsett at mannen til hi kom til å drite?? Og advart henne?

Ærlig talt! Litt medmenneskelighet kan man ha. Klarsyn eller ikke.

 

Enig! Selv om jeg fikk 80 000 igjen på skatten, har verdens bete mann, to prakteksemplarer av noen avleggere og villa på Oslos beste vestkant betyr det ikke at jeg går rundt og SKRYTER av det!

 

 

Æææhææhææ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan se over planen vår for å sjekke at ungene ikke får panikk om vi vekker dem midt på natta med varme og røyk og får dem til å klatre ned brannstigen fra andre etasje?

 

I'm on it. Har du kjøpt majones?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sandyBay1

Hælvete....jeg ler så jeg griner her jenter. Vært i møkkahumør i hele dag, men denne tråden fikset det. Yeeey ★☆★

 

God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Er det noen som kan se over planen vår for å sjekke at ungene ikke får panikk om vi vekker dem midt på natta med varme og røyk og får dem til å klatre ned brannstigen fra andre etasje?

 

I'm on it. Har du kjøpt majones?

 

Nei...jeg har bare hjemmelaget, trodde kjøpings var helt harry?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hælvete....jeg ler så jeg griner her jenter. Vært i møkkahumør i hele dag, men denne tråden fikset det. Yeeey ★☆★

 

God natt

 

Har lest i hele dag, men skjønte ikkje før no ka som va meininga. No sitt æ å flir så æ har ont i magen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan se over planen vår for å sjekke at ungene ikke får panikk om vi vekker dem midt på natta med varme og røyk og får dem til å klatre ned brannstigen fra andre etasje?

 

I'm on it. Har du kjøpt majones?

 

Nei...jeg har bare hjemmelaget, trodde kjøpings var helt harry?

 

Det er da vel for faen ikke noe galt med å være harry?!? Skal jeg liksom ta av meg ballerina skoa, thightsen og tunikaen for å være god nok for deg? Ta deg en bolle! Forbanna møkkakjærring. Sikkert nordlending!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lar bare babyen min på 8 mnd bade alene jeg. Hører jo om det blir stillt på badet, og jeg er jo innom for å sjekke ca. hvert 3 minutt slik at det går bra. Er jo ikke mer enn 40 cm vann i badekaret og vi har dusjmatte, så er ingen fare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Er det noen som kan se over planen vår for å sjekke at ungene ikke får panikk om vi vekker dem midt på natta med varme og røyk og får dem til å klatre ned brannstigen fra andre etasje?

 

I'm on it. Har du kjøpt majones?

 

Nei...jeg har bare hjemmelaget, trodde kjøpings var helt harry?

 

Det er da vel for faen ikke noe galt med å være harry?!? Skal jeg liksom ta av meg ballerina skoa, thightsen og tunikaen for å være god nok for deg? Ta deg en bolle! Forbanna møkkakjærring. Sikkert nordlending!!

 

Hahaha jaaaa det er jeg! :D

 

Men nå er det visst natt for min del, må se til at ingen dritt her i løpet av natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg ta på strømpebukse?

 

Regner det ute, forresten?

Her har vi sol. Skal ta med helseteppet på tur så jeg kan ha forran vognen, slik at ikke solen steker babyen når den skal sove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lar bare babyen min på 8 mnd bade alene jeg. Hører jo om det blir stillt på badet, og jeg er jo innom for å sjekke ca. hvert 3 minutt slik at det går bra. Er jo ikke mer enn 40 cm vann i badekaret og vi har dusjmatte, så er ingen fare!

 

Trenger jo ikke å være hysterisk heller. Men du bruker vel ikke såpe i vannet? Så små barn kan DØ av det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...