Gå til innhold

Mannen har dritt ut sengen vår


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest UndrendeUllteppe

Og så må du huske å teste tidligst mulig da, ellers er det ingen sak å tyde strekene!

 

Har du hatt luft i magen, halsbrann og hodepine, er den garantert positiv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ingen som har dødd av å ikke ta vaksine!! Så dere må ikke finne på å gi vaksine for det er dødsfarlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så må du huske å teste tidligst mulig da, ellers er det ingen sak å tyde strekene!

 

Har du hatt luft i magen, halsbrann og hodepine, er den garantert positiv!

 

Nei, nei, nei. I tillegg til dysleksi, er jo dette KLASSISKE bivirkninger etter trippelvaksinen! Om den også kan føre til graviditet... vel, ingenting overrasker meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Og så må du huske å teste tidligst mulig da, ellers er det ingen sak å tyde strekene!

 

Har du hatt luft i magen, halsbrann og hodepine, er den garantert positiv!

 

Nei, nei, nei. I tillegg til dysleksi, er jo dette KLASSISKE bivirkninger etter trippelvaksinen! Om den også kan føre til graviditet... vel, ingenting overrasker meg!

 

Åh herregud, er det derfor hunden min har innbilt svangerskap? Fikk vaksine i mai! Begynner å vise tegn til autisme og flass også. Hva skal jeg gjøreee?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med familieværnkontoret. De kan sikkert hjelpe. Hvis ikke han slutter må du kaste han ut. Har dere barn? Få samvær kun med tilsyn. En far som ikke selv er tørr om natten kan ikke oppdra barn til å bli det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så må du huske å teste tidligst mulig da, ellers er det ingen sak å tyde strekene!

 

Har du hatt luft i magen, halsbrann og hodepine, er den garantert positiv!

 

Nei, nei, nei. I tillegg til dysleksi, er jo dette KLASSISKE bivirkninger etter trippelvaksinen! Om den også kan føre til graviditet... vel, ingenting overrasker meg!

 

Åh herregud, er det derfor hunden min har innbilt svangerskap? Fikk vaksine i mai! Begynner å vise tegn til autisme og flass også. Hva skal jeg gjøreee?

 

Har han fått astma? Da er det vaksinen. Min hund fikk ADHD etter vaksine.

Jævla slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så må du huske å teste tidligst mulig da, ellers er det ingen sak å tyde strekene!

 

Har du hatt luft i magen, halsbrann og hodepine, er den garantert positiv!

 

Nei, nei, nei. I tillegg til dysleksi, er jo dette KLASSISKE bivirkninger etter trippelvaksinen! Om den også kan føre til graviditet... vel, ingenting overrasker meg!

 

åh herregud, er det derfor hunden min har innbilt svangerskap? Fikk vaksine i mai! Begynner å vise tegn til autisme og flass også. Hva skal jeg gjøreee?

 

Huff, jeg vet faktisk ikke, men jeg ble bare så utrolig inspirert igjen, jeg nå. Så veldig, veldig, veldig inspirert.

 

Tror jeg må lage en ny tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må ikke vaksinere hundene deres. Herregud for noen kjærringer dere er. Jeg har en venn som kan finne dere via ip adressene deres altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn går det når ikke dere opprettholder sexlivet! Stakkars mannen må jo få "tømt" seg på en eller annen måte... Jeg hadde aaaaldri klart å gått så lenge uten sex! Har dere ikke behov?

 

Det går jo an å gi han en Northug innimellom..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Kan noen sjekke denne bloggen og si hva dere mener om layouten og silikonpuppene? Er ikke hun dama bare vakrest i verden? Selv etter å ha født 5 unger!

 

Www.undrendeullteppedetermeghemmeligsexy.blogg.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Northug?

En langrennstav i ræva?

 

Haha, kanskje det går an også! Nei, refererer til å gi mannen en hjelpende hånd.. Google paradise hotel og Petter Northug.

 

Og NEI jeg ser ikke på slike søppelprogram, for da hadde jeg jo vært en dårlig mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje mannen din lider av kiss/kidd- syndromet? Eller at han var så frustrert fordi han ikke visste om alle andre på østlandet skulle ha på seg strømpebukse i 20 varmegrader?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha....jeg ler som bare det!!!

 

Jeg er så innmari glad for at jeg har en mann som ikke driter i senga, som tar oppvasken, leker med de to perfekte barna våre som vi er så glade i, kjøper blomster til meg hver uke, elsker mine foreldre og jeg elsker min svigerfamilie....åååhh...jeg er bare så lyyyyykkkelig når jeg leser her på Dib assa.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen sjekke denne bloggen og si hva dere mener om layouten og silikonpuppene? Er ikke hun dama bare vakrest i verden? Selv etter å ha født 5 unger!

 

Www.undrendeullteppedetermeghemmeligsexy.blogg.com

 

Haha, noen som glemte anonymknappen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, dere er så dumme alle sammen!! Er det virkelig INGEN som skjønner at dette er en tulletråd??!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Kan noen sjekke denne bloggen og si hva dere mener om layouten og silikonpuppene? Er ikke hun dama bare vakrest i verden? Selv etter å ha født 5 unger!

 

Www.undrendeullteppedetermeghemmeligsexy.blogg.com

 

Haha, noen som glemte anonymknappen???

 

Haha har du ikke sjekket linken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha....jeg ler som bare det!!!

 

Jeg er så innmari glad for at jeg har en mann som ikke driter i senga, som tar oppvasken, leker med de to perfekte barna våre som vi er så glade i, kjøper blomster til meg hver uke, elsker mine foreldre og jeg elsker min svigerfamilie....åååhh...jeg er bare så lyyyyykkkelig når jeg leser her på Dib assa.....

 

Å, det var HAN jeg hadde meg med på lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen sjekke denne bloggen og si hva dere mener om layouten og silikonpuppene? Er ikke hun dama bare vakrest i verden? Selv etter å ha født 5 unger!

 

Www.undrendeullteppedetermeghemmeligsexy.blogg.com

 

Det må være en stavefeil, kommer ikke inn ;)

 

Haha, noen som glemte anonymknappen???

 

Haha har du ikke sjekket linken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...