Gå til innhold

Mannen har dritt ut sengen vår


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva betyr HI og IKM ? Og nå er nabokatten på verandaen igjen.Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jævla svigermor som var så frekk at hun så på barnebarnet sitt uten og spørre MEG først. Makan til drittkjærring assa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da takker jeg for meg! Tenk å henge ut mannen sin sånn. Dette skal jeg fortelle til mannen din, for jeg vet hvem du er nemmelig!

Hade bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hun der Anonym bruker hun diskuterer jo med seg selv hele tiden. Hun må jo være schizhofren eller noe. Og hun kan umulig ha mye å finne på. Ser hun har skrevet over 145 000 innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Vet dere hva?! Makan til frekke, sure, bitre, usikre og egoistiske drittkjerringer skal man lete lenge etter! Skal ikke mannen få gjøre EN eneste feil uten at han skal henges ut på nettet!? Jeg skal sjekke ip-adresseadressene deres og anmelde dere til familievernkontoret! Og for øvrig takker jeg herved for meg, min tid på dette kjefteforumet er OVER!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes HI skal prøve ferbers metode på mannen sin. La han holde på i 5 minutter, gå inn - tørk opp, 5 minutter til og gjenta - til slutt skjønner han at det blir lite sex av sånt og at nabokatta må ha mat klokka 5.

 

Nå blir jeg vel drept.

 

Er du gal.... det er jo misshandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det nok. Jeg melder meg ut av forumet, HULK!

Hvordan gjør man det forresten?

 

Kommer aldri tilbake!

 

(det jeg ikke vet nå er at jeg kommer svært sterkt tilbake om to dager når fanklubben min her inne har sørget og tryglet akkurat så mye jeg ville de skulle gjøre.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det nok. Jeg melder meg ut av forumet, HULK!

Hvordan gjør man det forresten?

 

Kommer aldri tilbake!

 

(det jeg ikke vet nå er at jeg kommer svært sterkt tilbake om to dager når fanklubben min her inne har sørget og tryglet akkurat så mye jeg ville de skulle gjøre.)

 

Flott! Endelig. Og kom aldri tilbake din bi-polare lystløgner!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det nok. Jeg melder meg ut av forumet, HULK!

Hvordan gjør man det forresten?

 

Kommer aldri tilbake!

 

(det jeg ikke vet nå er at jeg kommer svært sterkt tilbake om to dager når fanklubben min her inne har sørget og tryglet akkurat så mye jeg ville de skulle gjøre.)

 

Flott! Endelig. Og kom aldri tilbake din bi-polare lystløgner!!

 

Å, uke bry deg om de!! De er bare misunnelige.

DRA TIL HELVETE!! Det er din skyld anonym om hun tar livet av seg nå!

Vær så snill å ikke bru deg om de slemme anonym!

<3 <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så irritert over slike rasistiske innlegg! Det må da gå ann å bruke hue litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange dumme innlegg.

Eier dere ikke jerne?????

 

Nei,eier ikke en jerne,men hjerne har jeg... ;)

 

Forstod du ikke at jerne var en parodi. Etter jernteppe-tråden? ;)

 

Hun forstod den ikke.. haha.. flere som synes hun var dum som ikke forstod?? Pøs på med kommentarer her nå!!

 

I alle dager for et barnslig svar..

Nei, jeg syns ikke hun var dum her. Må vel heller si det er du som er litt dum som egger opp til drittslenging?? "pøs på med kommenterer her nå" ? Hva pokker betydde det?

 

Ja, sjempedom!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er en senreaksjon.

Han ble trillet fremovervendt og sov med helseteppe foran åpningen som barn.

Han ble livredd en gang han våknet. Men han hadde forstoppelse som baby.

Og i dag husket underbevisstheten episoden og han har dessverre ikke lenger forstoppelse.

 

 

Psykolog.

 

 

Helt klart noe i det du sier...men du tror ikke det kan være at magen plutselig huska at moren hans ga mme som ikke var akkurat 70 grader når hun blandet den?

 

Men hallooooo! Alle vet da at amming er det beste! Hvis du,HI, ikke hadde insistert på å avvenne mannen så tidlig, hadde han sikkert ikke hatt dette problemet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sikkert drukket for mye FUN saft! Alle vet jo at det er grisefarlig, folk dauer jo som fluer av det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har gjort en kollega gravid. Tror dere han er utro?

 

Nei, men han har sikkert tatt den der vaksina:( Bæsjing i senga er en av de vanligste bivirkningene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har gjort en kollega gravid. Tror dere han er utro?

 

Nei, men han har sikkert tatt den der vaksina:( Bæsjing i senga er en av de vanligste bivirkningene!

 

 

 

Haha! Ler av alle som er vaksinert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg hovedinnlegger, men jeg ble så himla INSPIRERT til skrive et nytt innlegg jeg nå.

 

Inspirert: HVORDAN vaskepulver bør jeg velge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbroken

Jeg hadde eggløsning den 15 mai, og hadde sex hvor jeg satt øverst 3/4 av tiden den 24 mai kl 23.14.56.

 

Nå har jeg tisset tre ganger etter middag og vært sinna på katten flere ganger.

 

Er jeg gravid????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg hovedinnlegger, men jeg ble så himla INSPIRERT til skrive et nytt innlegg jeg nå.

 

Inspirert: HVORDAN vaskepulver bør jeg velge?

 

Herreminhatt, vor har du lert å skrive? Vet du ikke engang att det hetter HVEM vaskepullver???

 

Om du ska klare deg her inne, må du i det minste lere deg rett skriving!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde eggløsning den 15 mai, og hadde sex hvor jeg satt øverst 3/4 av tiden den 24 mai kl 23.14.56.

 

Nå har jeg tisset tre ganger etter middag og vært sinna på katten flere ganger.

 

Er jeg gravid????

 

Ja, akkurat sånn var det med meg også! Men det er ikke han som er faren. Men ta en test du og legg ut bilde, så skal jeg finne frem forstørrelsesglasset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg hovedinnlegger, men jeg ble så himla INSPIRERT til skrive et nytt innlegg jeg nå.

 

Inspirert: HVORDAN vaskepulver bør jeg velge?

 

Herreminhatt, vor har du lert å skrive? Vet du ikke engang att det hetter HVEM vaskepullver???

 

Om du ska klare deg her inne, må du i det minste lere deg rett skriving!

 

Jeg har faktisk dysleksi, fikk det da jeg ble vaksinert som baby! Føles bare Så bortkasta nå da, siden ingen voksne i Norge revaksinerer seg lissom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...