Gå til innhold

Mannen har dritt ut sengen vår


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest UndrendeUllteppe

Vedder på at HI hadde fått helt andre svar av dere din-moraliserer hvis det var dama som hadde dritt seg ut og ikke mannen!!!

 

Hahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for å skremme deg, men det skjedde med søsteren til kusinen til biomoren til eksstemoren min sin oldemor sitt bonusbarn, som nå er dø, og han var utro. Tror ikke han brukte reima da han var liten. Mulig frostskader som har ført til varige men psykisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen sagde akkurat av seg foten. Ringe legevakten?

 

Makan for et teit spm å stille her inne.. Hørt om google? Synes du er for hysterisk, legevakta kommer bare til å le av deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ingen at denne tråden bare er en april snar!?

Stakkars barna deres som har sånne mødre som dere som ikke gjør noe annet enn å sitte her inne..ikke rart mennene deres er utro! Noe dere forsåvidt burde skjønnt han kom til å være da dere ble sammen me han...for folk forandrer seg jo ikke! Dere skulle ikke hatt låv til å få barn dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig gjort å gjøre narr av drittmannen til hi. Dere er herved rapportert alle sammen!!

 

til poletiet da? Jaja.. er klar for en lensmann på døra mi, må bare farve håre palestina blondt først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

he he helt utrolig at dette er gjengen som i følge en annen tråd gjennomsnittlig har en halv mill. på sparekontoen.

 

 

forøvrig har jeg sokker med prikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren. Skal man komme med sånne personangrep kan man i det minste stå for det, og ikke gjemme seg bak anonymknappen på den måten. Djjjiieeéses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren. Skal man komme med sånne personangrep kan man i det minste stå for det, og ikke gjemme seg bak anonymknappen på den måten. Djjjiieeéses!

 

Daaa, man er da like anonym selv med nick vel!!!

 

;)

Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bare venter jeg på slimproppen, deretter skal jeg ut på tokt og ta bilde av alle de som har teppe over vogna, for så å melde dem til barnevernet!

Hvis mannen finner bilen da, som jo ikke var i den andre garasjen der den første var istad,- er det noen som "ser" her som kan finne mannen min?

 

Denne historien og den med sametrusa må noen som gidder finne linken til slik at de som ikke har lest de får gjøre det.

 

 

Burde egentlig gitt ut en bok med Dibs beste tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren. Skal man komme med sånne personangrep kan man i det minste stå for det, og ikke gjemme seg bak anonymknappen på den måten. Djjjiieeéses!

 

Daaa, man er da like anonym selv med nick vel!!!

 

;)

Hehe

Jammen, det finns da bare EN anonym her inne. Hvor mange ganger må jeg si det?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bare venter jeg på slimproppen, deretter skal jeg ut på tokt og ta bilde av alle de som har teppe over vogna, for så å melde dem til barnevernet!

Hvis mannen finner bilen da, som jo ikke var i den andre garasjen der den første var istad,- er det noen som "ser" her som kan finne mannen min?

 

Denne historien og den med sametrusa må noen som gidder finne linken til slik at de som ikke har lest de får gjøre det.

 

 

Burde egentlig gitt ut en bok med Dibs beste tråder.

 

Finner bare Zebratrusetråden...

 

http://www.klikk.no/...38883902-redir/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bare venter jeg på slimproppen, deretter skal jeg ut på tokt og ta bilde av alle de som har teppe over vogna, for så å melde dem til barnevernet!

Hvis mannen finner bilen da, som jo ikke var i den andre garasjen der den første var istad,- er det noen som "ser" her som kan finne mannen min?

 

Denne historien og den med sametrusa må noen som gidder finne linken til slik at de som ikke har lest de får gjøre det.

 

 

Burde egentlig gitt ut en bok med Dibs beste tråder.

 

Finner bare Zebratrusetråden...

 

http://www.klikk.no/...38883902-redir/

 

 

Nope! Her er samtrusa også! http://www.klikk.no/...36683424-redir/

 

Enjoy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gidder jeg ikke å lese om.

Hadde han sametruse på når han dritt ut senga hi?

 

Nei, han brukte Zzzzebratrusa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes HI skal prøve ferbers metode på mannen sin. La han holde på i 5 minutter, gå inn - tørk opp, 5 minutter til og gjenta - til slutt skjønner han at det blir lite sex av sånt og at nabokatta må ha mat klokka 5.

 

Nå blir jeg vel drept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan altså ikke spørre om nåe her inne lenger. DA KOMMER DIB-poletie å tar oss. Rævhengklubb altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...