Gå til innhold

Kunne godt tenkt meg at tia bare hadde hoppet 3-4 uker fremover...


hjerter4

Anbefalte innlegg

virker så utroooolig lenge til 10-12 uke :S

 

Heldigvis er det sommer og (forhåpentligvis) mange fine soldager i vente :D

 

Gratulere til alle som er her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnneS

Enig ;)

Heldigvis er hele neste uke fullbooka med morro ting, så plutselig er jeg 7 uker på vei :) Gjelder bare å holde seg opptatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, keg bor i trøndelag, så kan se langt etter sommern! :P

Men med et par uker i Frankrike kan det hjelpe... :P Håper bare kvalmen holder seg borte går det nok i grei fart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Jeg er bare 4+3 så det virker uendelig lenge til uke 12;) Men jeg er glad det er sommer, for da går som regel dagene litt fortere enn mørkeste vinteren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Samme forhold her i Tromsø, Ele, men 10 grader er alltid bedre enn -10 :)

 

Fint tid å gå rundt med en hyggelig hemmelighet på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vert fint fint,med at lite hopp inn i fremiden ja :) Er bare litt over 4 uker å er sykt spendt først på uke 7 da er det tidlig UL da sies det om alt ser fint ut da så er sjansen veldig stor for at det vil gå fint resten...

 

Krysser fingre å tær for alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vert fint fint,med at lite hopp inn i fremiden ja :) Er bare litt over 4 uker å er sykt spendt først på uke 7 da er det tidlig UL da sies det om alt ser fint ut da så er sjansen veldig stor for at det vil gå fint resten...

 

Krysser fingre å tær for alle :)

 

Er det uke 7 allerede? Tror jeg skal syte meg til det.. mistet sist i sa, og er litt på tuppa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler også at tiden går uendelig sent. De siste ukene har det egentlig bare vært en fordel siden jeg har eksamen om noen dager, og tiden før eksamen går alltid ekstremt fort. Reiser på ferie i to uker på fredag så da håper jeg at det hjelper med å fremskynde tiden litt:) Ellers ser jeg for meg at juli kommer til å gå evig sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg at tiden frem til starten av juli går tregest! Skal ha fri de tre siste ukene i juli, og om alt går bra (bank i bordet!) så er man sånn ca forbi den magiske grensen etter sommerferien. Blir bra å fortelle, for enn så lenge er jeg en ufattelig treg medarbeider ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) med spire!

Er så enig!! Jeg er akkurat 5 uker i dag, og skal på tidlig ultralyd på tirsdag....får litt ekstra oppfølging etter sa forrige syklus.

 

Kjenner jeg engster meg litt ja, og teller virkelig dager til jeg er 12 uker..

 

Bare to uker igjen, så har jeg 4 uker ferie...gleder meg!! Og når jeg kommer hjem fra ferie er jeg nesten 13 uker, og da kan man jo kanskje begynne å fortelle :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tidlig vises det på en test? I følge kalkulator her inne er jeg 3+1.. Men er vel for tidlig og teste enda? :( Eneste symptomer som evt er kommet er trøtthet, kan sove hele dagen .. Og etter og ha vert på jobb er jeg helt ødelagt :(

Går og håper at testen skal vere positiv, for er skikkelig klar for en liten en no :)

 

Gratulerer så masse til dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tidlig vises det på en test? I følge kalkulator her inne er jeg 3+1.. Men er vel for tidlig og teste enda? :( Eneste symptomer som evt er kommet er trøtthet, kan sove hele dagen .. Og etter og ha vert på jobb er jeg helt ødelagt :(

Går og håper at testen skal vere positiv, for er skikkelig klar for en liten en no :)

 

Gratulerer så masse til dere alle :)

 

Jag fikk vite idag og jag er bare 3+6 dagar og de visa positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...