Gå til innhold

noen som tar ny test etter noen uker for å sjekke at den fortsatt er positiv?


stch85

Anbefalte innlegg

ja, jeg er litt paranoid :P men er jo sååå lenge til første kontroll hvor man får beskjed om alt er bra, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnneS

Har nok ikke gjort det nei :) Etter det jeg har lest her inne så får man jo positiv test i mange uker etter sa/ma også, så da vet man jo ikke mer likevel ;) Jeg tenker bare at jeg må jobbe med meg selv for å skyve bekymringene bakerst i bevisstheten og fokuserer på å tenke positivt :) Blir like glad for hver morgen jeg tar en ny folat-tablett på brettet mitt, for det betyr en dag nærmere 2. Trimester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg har ikke gjort det jeg heller, (enda) men jeg får vel prøve å la være, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt ny test, men det var med ukeindikator. Testet positivt så tidlig, så begynte å lure om jeg var lengre på vei enn jeg trodde. Tok også mange flere tester samme dag etter første positive, for å "dobbelsjekke" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trippel sjekket, fordi jeg ikke hadde symptomer, ikke var jeg kvalm, ikke sliten, ikke trett, ikke ditt og heller ikke datt... jeg tok test på 2 uker, 4 uker og 6 uker, var hos legen i uke 7, tok ultralyd privat i uke 11.... osv !!!

barnet/graviditeten er så ønsket hos oss begge, at jeg var redd for at kroppen bare spilte meg ett puss.... kunne ikke tro det var sant!

er nå i uke 36, og mini sparker meg snart i filler.... babygymmen står klar, bare han kan komme ut nå, så skal han få sparke det han vil !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok tester et ukes tid frem til jeg var 4+3 jeg! Så tok jeg en test med ukeindikator når jeg trodde jeg var 5 uker på vei for å sjekke om hcg steg som det burde, og den viste 3+ uker som er det meste den testen kan vise, så da mener den jeg er 5+ uker på vei, da er jeg fornøyd, nå får jeg holde ut til ultralyd om 2-3 uker! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var akkurat det jeg tenkte på på vei hjem i bilen. Har nesten ikke noe symptomer, det er så uvirkelig ennå. Så her er det mulig det blir en sjekketest om noen dager ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første graviditet tok jeg 7 tester for å virkelig SE at jeg var gravid og denne gangen 4 hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Hehe, må le av meg selv nå. Etter å ha fulgt med på denne tråden i dag fikk jeg lyst til å bruke opp den siste billigtesten jeg hadde for gøy :P Har jo ikke testet på nesten 14 dager. Teststreken ble knall-lilla og så og si like mørk som kontrollstreken. Jeg er nok veldig gravid ja! Hehe.

Endret av AnneS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en CB med ukeindikator akkurat den dagen jeg visste den skulle starte å vise 3+, bare for å se. Fikk raskt opp 3+ og klarer å slappe av og ta ting med ro. :) Samboeren synes også det er veldig stas å få se litt "bevis" i og med at han ikke kjenner noenting på kroppen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tok forrige onsdag en CB digital med ukeindikator som viste 1-2. Så tok jeg en ny i dag som viste 2-3 :)

Har bestilt enda en så jeg skal ta om en uke å håper den da viser 3+ :)

 

Er så lykkelig, og det er så morsomt å se at ukene går fremover og at HCG øker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...