Gå til innhold

BIM treff for oktober/november/desember termin


Anita-venter-nr-3

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har laget en facebook gruppe som heter "Vinterbarn 12/13", tenke om det var lettere å "samle" folk der? Iallefall veldig greit når en skal planlegge treff og avtale ting :-)

 

Gruppa er lukket, men jeg aksepterer alle og gjør alle til admin etterhvert...slik at alle kan akseptere de nye :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har laget en facebook gruppe som heter "Vinterbarn 12/13", tenke om det var lettere å "samle" folk der? Iallefall veldig greit når en skal planlegge treff og avtale ting :-) Gruppa er lukket, men jeg aksepterer alle og gjør alle til admin etterhvert...slik at alle kan akseptere de nye :-)

 

Finner ikke denne gruppen jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg forstår ikke hvorfor ikke...men har endret på innstilligene nå nettopp, så kanskje du finner den om du forsøker nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg forstår ikke hvorfor ikke...men har endret på innstilligene nå nettopp, så kanskje du finner den om du forsøker nå?

 

...jeg har forsøk å finne gruppen fra en annen sin FB-profil, og fant den ikke selv. Men ikke testet etter at jeg endret innstillingene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt bord på Harbour cafe kl 1900 onsdag 18 juli bordet står på bim gjengen ( Anita)! HAr opprettet en gruppe på face: bim vinter 12/13 Bare for å se om jeg fikk det til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at jeg fikk opprettet en gruppe på face! Ikke meningen å "ta over" ata.... Håper det er i orden!? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe...det er ikke noe problem! Jeg får uansett ikke "min" gruppe til å funke...

 

Men var inne å søkte på bim vinter 12/13....finner den ikke...? Hm... var akkurat slik med den gruppen jeg opprettet?!

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...det er ikke noe problem! Jeg får uansett ikke "min" gruppe til å funke... Men var inne å søkte på bim vinter 12/13....finner den ikke...? Hm... var akkurat slik med den gruppen jeg opprettet?! :-)

 

Har noen andre klart å finne bim vnter 12/13?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer faktisk på om vi må bli "venner" og så kan jeg invitere dere...men skal jeg gjøre det eller "anita"...? Ikke vits med to grupper? Om dere sender friend request til Therese Asheim så skal jeg putte dere i gruppa :-) Hvis "Anita..." heller har lyst, så si fra så sletter jeg den gruppen jeg har laget :-)

 

Helt greit for meg! Heter du Kjelby til mellomnavn?! Det er nok derfor ingen finner gruppene! VI må nok bli "venner" først! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kun Therese Asheim :-)

 

hahaha finner ikke deg engang jeg.... omg så talentlaus!!! hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha...det er det verste! Har ikke peiling, men skal sjekke på PCen senere i keld! Om dere skiver navnene deres her så skal jeg legge dere til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha...det er det verste! Har ikke peiling, men skal sjekke på PCen senere i keld! Om dere skiver navnene deres her så skal jeg legge dere til :-)

 

 

Inne på profilen min står det at alle kan søke om å bli venn med meg...så forstå ikke hva som skjer?!

 

Men det letteste er jo at dere sender meg en persnolig melding med navnet deres her inne, så søker jeg dere opp på FB og legger dere til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har laget en facebook gruppe som heter "Vinterbarn 12/13", tenke om det var lettere å "samle" folk der? Iallefall veldig greit når en skal planlegge treff og avtale ting :-) Gruppa er lukket, men jeg aksepterer alle og gjør alle til admin etterhvert...slik at alle kan akseptere de nye :-)

 

Send meg mail her inne med navnet dere, så legger jeg dere til som venn...og så inn i gruppen :-) Litt tungvint, men virker som om det er den eneste muligheten...? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Er det mange som kommer på onsdag på Harbour cafe kl 1900?! Dere som ikke har fått med seg at ata har opprettet gruppe på facen dere må sende melding til ata slik at hun kan legge dere til gruppen!! Hiv dere med dette blir kos!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Er det mange som kommer på onsdag på Harbour cafe kl 1900?! Dere som ikke har fått med seg at ata har opprettet gruppe på facen dere må sende melding til ata slik at hun kan legge dere til gruppen!! Hiv dere med dette blir kos!! :-D

 

Jepp, kom an! Nå er vi 8 stk i gruppa :-) Så dette blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei. Jeg har ei på 9 år og en på 5 år og har termin 23.november, er 33 år og kommer fra Sandnes, kanskje jeg hiver meg med en gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste treff er onsdag 15. august kl 19 på Alle Tiders på Sandnes :-)

 

Om du vil være med i FB gruppen så sende meg en personlig melding her inne med navnet ditt, så legger jeg deg til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her i Langgaten i Sandnes :-) Lett å finne, parker på ruten (gratis) og gå opp i gata...så ligger det ved siden av Ticket og Byoung sånn ca :-)

 

Er du med i FB gruppen Bamby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja eg finne det, er fra Sandnes, sikkert ikke langt fra Charles og de...eg bor jo i Stvr nå :) ja er med i gruppa!

 

Fine :-)

 

Flott du er i gruppa! Ja, ligger i samme området som Charles og de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vil gjerne finne meg en bim-gruppe nå som jeg venter nr 2. Har termin 19 oktober og venter ei lita jente. Har en gutt på 4 år fra før og har fortsatt treff med min første bim (nå bum) gruppe fra den gang etter 4,5 år sammen. Ja å bor på forus. Sender en melding til ata jeg ;) så prøver jeg å lure meg med på treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...