Gå til innhold

Blødninger


MartemusA

Anbefalte innlegg

Leste på barn i magen - uke for uke at ca 25% av alle gravide opplever en liten blødning i denne tiden.. Har noen av dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke enda, men har også lest noe slikt. Men hååååper jeg slipper, for jeg kommer til å få fullstendig panikk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter inn fra januar 2013.. Jeg blør dessverre nå, og har misa trua helt. Har time til legen i morgen, og kommer til å be om UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg fikk litt i dag når jeg var på do. Ikke noe i trusa eller på papiret, men så pittelitt i do. Var ute på en skogstur etterpå hvor jeg nok ble litt for ivrig opp bakken og ganske sliten, så tror det kan være grunnen til dette. Har lest at det er helt vanlig i alle fall :) ikke noe mer blod har det kommet heller, så satser på at jeg er en av de 25 prosentene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt brune/mørkrøde småblødninger de siste tre dagen nå. Er egentlig 5+4, men har ikke veldig trua på at det her har gått bra.. Har fått legetime i morgen. Noen som vet om fastlegen kan ta ultralyd eller må man til gynekolog på sykehuset? I såfall hvor lang tid pleier det å ta før man får time hos gynekolog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen blødninger her foreløpig. Håper veldig jeg slipper... Tror man må bli henvist av legen til UL i de aller fleste tilfeller, og at man kan komme til ganske raskt (på dagen) om det gjelder. LYKKE TIL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde blødninger et par ganger i mitt forrige svangerskap. Første gang i uke 8. fikk ultralyd begge gangene jeg hadde blødninger. Alt så bra ut på UL, vet ikke hva blødningene kom av men jordmoren sa det ikke var unormalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blødde i begge mine svangerskap - som begge endte veldig godt :) i første svangerskap blødde jeg 3 ganger, og ganske mye første gang. i andre svangerskap blødde jeg "bare" en gang, men det varte i over en uke...fullstendig panikk alle gangene, men det endte så bra så bra. kjenner maaaaange som har blødd i svangerskapet der det har gått bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for betryggende ord! Ble litt ekstra bekymret da jeg våknet i dag og puppene ikke var like ømme lenger heller, men har fremdeles et lite håp. Skulle det ha gått galt er det jo heldigvis bare å prøve på nytt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-....kan kanskje legge til at jeg tok en ny test i morges, og den var like knallpositiv som sist :) Noen andre som har bestilt seg legetime forresten? Jeg skal mandag neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...