Gå til innhold

Hvilke symptomer har dere damer på 1.tri?


*piami*

Anbefalte innlegg

Fra uke 6/7 til uke 12/13 har jeg hatt:

Større bryster, men ikke ømme, faktisk utrolig myke.
Utrolig trett og sliten, sovet opptil 12-13 timer pr døgn.
Generelt dårlig form.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, 2 store og snart 1 liten skrev:

Fra uke 6/7 til uke 12/13 har jeg hatt:

Større bryster, men ikke ømme, faktisk utrolig myke.
Utrolig trett og sliten, sovet opptil 12-13 timer pr døgn.
Generelt dårlig form.
 

Vet ikke hva som skjedde, var ikke ferdig å skrive.
Kvalm på ettermiddagen, særlig dager hvor jeg har gjort litt mer enn jeg burde gjøre.

Nå er jeg straks 14 uker på vei. Trett/slitenheten har gradvis forsvunnet i løpet av de 2 siste ukene.
Den dårlige formen og kvalmen har også gradvis forsvunnet i løpet av de 2 siste ukene. Var sist litt kvalm på torsdag, og håper det er over nå.
I går og i dag har jeg vært så god form at jeg til og med ble med mannen på fjelltur i formiddag. Deilig. Satser på at ettermiddagen blir like bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Herlig:) Her har det ikke klaffa enda. Hadde IKM på onsdag, men blødde mandag og tirsdag, ikke mye, men nok til at jeg kanskje tror det var fremskyndt mens. Så får prøve på nytt nå

Anonymkode: c6460...1af

masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kvalme fra ca. 5 uker til nå, 9+4 uker i dag. Kjenner kvalmen begynner å avta - var på sitt høyeste i forrige uke. Vonde og ømme bryst, som kommer og går for den del. Noen dager er verre enn andre. Skummelt, siden jeg er redd for å miste symptomene mine for tidlig. Hodepine som kommer og går, i dag våknet jeg med hodepine - jess. 

Murringer og strekksmerter nedentil - blødninger hver gang jeg går på do for nr 2, pga lettblødende livmorhals. 

Så og si alt som står i boka! Men da jeg fikk se lille knøttet sprelle og med et bankende hjerte forrige uke, ble plutselig alt dette så lite viktig. 2 uker igjen til jeg kan fortelle verden. 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er 5+3 og kun litt øm i bryster, kjenner det kun hvis jeg ligger på magen eller får en bamseklem av kjæresten. Føler meg veldig lite gravid siden jeg ikke er kvalm eller særlig trett slik som det virker at de fleste andre blir ganske raskt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...