Gå til innhold

Modningstegn eller noen som har født allerede?


trøndermamman87

Anbefalte innlegg

Er i uke 40+3 isdag. Hodet er festet. Sjekket modning i dag. Var ikke umoden, men heller ikke moden. Har masse sterke menssmerter, nedpress og kynnere.

Blir ikke satt i gang før evt 18 juni, og det er så lenge til

Håper på fødsel snart jeg.

 

De er gode tegner at de skal starte seg selv !!!! Jeg hadde de samme circa 4-7 dager før Nikolai var født...... men håper du trenger ikke å vente så lenge!!! Var du strippet i dag? Jeg var 8 dager før fødselen begynte og dager etterpå gikk slimproppen.

Legen strippet meg ikke. Fikk kun inn en fingertupp. Skal begynne med modningsakupunktur så håper det hjelper.

Så blir det ny kontroll på sykehuset om en uke. Håper fødsel skjer før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 blank i dag og mer og mer mensmurringer og kynnere. Hodet var nesten festet i går (kommet langt ned). Spent på når det skjer mer; termin er 17. juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 blank her også. Masse nedpress hver dag og utover kvelden, men synes det er helt borte om morgenen... Har to fra før, men husker ikke om det var sånn. En del kynnere, men ikke vonde. Hodet var festet på kontroll i går og jeg håper bare inderlig den er ute innen neste uke!! Fødte nr en tre dager over termin og nr to seks dager før. Er klar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...