Gå til innhold

Tørr jeg virkelig melde meg inn her...??


Ele

Anbefalte innlegg

Ooooh, ja, jeg tester positivt nå altså, skikkelig positivt, men jeg har vært prøver i 3,5 år og hatt 10 kjemiske graviditeter (positive tester som bare blir negative etter noen dager og så kommer mensen), så jeg er så redd for å håpe!!

Men jeg drister meg til å melde meg forsiktig inn hit nå tror jeg, så får dere ta godt vare på meg her inne så satser vi på at jeg blir!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da sier jeg litt sånn forsiktig gratulerer :)

Hvor mange dpo er du nå? Antar du er etter ikm siden du kanskje tør å håpe denne gangen :D Krysser fingrenen for at du blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bli til på prøverørs vis, så litt usikker på hvordan det regnes, men eggløsning regnes vel fra uttak, så da er det 2 uker i morgen, så fortsatt fryktelig tidlig, men testa positivt siden tirsdag og den er nå supersterk, så jeg har troa denne gangen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er SÅ kjekt, Ele!! Det er helt uvirkelig nÅr en har prøvd sÅ lenge... Endelig satt spira, det var velfortjent!! :) Vi fÅr passe pÅ hverandre :) SÅg du hadde murringer, murringer er bra! ;) Blødninger her i gÅrden, sÅ fÅr bare hÅpe det holde helt inn :) Synes denne runden har vært tøff, spesielt med tanke pÅ jobb, sÅ hÅper vi slipper en ny runde.. Selv om jeg absolutt ikke bør klage :)

Endret av En to og tre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, velkommen, så koselig å se deg her! ;)

Leste at du har hatt blødninger i tidligere svangerskap og at det har gått bra, så satser på det samme nå! Selv er jeg blødnings-løs, men merker jeg er veldig på vakt, stirrer litt på papiret hver gang jeg har vært på do... :P

Venter på brev fra st olavs med dato for ultralyd enda, forferdelig gammeldags system egentlig, brev i posten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, brev i posten ja!:-P Kunne de ikke funnet en time da du snakket med de da? Fikk time 22. juni siden vi skal på ferie uken etterpå. Jeg var redd det var for tidlig, men skulle visst gå fint. Krysser fingrene for det:-) blødningene gjør meg litt nervøs, men så lenge de er stabile er jeg fornøyd:-) skjønner at du ikke klarer å slappe av du heller...! Håper du får brev snart:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...