Gå til innhold

Noen tegn på at fødselen snart er i gang hos dere?


Min første 2012

Anbefalte innlegg

Først nå har jeg blitt rastløs. 38+5 i dag og lengter etter at fødselen skal starte. Hadde hyppige og sterkere kynnere tidligere i uken, men nå har de avtatt igjen *snurt* hehe. Håper det skjer noe snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 37 uker i dag, og kan ikke si jeg har noen sikre tegn. Hodet er festet og magen sunket ned for over 3 uker siden, kynnerne og nedpresset blir sterkere, hyppigere og vondere, men har hverken sett noe til slimpropp eller blødning.

 

Får vel bare smøre meg med tålmodighet.... vanskeliiiiig, men er jo glad for at jeg får fullført siste arbeidsdag før permisjon så jeg slipper å ordne med det rett etter fødsel. Men fra i morgen må hun bare komme :D

 

Lykke til, damer! I morgen er vi i måneden vår!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt masse mensmurringer de to siste dagene, og kynnerne kommer tett i tett. Så er like spent hver dag egentlig, min første kom også litt før tiden så trur ikke det er så lenge til.

Er "bare" 37+5 så litt tidlig er det jo enda, regner med å gå 7-10 dager enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg er 37 uker i morgen.. og har hatt masse mensensmerter, nedpress og harde kynnere i flere uker.. av og til gjere da vondt og gå får det presser sånn, så viss han ikkje kommer snart klikker det for meg.. er så sliten av alle disse smertene at det bør være noe på gang.. men slimproppen har ikkje godt bare komt bitte litt ut.. men den trenger man jo heller ikkje miste før rett før eller under fødsel... masse lykke til alle sammen håper det skjer noe snart for alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38+2 og masse kynnere og sterke menssmerter. Jeg må si jeg sliter om dagen og er rimelig lei.... håper virkelig han har tenkt seg ut snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39+3 og vannet gikk i dag tidlig, så det er vel en fare for at han kommer i løpet av noen dager nå ;)

Lykke til piker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39+3 og vannet gikk i dag tidlig, så det er vel en fare for at han kommer i løpet av noen dager nå ;)

Lykke til piker!

 

Spennende!!

Lykke til Gjøkeredet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39+3 og vannet gikk i dag tidlig, så det er vel en fare for at han kommer i løpet av noen dager nå ;)

Lykke til piker!

 

Spennende!!

Lykke til Gjøkeredet!!!

 

Takk, sitter her å blomstrer enda, ingen tegn på at noe skal skje veldig snart, så blir satt i gang i morra tidlig.. Blir gaaaal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39+3 og vannet gikk i dag tidlig, så det er vel en fare for at han kommer i løpet av noen dager nå ;)

Lykke til piker!

 

Spennende!!

Lykke til Gjøkeredet!!!

 

Takk, sitter her å blomstrer enda, ingen tegn på at noe skal skje veldig snart, så blir satt i gang i morra tidlig.. Blir gaaaal!

 

oioioioi!!!! Kjempespennende! ønsker deg LYKKE TIL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39+3 og vannet gikk i dag tidlig, så det er vel en fare for at han kommer i løpet av noen dager nå ;)

Lykke til piker!

 

Spennende!!

Lykke til Gjøkeredet!!!

 

Takk, sitter her å blomstrer enda, ingen tegn på at noe skal skje veldig snart, så blir satt i gang i morra tidlig.. Blir gaaaal!

 

masse lykke til!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste tegnet her i gården er at det strax er termin :)

Og det er jo et rimelig sikkert tegn, for man kan jo ikke gå så veldig lenge over lenger før de setter en i gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 jeg nå og masse murringer og menssmerter nesten hele tiden. På kvelden kommer det bare masrier som er borte til morgenen, mens kynnerne kommer jevnt over hele dagen. håper uansett masriene er en del av modningsprossessen, men hører flere og flere si at fødsel nr tre er en luring hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39+6 og har akkurat vært hos jordmor... Slimproppen gikk i dag morges, og har tre cm åpning. Hun kjente hode ligge laaaaang nede, så mente det kun er snakk om timer. Spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39+6 og slimproppen gikk på morgenen i dag. Har kontroll hos jordmor kl 11, så spent på hva hun sier ang modning :) Har en følelse på at det vil skje noe i helgen, så gjenstår det å se om det bare er ønsketenkning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager over termin i dag... Føler hele tiden at fødselen holder på å starte men det er tydeligvis bare falsk alarm. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i morra!!!!

Begynte med rier 0530 i dag..20 min mellom ca.

Skal ta en tur nedover for sjekk etterhvert :)

Håper på baby i løpet av dagen/kvelden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp utålmodig er mitt nye mellomnavn, har vært så mye inne på rieteller.no og avslutter like skuffa hver gang. Finner ikke noe system på disse hva jeg nå skal kalle de, kynnere, masrier eller modningsrier argh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 38+3, og har lite tegn på at fødselen snart er i gang.. :( Hodet er festet, og har mye kynnere (men det har jeg hatt hele svangerskapet). Men ellers ingenting. Våkner av én vond kynner på natta, that´s it! Den går over etter 1-2 min.

Aner ikke hvordan nedpress kjennes ut, så har sikkert ikke hatt det. Ingen murringer/menssmerter heller. Så frykter jeg er helt umoden og må gå lenge over termin.. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i morra!!!!

Begynte med rier 0530 i dag..20 min mellom ca.

Skal ta en tur nedover for sjekk etterhvert :)

Håper på baby i løpet av dagen/kvelden..

 

Ble baby på ettermidagen (12.) :)

Intens fødsel, velskapt barn. Alt har gått superbra!! Ca 45 min inne på fødestue ;) Ingen rifter og sting!

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dager over termin, og eneste tegnet er at jeg har en lapp det står "igangsetting kl 8.30 onsdag 20 juni.."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i dag... fortsatt ingen tegn på noe som helst... Synes det blir mindre og mindre tegn for hver dag som går :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin i går og syns egentlig ikke det er noe tegn på fødsel i nærmeste fremtid.. Syns til og med jeg har mindre kynnere nå enn vanlig. Masse liv i magen da og en del "stikninger" langt der nede.. Ellers ingen slimpropp og sjelden sterke kynnere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin til torsdag, har hyppige kynnere som har begynt å bli virkelig "plagsomme" til tider.. Men de er fortsatt veldig uregelmessige, så jeg håper snart det tar seg opp. Blir så sliten av dette :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...