Gjest Baby♡Lykke Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Lurer på når jeg skal bytte til sprortsdelen av vognen.
miepia30 Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Så lenge den kan legges helt flatt kan man bytte til sportsdel så tidlig man vil. Her ble det rundt 6 mnd, da tok hun tak i sidene på bagen og satt seg opp. Sportsdelen har jeg gjort myk og lun med fleecepose
Gjest peacock Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 Vi byttet ved 6 mnd - da ville mini ikke lengre ligge i bagen og være våken. Ble mye hyggeligere trilleturer, gitt! :-)
Maybeline Skrevet 23. mai 2012 #4 Skrevet 23. mai 2012 Her er hun 7 mnd og bruker bagen enda. Får meg liksom ikke til å bytte enda... Er så glad i bagen, hehe. Hun har hvertfall god plass ends
Cornelianelia Skrevet 23. mai 2012 #5 Skrevet 23. mai 2012 6-7 mnd har vi byttet til sportsdel med våre. Da har barna hatt lyst til å sitte litt oppreist så de kan se mer på turen.
Gjest yrild Skrevet 23. mai 2012 #7 Skrevet 23. mai 2012 åååå så fint å se så mange som har skiftet ved 6 mnd! Min lille snuppe vil overhodet ikke ligge i vogn i våken tilstand, hun skriker bare... så jeg bærer og bærer og bærer... hadde jeg ikke hatt en 3 1/2 åring i tillegg hadde det vel ikke vært så farlig, men han vil jo også gjerne få sitte på fanget på buss/trikk og løftes litt iblandt.. Så nå skal jeg prøve om to uker :-) Håper hun vil være litt i vogna da!
Gjest peacock Skrevet 23. mai 2012 #8 Skrevet 23. mai 2012 Hvilken vogn har du? Om du har en med ergonomisk sete der baken hviler i hakket (om du forstår), og det er flere innstillinger på seteryggen, gå det vel greit å bytte med en gang? For da får du ikke så mye belastning på korsryggen :-) Vi har en bugaboo og en mountainbuggy, og å sitte i de er jo stort sett som å sitte i en vippestol. Legg ryggen helt ned når barnet sover så går det nok bra! Mange i min barselsgruppe byttet før oss :-)
Gjest yrild Skrevet 23. mai 2012 #9 Skrevet 23. mai 2012 Hmmm vi har ingen ergonomisk setedel... kanskje det blir alt for tidlig da... jeg får se hvordan det i det hele tatt fungerer. Lurer på om babyinnlegget til Maclaren vogna kunne funket i storvogna også...
cent Skrevet 23. mai 2012 #10 Skrevet 23. mai 2012 Vi byttet når småen var 8,5 måneder. Han likte å ligge og satt dårlig og jeg kunne lette opp ryggen i bagen så han fikk sitte litt der også. Byttet når han hadde lyst til å sitte mer og satt dårlig i bagen og fant ut at han satt bedre i sportsdelen, så da ble det den Det er vel mulig å stille inn ryggen på flere ulike hakk i de aller fleste vogner? Burde ikke være noe problem å bytte og ha ryggen litt opp innimellom så hun får se litt og så legge den ned når hun trenger hvile/skal sove?
Brillefint - Jadda! Skrevet 24. mai 2012 #11 Skrevet 24. mai 2012 Vurderer å bytte snart. Hun blir 5 mnd 30.05. Hun hater å ligge i den vogna så lenge hun er våken. Men det er jo veldig tidlig da. Så vurderer å bare holde ut med baby i meitaien og tom vogn på store deler av trilleturene.
Mineto Skrevet 24. mai 2012 #12 Skrevet 24. mai 2012 Vurderer å bytte snart. Hun blir 5 mnd 30.05. Hun hater å ligge i den vogna så lenge hun er våken. Men det er jo veldig tidlig da. Så vurderer å bare holde ut med baby i meitaien og tom vogn på store deler av trilleturene. Oi, kjenner igjen denne:-) Ikke alltid så hyggelig som man planlegger å gå på tur... Vi bytter nok over om noen uker. Baby er straks fem måneder.
Mamma4livet Skrevet 24. mai 2012 #13 Skrevet 24. mai 2012 Da han akkurat var blitt 7 mnd. Da hadde han lært å krype og sitte selv. Det er skikkelig stas å sitte våken i vogna nå.
Ooops I did it AGAIN Skrevet 25. mai 2012 #14 Skrevet 25. mai 2012 Hehe. Snuppa er 10 mnd straks og ligger ennå i bagen;) Har liksom ikke tenkt tanken engang. Sitter litt oppreist i søskenvogna da, men den kan også legges helt flatt på den siden hun ligger.
Endeligmamma<3 Skrevet 30. mai 2012 #15 Skrevet 30. mai 2012 Jenta vår er 9 mnd og vi har nettopp bytta, ikke forde den er for liten, men forde hun vil sitte opp å se mer nå.... men bruker bagen av og til også
*KlaraKu* Skrevet 31. mai 2012 #16 Skrevet 31. mai 2012 Her ligger ho fortsatt i bagen. ho er snart 5 mnd. men det går ann å sette opp ryggen i bagen hennes så tenkte å prøve det før jeg bytte til sportsdelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå