Anonym bruker Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 skal lage med laks og snøfrisk med dill...andre forslag?
Himmel og hav Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 Rømme, spekeskinke og vårløk i tynne strimler. Snøfrisk med sopp, fenalår og ruccola.
Gjest Mentha & Junior Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 Snøfrisk, roastbeef og vårløk, evt sennep. Vi brukte snøfrisk, røkelaks og vårløk, i tillegg til den jeg nevnte over, og så hadde vi en med ost og skinke (men det var fordi det var barn med). Du kan evt bruke en god serranoskinke og en litt skarp ost. Evt skinke med en melonbit. Men av egen erfaring så var det lakserullene som forsvant først.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #6 Skrevet 15. mai 2012 Takk for tips:) Kan jeg lage de kvelden før? Hi
Himmel og hav Skrevet 15. mai 2012 #8 Skrevet 15. mai 2012 Jada. Pakk dem i plast og legg dem i kjøleskap så går det fint. Det eneste er at om du bruker ruccola så kan den bli litt slapp.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #9 Skrevet 15. mai 2012 Jeg ville laget det samme dag. Den blir vassen og klissete om den ligger. Går fort å lage om du har alt klart.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #10 Skrevet 15. mai 2012 Baguettskinke/pastrami, piladelphia og røkt paprika(får kjøpt på glass) eller vårløk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå