Anonym bruker Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 Nysgjerrig, er det noen her som bruker det? Leste nemlig om en nesespray som skal være vidunderlig. Funker dette? Er det farlig? Og ja, jeg har lest helseadvarslene, men jeg har lest masse positivt også (innen forskning).
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 Har ikke prøvd nesesprayen men kun injeksjoner i huden. 5 min etter jeg satt den ble jeg veldig varm og rød i fjeset og fikk litt rar følelse i magen, men går vekk etter 15-20 minutter. Fikk veldig fin brun farge, fikk også litt føflekker, 3-4 i fjeset. De forsvinner når du slutter på det.
fisken2015 Skrevet 13. mai 2012 #3 Skrevet 13. mai 2012 Dette er ulovlig og ikke å anbefale! http://www.ung.no/helse/2166_Melanotan_-_Barbiedopet_.html
fisken2015 Skrevet 13. mai 2012 #4 Skrevet 13. mai 2012 Nysgjerrig, er det noen her som bruker det? Leste nemlig om en nesespray som skal være vidunderlig. Funker dette? Er det farlig? Og ja, jeg har lest helseadvarslene, men jeg har lest masse positivt også (innen forskning). Hvor finner du denne forskningen?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2012 #5 Skrevet 13. mai 2012 Nysgjerrig, er det noen her som bruker det? Leste nemlig om en nesespray som skal være vidunderlig. Funker dette? Er det farlig? Og ja, jeg har lest helseadvarslene, men jeg har lest masse positivt også (innen forskning). Hvor finner du denne forskningen? Det lurer jeg også på... Hovedproblemet med slike midler er jo at de ikke er regulert på noen måte og du har ingen garanti for at det du har kjøpt er det du faktisk får.. Flaska kan inneholde sterkere/svakere enn anngitt, eller noe helt annet.. Det er null kontroll og du har null sikkerhet.. Hadde aldri i livet putta i meg noe koka i hop på et eller annet ureglementert laboratorium hvor man har null garanti for forsvarlig behandling av stoffet og null garanti for hva det inneholder, effekt eller bivirkning.... Galskap å vurdere å putte noe sånt i kroppen sin...
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2012 #7 Skrevet 13. mai 2012 har akkurat fått beskjed om at ei venninne som brukte dette for å bli brun, nå må sitte i ro og gå på medisiner pga alt for høyt blodttrykk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå