Gå til innhold

Noen nygravide fra lillestrøm her:)


mon1977

Anbefalte innlegg

er hjemme værende jeg også og Kan også treffes i ferien men da er lillegutt med så ikke så lett og sitte på en kafe rolig med han;-) he he men bare si fra:) lillestrøm er lett og finne frem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei. Jeg kommer fra Fetsund området og er 6 uker på vei nå på mandag og håper lille herligheten blir :-D dette er mitt første og jeg er kjempe nysgjerrig på dette med å være gravid og div :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :)

Du har MASSE å glede deg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ,31 åring her

Er gravid i uke 13 og bor i Strømmen. Kjenner ingen her og det hadde vært kjekt å treffe på noen gjevnaldrene i samme situasjon.

 

Hei hei :)

Her er vi fler vettu :) jeg er også 31 (32 i september)

Er dette din første??

Jeg meldte meg inn i gruppen på facebook og trodde den var anonym. FIkk sporenstreks en tlf fra en venninde som kunne opplyse at det stod på hennes vegg at jeg var gravid.... Derfor har jeg fjernet meg fra gruppen igjen. Kommer tilbake når vi har rukket å si det til litt flere.

Jeg er 13 uker på vei, men siden jeg har vært så dårlig har jeg ligget litt lavt i terrenget i det siste... :)

 

Er klar for å treffe andre "kulemager" fra august av, da er ferien over og formen forhåpentligvis bedre. :)

 

 

Velkommen :)

Synes august kan komme fort jeg nå selv om det er plass til litt ferie først :)

 

Da har jeg meldt meg inn i gruppa:)

 

Velkommen :)Hvor langt er du på vei da??

jeg er 21 uker på vei:) sykemeldt100 % pga bekkenløsning, så tiden går sakte (men sikkert!) frem til termin i midten av november:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bahhhhh.... Bekkenløsning. Det er verdens kjipeste ting. Hadde det i forrige svangerskap å bare venter på at det skal dukke opp igjen.

Sist gikk jeg på gruppefysio på Lørenskog pga bekkenløsning og varmtvannsbasseng på Sørumsand . Anbefales på det sterkeste hvis du ikke allerede er der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei damer:) Noen som har erfaring med Vonde Kraftige Kynnere tidlig? Er i uke 18 nå og de er veldig plagsomme og kommer hele tiden. Vet alle har Kynnere hadde det i mine forrige svangerskap også men ikke så tidlig og ikke så Kraftige og vonde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, verken bekkenløsning eller skynnere høres ikke særlig godt ut..

jeg er visst foreløpig heldig som ikke har hatt noen særlige store plager hittil.. håper jeg følger like problemfritt som min mor gjorde i sine svangerskap :-)

 

men dere snakket litt om varmebasseng.. min mor og stefar har kjøpt seg bobblebad/massasjebad som de har på terrassen ute.. temperaturen ligger på 37-38 grader i vannet og det er ikke overlastet med andre mennesker i badet. med tanke på soppinfeksjon og sånn.

men er det farlig å være i badet i 10- 15 min for å få litt massasje? siden jeg er så tidlig i svangerskapet?

 

har lest at barnet/ fosteret kan bli stresset i for varmt vann og vi mødre kan bli svimle og evt kvalme..

 

men tenkte på så tidlig i svangerskapet, er det fare for spontanabort da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.:) jeg syntes du skal høre med din jordMor men jeg har hørt man skal være forsiktig med Boblebad i svangerskapet. Men sier jm det er greit er det jo bare og hoppe uti:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmm boblebad. Det er godt det :)

Kynnere har jeg lite erfaring med , men burde være mulig å rote opp litt info på disse sidene vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei.

Jeg bor Lillestrøm. 37 år. Gravid for andre gang - ca 6 uker tror jeg. Har tvillinger fra før. Vil gjerne treffes for å skravle litt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen og gratulerer:) jeg bor også i lillestrøm. 35 år og venter min 3 9 desember:) fra neste uke igjen er jeg klar for treff så bare si fra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei! Ser at det ikke er skrevet noe her på en stund, men prøver allikevel;)

( Jeg er ny her på BIM)

Jeg er 21 år, bor på Strømmen og venter mitt første barn 15.desember (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Ser at det ikke er skrevet noe her på en stund, men prøver allikevel;)

( Jeg er ny her på BIM)

Jeg er 21 år, bor på Strømmen og venter mitt første barn 15.desember (=

 

 

så koselig Tingeling91 :-D gratulerer masse og da er du jo kommet et godt stykke på vei du da :-) spennende :-)

jeg selv er førstegangsgravid og har termin i slutten av februar. jeg er 26 og samboer 29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, og gratulerer til dere også:D vi har spennende tider i vente;) Er det bare jeg som synes tiden flyr?:o Hehe. Er formen bra?:)

 

tiden flyyyr avgårde jaa. ingen tvil om det!! :-) både gøy og skumelt at den flyr sånn :-P men vi gleder oss veldig :-) blir spennende :-)

 

og formen min er knall bra :-D hvordan er din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei,

Jeg vil også være med, siden facebook gruppa er lukka har jeg sendt en forespørsel om å være med.

 

Er 32 år, har tvillinger fra før så venter nr 3 i beg. på mars. Bor på holt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg bor Lillestrøm. 37 år. Gravid for andre gang - ca 6 uker tror jeg. Har tvillinger fra før. Vil gjerne treffes for å skravle litt :-)
Hei, Ser vi har termin nesten samtidig. Har du melt deg inn i siden på facebook?? Jeg har også tvillinger fra før på 4 år og venter nå nr 3 :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Meldte meg nylig inn her på BIM. Jeg er 25 år, bor i Sørum og er 24 uker på vei med termin i starten av feb. Venter vårt første barn.

Endret av Frognermammaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei alle sammen!

 

Meldte meg nylig inn her på BIM. Jeg er 25 år, bor i Sørum og er 24 uker på vei med termin i starten av feb. Venter vårt første barn.

 

Heihei! Gratulerer så mye!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, og gratulerer til dere også:D vi har spennende tider i vente;) Er det bare jeg som synes tiden flyr?:o Hehe. Er formen bra?:)

 

tiden flyyyr avgårde jaa. ingen tvil om det!! :-) både gøy og skumelt at den flyr sånn :-P men vi gleder oss veldig :-) blir spennende :-)

 

og formen min er knall bra :-D hvordan er din?

 

 

Vops! Jeg er TREIG på å svare her ser jeg!!

Hihi.. Vi gleder oss også veldig <3

Formen er helt grei, litt småplager og sliten men det følger vel med;)

Ellers har jeg mye kynnere, men sånn utenom d skal jeg vel ikke klage for mye!:D

 

Håper dere andre har det bra, magene vokser?:D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...