Gå til innhold

Noen nygravide fra lillestrøm her:)


mon1977

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Er ikke nygravid lenger, men straks i uke 17. ;) er 35 og gravid med nr1, bor på Strømnen. :)

 

Håper å få somlet meg med på noe etterhvert :)

 

Det finnes forresten en gruppe som heter BIM Lillestrøm allerede, vet ikke om den er for alle. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vet om Bim lillestrøm men der har de fleste fått barn allerede eller er høygravide så derfor tenkte jeg lage en ny med de som var litt kortere på vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at jeg har fått litt mage , men aner ikke om det er fordi jeg blir litt oppblåst på kvelden eller ren og skjær ønsketenkning ;)

Hmmm... Kan være god mat også, men da stemmer jeg heller for ønsketenkning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10 uker på vei og blir gjerne med på treff etter hvert! Bor i Sørum, er 32 år og har ei datter på 2 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har vi jo Blitt Noen her så da håper jeg vi får til treff etterhvert:) hadde vært kjempe koselig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen :)

 

Jeg vil ikke skrive noe på face siden enda, men kommer sterkere tilbake der når hemmeligheten er røpet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter jeg er 18 uker på vei med nr 2, termin midten av november:) bor pÅ Skedsmokorset :)Jeg blir straks 29, sønnen min er 2,5 :)

Endret av lillebie på`n igjen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. jeg vil gjerne være med =) jeg er ca 8 uker på vei. er snart 25 år og bor i hemnes. finnes ingen slike grupper her. venter mitt andre barn. har fra før en sønn på 9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen:) det er forespørsel om treff på facebook gruppa men vet mange vil holde det hemmelig enda. kan dere ikke melde dere inn i gruppa når nyheten er ute så får vi til noen fler treff snart:) det er jo ferie tid snart også så det er jo ikke alle som er hjemme fremover. vi kommer sterkere tilbake etter ferien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jente på 30 som bor på Strømmen. Har datter på nesten to og venter nyttårsbarn 1. januar :)

Vil gjerne treffe andre gravide i området. Er sykemeldt (og blir nok det en stund), så har masse tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Jeg er ei jente på snart 34 år, er gravid med min tredje.

Er 6 uker på vei.. Fra et tidligere ekteskap har jeg to barn. Ei jente på 11 år, og en gutt på 9 år. Flyttet til Vormsund for ca 1 år siden, og har desverre ikke så stort nettverk her nede..

Håper å kunne treffe andre i nærområdet for en hyggelig prat og en kaffe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

 

Kom plutselig over denne gruppa nå. Jeg er 37 år, bor på Strømmen og venter nr 2 rundt 19/11, er 19 uker på vei. Har ei som ble 1 år i mai så her blir det to tette. Hadde vært koselig å få til treff etterhvert, nå er det vel ferieavvikling for de fleste!? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ,31 åring her

Er gravid i uke 13 og bor i Strømmen. Kjenner ingen her og det hadde vært kjekt å treffe på noen gjevnaldrene i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok endel havner på ferie :) i august er nok jeg mer aktiv i face gruppa :) da er jeg godt over de magiske 3 md:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg inn i gruppen på facebook og trodde den var anonym. FIkk sporenstreks en tlf fra en venninde som kunne opplyse at det stod på hennes vegg at jeg var gravid.... Derfor har jeg fjernet meg fra gruppen igjen. Kommer tilbake når vi har rukket å si det til litt flere.

Jeg er 13 uker på vei, men siden jeg har vært så dårlig har jeg ligget litt lavt i terrenget i det siste... :)

 

Er klar for å treffe andre "kulemager" fra august av, da er ferien over og formen forhåpentligvis bedre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ,31 åring her

Er gravid i uke 13 og bor i Strømmen. Kjenner ingen her og det hadde vært kjekt å treffe på noen gjevnaldrene i samme situasjon.

 

Hei hei :)

Her er vi fler vettu :) jeg er også 31 (32 i september)

Er dette din første??

Jeg meldte meg inn i gruppen på facebook og trodde den var anonym. FIkk sporenstreks en tlf fra en venninde som kunne opplyse at det stod på hennes vegg at jeg var gravid.... Derfor har jeg fjernet meg fra gruppen igjen. Kommer tilbake når vi har rukket å si det til litt flere.

Jeg er 13 uker på vei, men siden jeg har vært så dårlig har jeg ligget litt lavt i terrenget i det siste... :)

 

Er klar for å treffe andre "kulemager" fra august av, da er ferien over og formen forhåpentligvis bedre. :)

 

 

Velkommen :)

Synes august kan komme fort jeg nå selv om det er plass til litt ferie først :)

 

Da har jeg meldt meg inn i gruppa:)

 

Velkommen :)Hvor langt er du på vei da??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg er veldig nygravid og ønsker å møte andre som bor i området. Bor på skedsmokorset. er 36 år og venter nr 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. Så koselig at vi har Blitt så mange:) håper vi Kan få til et treff etter ferie tider. Jeg er nå Kommet til uke 17 og formen begynner endelig og bli litt bedre;-) om 1 uke er det ultralyd så det blir kjempe spennende. Si fra Noen om de vil treffes og kom bare med Forslag:) gleder meg til og treffe dere damer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på treff. Passer stortsett hele tiden. Er sykemeldt. Er ikke så godt kjent i Lillestrøm, men det er vel greit å møtes der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...