Gå til innhold

Noen nygravide fra lillestrøm her:)


mon1977

Anbefalte innlegg

hei. jeg lurte på om det var noen nygravide fra lillestrøm området her som kunne tenke seg og treffes gjennom graviditeten:) jeg er selv ei dame på 35 som venter mitt 3 barn.har en sønn på 12 og en sønn på 2 1/2. er rundt 10 uker på ve nå. bor i lillestrøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) Jeg bor på sagdalen, 24 år, veldig interessert i å møte andre fra samme område. Dette er min første, litt over 13 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg bor på Strømmen, 22 år og gravid med min første. Noe usikkert hvor langt jeg er på vei, men tipper rundt 6 uker. Håper å kunne treffe flere i området her jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter:) så koselig og gratulerer med baby i magen:) da er vi 3 stk og det er kjempe koselig. Håper også at fler er intr i treff. Hvordan er formen deres da? Jeg har vært skikkelig dårlig siden uke 5. Begynner bli litt bedre men plutselig blir kvalmen kastet på meg igjen så jeg blir sengeliggende. Helt pyton men det er jo verd det;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er gravid med nr 2. Termin 1 november.

 

Har en jente på 4 år, og bor på Frogner ( Sørum)

Gift og jeg er 33 år.

 

Hadde vær arti å møtt noen i nærheten ;)

Endret av Andrebolleiovnen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Nittedal venter nr 2 i desember. Har ei hente på 5 fra før. 35 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 28år og bor i Fetsund, er 18 uker på vei med nummer 2.Har ei jente på 2 år fra før :-)

Det hadde vært koselig og møtes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen:) har dere facebook? Kunne laget en gruppe der for oss Hvor vi Kan avtale og skrives? Litt lettere kanskje:) hadde vært kjempe koselig og møtes en dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er en gruppe opprettet om jeg har gjort det riktig da.. he he ikke helt inne i det der, men er det noe feil så bare gi beskjed. kanskje noen andre har mer peiling enn meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får opp at gruppen er utilgjengelig....

Hva het gruppa? Så kan jeg kanskje søke den opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv nå da var inne og justerte litt. Kalte den bare Bim treff for oss nygravide i skedsmo. Går det ikke Kan gjerne Noen andre prøve og opprette en gruppe som har litt mer peiling enn meg:) første gang jeg gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Jeg vil også være med:) flytter til kjeller om 3 uker. Er 31. Har en sønn på 3 år og hvis alt går som det skal kommer skatt nr 2 i februar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.:) så bra. Har ikke fått til noe treff eller noe enda da ingen fler har gitt lyd fra seg men blir vi Noen få blir det koselig det også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mange som vil vente til de er litt lenger på vei:) tror dette blir veldig bra jeg :) var med i en stor bim gruppe sist også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiiiik... Er det mulig å gjøre face gruppa skjult?? Jeg fikk tlf etter at jeg skrev på veggen der fra en venninne som så det. Har ikke lyst til å dele magetrollet med "verden" enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann.. Jeg tror ikke det går ann og få gruppa mer skjult. Den er lukket så trodde egen lig ikke Noen andre kunne se det som ble skrevet. Det var jo dumt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem:) det ligger ikke åpent på veggen min så da satser vi på at det ikke er mange som får det med seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du skrevet på veggen i gruppa? Får ikke opp noe der. Kanskje det er noe galt med den siden. Men jeg har sjekket og det står det kun er medlemmer av gruppa som Kan lese innlegg der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev men måtte fjerne det da det kom opp på face siden min:) skal dolke litt med instillinger å se om det er noe jeg kan gjøre selv for å ta bort info :) enn så lenge så bruker jeg siden her :)

Uansett så er det veldig bra initiativ av deg å lage side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg gjerne inn i gruppa, men venter bare til alle de nærmeste vet.... facebook gruppper kan poppe opp på veggen ol. Har vært på ultralyd i dag 12 uker. Så det blir vel en ringerunde r undt etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer til dere alle:) jeg er også 12uker men dette er mitt 3 svangerskap og magen er allerede godt synlig så de fleste vet det allerede:) ser ut som jeg er i uke 20minst. Noen fler som har fått tidlig mage? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...